|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 12:15 | |
| Ben nu plaatjes aan het zoeken voor mijn ava op Warrior Dogs :3
Heb al hele mooie ;D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 12:17 | |
| WHAAT?
hebben jullie dat gezien van de ThunderClan? O.O
Zo ongelooflijk! D:
|
|
| |
Gabs 297
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 12:59 | |
| @ Spirit wauw, jaloersheid aan deze kant van het scherm
@ Moon jah het is best wel erg.. maar vooral jammer. Maar ik denk dat als je naar alle Clans gaat kijken dat je er een hoop kunt wegstrepen hoor |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:04 | |
| @Moonpaw & Thunderstrike: Thanks (:
Ik twijfel of ik een Postsheet aanvraag topic zal openen xD |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:05 | |
| Als je dat doet, krijg je echt een HELE lading aan aanvraagjes. Geloof me. |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:06 | |
| Ik denk het wel jah xD Misschien dat ik dan wel... wat regels op ga stellen, zodat ik niet meteen verzuip in mijn werk. En dan kan ik het posten even achterwegen laten, heb geen inspiratie D: |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:33 | |
| Tralalalalalalalalalalalalalalalalalalallalalalalalalalalalallalalalalallalalalalalalallalalalalalalal alalalalalallalalalalallalalalallalalalalalalallalalalalalallalalalalalalalalallalalalalalallalalalalal lalalalalallalalalalalalalalalalalalalalallalalalalalalalallalalalalalalallalalalalalalalallalalalalla lalalalalallalalalalalalalallalalalalalalalalal... - Spoiler:
lalalalalalalalalallalalalalalalalalallalalalalalalalalallalalalalalalalalalalallalalalalala lalalalalalalallalalalalalalalallalalalalalalalalallalalalalalalalalalalalalalalalallalalalalalalallal alalalalalalalalalalalalallalalalalallalalalalalalallalalalallalalalallaallalalalalalalallalallalalal alalalalalalallalalalalalallalalalalalalalalallalalalalalalalalalalalallalalalalalalalalallalalalala alalalalallalalalalalallalalalalallalalalalallalalallalalallalalalallalalalalalalalallalalalalallalalal
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:35 | |
| owwkaay?
@Spiritkit, idd, je topic gaat denk ik overspoeld worden, zeker als je zo goed bent! XD |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 13:40 | |
| Gosh D: Waarom zeggen mensen dat altijd T_T Ik ben niet zo goed hoor D: |
|
| |
alexandra 75
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:15 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:23 | |
| Ja inderdaad! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:44 | |
| - Spoiler:
Sneeuwvlokken vielen met grote getallen uit de lucht. De koude vloek van de winter begon langzaam het landschap te bedekken met zijn witte deken. Een enkele steenmarter schoot door de schaarse begroeiing heen, zijn grauwbruine vacht langzaam verruilende voor een sneeuwwitte. Een kleine hagedis rende nog even snel over een rots heen, het vallende, bevroren vocht ontwijkende. Langzaam maar zeker, begon het landschap te veranderen naar sneeuwwit. De naalden van de dennenboom staken groen af tegen de sneeuw, maar de kleur werd langzaam verstikt door de bedekking. Af en toe bogen de takken ietsjes door, hun zware lading los latende. De schaars beboste omgeving leek nu wel verlaten, de dieren gevlucht voor de winter. Langzaam maakte het eerst warme zonlicht plaats voor het koele licht van de maan. De wolken die de lucht al zo dik bekleedden werden nu donkerder en grauwer, alleen een lichte vlek in het wolkendek verraadde de plek van de maan. Geen enkele vogel durfde nog te zingen, geen enkel dier nog naar elkaar uit roepen. Maar een plotseling geluid begon de stilte te doorbreken, eerst zacht, maar daarna steeds luider en luider. Het gekraak van stappen in de sneeuw. Een majestueus wezen stapte uit de struiken, die nu al kraakten door de vorst. Een sneeuwwitte, met bleekblauw gevlekte, kop ging van links naar rechts, de ijsblauwe ogen priemden door het sneeuwwitte landschap. Kleine stukjes ijs vormden zich aan de poten van het gigantische luipaard, alsof de stappen van het dier een spoor van als kristal glinsterend ijs achterlieten.
...How's this people?D:.. Het is zo lang dat ik serieus aan een verhaal heb gewerkt.
Laatst aangepast door Honeyfeather op zo 31 jul 2011 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:46 | |
| |
|
| |
290
| |
| |
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:51 | |
| Ik ben ook bezig met een verhaal straks of morgen -want ik moet vandaag nog weg- komt de proloog er op |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 14:56 | |
| Ik heb ook een verhaal, maar mijn inspiratie staat op een te laag pitje om verder te kunnen. Ik moet eerst eens goed gaan nadenken over hoe het nou moet worden. Hoe het eindigd, hoe het verder gaat met haar leven en etc. Maar ik heb er nu even geen tijd voor xD eigenlijk best schaamtelijk als ik eerlijk moet zijn. Maar toen ik eraan begon had ik heel veel inspiratie en ik heb ergens op mijn kamer ook nog een deel van een geschreven, ander verhaal. Maar ik schrijf liever gedichten, die komen ook recht uit mijn hart |
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 15:28 | |
| Nu heb je genoeg inspi voor Snowy! XD
Je postsheet is kei mooi! Ik zei het toch Spiritkit? XD |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 15:29 | |
| *Kruipt weg* Ik ben niet goed D: |
|
| |
alexandra 146
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 15:43 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jul 2011 - 15:43 | |
| Sluipreclame!!!
Waarschuwing, niet meer doen!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|