We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 23:26
Creamyfrost schreef:
Ik zal morgen even op de ceremonie posten, nu wel weer genoeg posten gemaakt :3
Wat voor ideeën Evy?
Ik dacht dus; stel je maakt foto's van een glas water, op twee verschillende plekken. 1 met een redelijk groen landschap, 1 met een heel blauw. Dan doe je in het groene landschap een druppel rode inkt in het water. Foto. Bij het blauwe een oranje druppel. Foto. Die printen op een ansichtkaart en die naar jou laten sturen door mensen met hele zwierige handschriften en dan inplakken opdat je ze open kunt maken.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 23:49
Deadpool schreef:
Maar vechten, dat kon hij wel. Als een messenset van Villeroy en Boch van de Albert Heijn sneden zijn nagels door zijn tegenstanders heen. Hij wist precies welke plekken hij moest hebben.
Ik heb sinds tijden niet zo hard om mijn eigen post moeten lachen. :'D
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 feb 2016 - 0:21
God ik hou van je Kiki x'D
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 feb 2016 - 8:10
Is goed, kom maar in m'n rugzak. 8) Ik moet voor m'n eindopdracht biologie het gedrag van een dier observeren en daarvan een poster en alles maken. Ik ga denk ik voor de wolfjes! C:
Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 feb 2016 - 8:13
Fairfaith schreef:
Is goed, kom maar in m'n rugzak. 8) Ik moet voor m'n eindopdracht biologie het gedrag van een dier observeren en daarvan een poster en alles maken. Ik ga denk ik voor de wolfjes! C:
Dat moesten wij dit jaar ook doen cx Good luck ~!
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter