|
|
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 14:46 | |
| @Holly: Yay! Mijn pc werkt ook beter dan andere apparaatjes met wifi e.d. :3 |
|
| |
261
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:12 | |
| Ik ga Lost actief maken >D En dan ga ik écht actief worden op WC :'3 |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:42 | |
| Yeay, als me moeder zich nog steeds goed voelt vanavond, gaan we naar Harry potter. =D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:43 | |
| Yay, heb ik even geluk dat mijn onderschrift transparant was ^^
Want degene die dit heeft gemaakt is nogal spoorloos O.o |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:43 | |
| Die gaat naar Potter, die gaat naar Potter, die gaat naar Potter. Shut it! Ik wil ook naar Potter T_T |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:49 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:50 | |
| Ik ben al geweest.
Maar ik ga nog een keer |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:52 | |
| Ik wil nog gaan D: maar ik was op vakantie toen 'ie uitkwam. De eerste Potter première die ik heb gemist T_T En mijn ouders vertikte het om in België te gaan, dus moet ik geduldig zijn >< |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:53 | |
| Ik moet er nog naartoe. Maar ik weet het einde toch al, maar dat wist ik al voor de film uit was of zo XD Geloof ik weet iedereen het o3o |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:55 | |
| Behalve ik. xD Ik lees de boeken niet, doe ik altijd pas als de films uit zijn, anders verpest het de film. Je hoort altijd mensen klagen; 'Het boek was veel beter', of 'die belangrijke scène uit het boek hebben ze niet in de film gezet!'. Ik heb daar geen last van. ;D |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 15:57 | |
| Ik ken de boeken zo goed als uit mijn hoofd, sommige films waren nogal teleurstellend. Maar ik hoop echt dat deze dat niet is. Niemand zeggen! |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:09 | |
| @ Littlepaw; Ja, zo'n persoontjes ken ik ook XD Echt zo; JA MAAR IN HET BOEK VINDEN ZE DAT. Ik; En wat doen ze er dan mee ;l ? Hun; Niets. Ik; Dan snap ik jullie punt niet. Ik frustreer ze altijd of zo, maar geniet ervan =w= |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:28 | |
| Nou, sommige dingen zijn idd nogal sad dat ze die dan verwaarlozen hoor. Bij de meeste film gaat de actie voor, dus dan mis je soms hele belangrijke gesprekken enzo. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:29 | |
| dat is altijd hatelijk niemand kent van D. Shan - Cirqu du freak? hebben ze een film vang emaakt tijd geleden The vampire's assistant. DIE FILM WAS WAARDELOOS HET BOEK HAD VERHAAL MAAR DAAR HEBBEN ZE GEWOON 1200 PAGINA'S IN 1 UURTJE GEPROPT EN HET EBSTE WEGGEHAALD. Sam Grest Cormac Limbs Mr. Tall Mr. Crepsley's geboorte stad Debby Murlough's moorden ALLEMAAL WEGGEHAALD terwijl dat stukje al meer dan de helft van het boek is! DIE FILM WAS WAARDELOOS EN WAS GEWOON KEIHARD GE**PE VAN HET BOEK daarom vind ik dat sommige boeken niet verfilmd mogen worden |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:34 | |
| Inderdaad, dat vind ik altijd zo jammer aan films D: Sommige zijn echt heel goed, maar als je veel weglaat.. @Crooked: Cormac Limbs ;3 Maar ik ken die film niet. Wel jammer iig |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:40 | |
| CROOKED D: IN UTTER FANDOM I DOWNLOADED THAT MOVIE A WHILE AGO. IT. INDEED. SUCKED. >.<" En waar sloeg het op dat dat meisje een staart had?? O.o Dat was niet eens in het boek D:
Daarom wil ik niet dat ze een film gaan maken van Demonta XD (ik denk dat die toch 18 jaar en ouder zou zijn, LOL) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:48 | |
| Straks maken ze nog eens een warriors film en verpesten ze die -.-' |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 16:58 | |
| Denk je dat die ooit verschijnt dan? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 17:01 | |
| Nah nie echt. Maar grote kans dat ze hem zouden verprutsen. |
|
| |
345
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 17:04 | |
| Ik denk vanniet maar als het dan verpest word zou het echt bagger zijn want of je maakt van elk boek een film van anderhalf uur en dan heb je 40 films ofzo of je maakt per reeks een film die 7 of 8 uur duurt misschien is het eerste nog geen slecht idee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|