|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 17:16 | |
| Als een zo'n film over Warrior Cats komt, mogen ze hem niet verprutsen. >D
Maar ik denk echt dat er maar een kleine kans van is. ): |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 17:16 | |
| - Crookedstar schreef:
- niemand kent van D. Shan - Cirqu du freak?
hebben ze een film vang emaakt tijd geleden The vampire's assistant. DIE FILM WAS WAARDELOOS HET BOEK HAD VERHAAL MAAR DAAR HEBBEN ZE GEWOON 1200 PAGINA'S IN 1 UURTJE GEPROPT EN HET EBSTE WEGGEHAALD.
Sam Grest Cormac Limbs Mr. Tall Mr. Crepsley's geboorte stad Debby Murlough's moorden
ALLEMAAL WEGGEHAALD terwijl dat stukje al meer dan de helft van het boek is!
DIE FILM WAS WAARDELOOS EN WAS GEWOON KEIHARD GE**PE VAN HET BOEK
daarom vind ik dat sommige boeken niet verfilmd mogen worden Totally Agreed >< Ik lieft de boeken, maar de film was zwaar waardeloos >< Sowieso de zoektocht naar de Heer der Vampanezen, de Vampiersberg, De Tests die Darren moest afleggen etc. etc. hebben ze er allemaal uitgehaald T_T |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 17:36 | |
| =') Ik denk dat het maken van een film over katten niet bepaald makkelijk is. & Ik lieft de nieuwe lay-out <'3 Mijn complimenten aan Maaike =3 't Is alleen nog zo wennen :') |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:12 | |
| Ik hoop dat Rebecca een beetje opschiet met mijn setje, ik heb zin om es te gaan beginnen hier >D |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:13 | |
| @coonstrip, Vind ik ook! Btw, net gemerkt dat iemand de oude Lay-out gepikt heeft om op een andere site te zetten voor een rpg x) |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:22 | |
| Ik ga wat activiteit in Cindersoul/SkyClan gieten >D |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:22 | |
| Laat eens zien die site??
En een film met animatie katten kan altijd hea. |
|
| |
186
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:24 | |
| :') Dat kan ook. Ik ben blond, ik denk niet aan dat soort dingen xd Ach ja, de films worden meestal nooit zo goed als de boeken. Het is ook vast niet makkelijk om honderden bladzijden vol details in ca. 2 uur film te zetten :l |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:24 | |
| Dat is lastig (: Dat is ook een van de redenen waarom Potter in 2 delen is verschenen Anywayz, ik ga film kijken. Adieu lieverdjes <3 |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:29 | |
| |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:36 | |
| Equilino =P, Paardensite Ô.o |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:38 | |
| |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 18:40 | |
| |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:21 | |
| http://befree.home-forum.com/t167-warrior-catsHey jongens, deze mensen stelen onze avatars en forum informatie o__o'.. Wie kan uitvinden hoe je je daar kan registreren krijgt een koekje. Het is verdomd door de admin daar gemaakt. Gestolen avatars: -Fireheart -Bluestar -Littlepaw -Risingsong -Dotpaw -Silverfang Vast nog wel meer ook. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:24 | |
| WHUT O.o Inderdaad, al die ava's zijn zowat gestolen D: *wil bijna gaan zeuren dat Raindrop gestolen is, maar zo'n naam kan iedereen wel verzinnen* Het heeft een registratietop.. rottige mensjes D:
|
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:25 | |
| Jeez >< Hoezo kansloos? :') |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:26 | |
| Er zijn nog meer dieven, maar ze weigeren te verwijderen. Wat gaan we eraan doen mensen? |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:26 | |
| ook van diezel en Brokenstar >.< en we kunnen er eigenlijk niet veel aan doen he.. het internet is van iedereen grom..
Laatst aangepast door Lionpaw op zo 17 jul 2011 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:27 | |
| Nog meer? o.o Tja, wat kun je eraan doen? xd |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 jul 2011 - 19:27 | |
| Serious, als dat forum weer open gaat. Ik haat mensen die stelen. Als ze nou vriendelijk vragen, dan wil ik ze best wat laten gebruiken, maar DIT |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|