Algemene Onzin Topic - Pagina 10

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende
Azura
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Azura
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:29

Hmm. Wát precies hebben ze van jullie gepikt? De manier waarop jullie dingen verwoorden, de speluitleg en dat soort dingen? Surprised

Want.. de beheerder heeft een registratiestop erop gezet dus het gaat inderdaad niet lukken om je er nu nog te registreren xD! Wat je wel kan doen is iemand van het team van actieforum ervan op de hoogte stellen, die zijn de 'bazen' van actieforum dus die zullen vast wel contact op kunnen nemen met de Admin ^^!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:29

Ze gebruiken echt alle ava's zonder toestemming!
Dat is echt gewoon lui en -idd- kansloos.
Nog meer? O.o
Geen idee hoe we daar wat aan kunnen veranderen, maar serieus zeg.. hoe zielig.
Azura
Member
100

CAT'S PROFILE
Azura
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:30

We moeten het gewoon aan actieforum vertellen en dan krijgen ze vanzelf wel billenkoek >=D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:31

Aan wie zou je dat kunnen zeggen?
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:31

Omg. Ze hebben die van Littlepaw en Silverfang! o.o
Het internet mag dan van iedereen zijn, maar dit is gewoon stelen! Die texture die ik op Littlepaw's ava heb gebruikt zit er zelfs op.
Kunnen we het niet melden op actieforum?

Laatst aangepast door Littlepaw op zo 17 jul 2011 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Ghostface
Member
124

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostface

Ze hebben avatars gestolen..
Al denk ik niet dat je die van Brokenstar als gestolen kunt opgeven.
Er is volgens mij weinig aan bewerkt xd
Anyway, je zou inderdaad contact op kunnen nemen met actieforum ^_^
Maaike heeft de meeste setjes toch zelf gemaakt, en hun geen toestemming gegeven voor zover ik weet xd
Foxfur
Member
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:39

Ik vind het echt erg, waarom zijn ze niet zo orgineel genoeg om ze zelf te zoeken en als het klopt wat Littlepaw zegt dan is het écht gestolen van deze site. Maar is het nou een echte site of gewoon zo'n RPG op een RPG?
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:40

WHATTHE
Mistyvine's ava, bluestars ava

& DE NAAM SMOKEDANCER
VUILE ...

die ava's word ik pissed over, maar MIJN naam stelen, no way!
Het is zo sneaky gedaan, ons niet laten registreren.
Azura
Member
100

CAT'S PROFILE
Azura
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:42

Hier op het ondersteuningsforum van Actieforum zou je een nieuw topic aan kunnen maken waarin je alles rustig uitlegt ^^! Dan kan je hen misschien vragen wat je er aan kan doen enzo, omdat je er niet blij mee bent. Als het goed is zitten er gewoon proffessionele mensen achter actieforum, en beantwoorden die je vraag Razz
Mistypaw
Member
Elianne
108

CAT'S PROFILE
Mistypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:42

Honeyfeather schreef:
http://befree.home-forum.com/t167-warrior-cats

Hey jongens, deze mensen stelen onze avatars en forum informatie o__o'.. Wie kan uitvinden hoe je je daar kan registreren krijgt een koekje. Het is verdomd door de admin daar gemaakt.

Gestolen avatars:

-Fireheart
-Bluestar
-Littlepaw
-Risingsong
-Dotpaw
-Silverfang

Vast nog wel meer ook.
Mijn naam D8 Piep die mensen D8<
Bluewisp
Founder
Algemene Onzin Topic - Pagina 10 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:43

Het moet iemand van WC zijn,
dus degene die het is zou die zo lief willen zijn ONZE plaatjes & vooral NAMEN weg te halen?

En zoals babs tegen me zei;

In jullie regels staat; - Geen plaatjes stelen

Dit is echt een rotstreek, ik hoop dat de gene die dit doet dat begrijpt.
Crystaltear
Member
54

CAT'S PROFILE
Crystaltear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:45

Pff ><" Mensen zonder leven noem ik dat.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:46

In principe kan iedereen die op deze site kijkt de plaatjes e.d. stelen.. Dat is het lastige. Ik vind het vooral heel lullig. En Babs heeft daar helemaal gelijk in!
Het internet staat vol met plaatjes, is dat nu zo moeilijk..
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:47

Ze stelen niet alleen plaatjes. Ook complete teksten.
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:47

Ik heb het al gemeld op Actieforum!

En jaah! De gebieden, de uitleg, ALLES~
Dewkit.
Member
166

CAT'S PROFILE
Dewkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:48

het is echt rotzig... zo laag kan je toch niet zinken om hele teksten en een naam enzo te stelen

Laatst aangepast door Lionpaw op zo 17 jul 2011 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt
Ghostface
Member
124

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:49

Serieus? o_o
Ik vind het echt kansloos. 'Geen plaatjes stelen,' neerzetten in je regels, maar het zelf lekker doen xD
Ik zou serieus naar Actieforum stappen ><
Azura
Member
100

CAT'S PROFILE
Azura
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:49

Echt hoor Surprised.. Maar het hoeft niet persé iemand van WC te zijn denkik, ze hoeven alleen maar van deze site af te weten, een beetje rond te snuffelen..

@ Fireheart: Mooizo! Nu hoeven we alleen nog maar te wachten Very Happy.. Ik vind het echt laag van ze Surprised..

Ik vind het nieuwe logo van deze site echt prachtig trouwens. Ik kan niet stoppen met ernaar staren :3! Mijn complimenten voor de maker ervan, en degene die bedacht heeft het op deze manier te doen ^^

Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:50

Heb ik al gedaan. Ik ga kijken of het allemaal opgelost kan worden.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitimezo 17 jul 2011 - 19:50

Idd. '-En tot slot; niet na-apen en/of kopieren'. Hoezo zielig? >.<
We kunnen eventueel ook nog op meld misbruik klikken. Maar, laten we eerst maar op een reactie wachten.

&& Azura: Dankjewel! «3

Laatst aangepast door Littlepaw op zo 17 jul 2011 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 10 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 10 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 30 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: