|
|
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 20:48 | |
| |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 20:53 | |
| Ik heb kunstzinnige ideeën gewoon :') M'n bevodocente zou trots op me zijn nu nog uitvoeren tho |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:09 | |
| Ik zal morgen even op de ceremonie posten, nu wel weer genoeg posten gemaakt :3
Wat voor ideeën Evy? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:10 | |
| Mijn ceremonie postjes komen morgen ook! Nu even m'n haar wassen en orange is the new black kijken~ VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Isa 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:12 | |
| - Briarpaw'' schreef:
- ik moet echt eens met briar beginnen xD
iemand een topic? c; Yasssh, wij moeten nog een broer zus topic, wil jij maken? c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:13 | |
| - Hollypaw, schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- ik moet echt eens met briar beginnen xD
iemand een topic? c; Yasssh, wij moeten nog een broer zus topic, wil jij maken? c: yeshhh is goed xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:17 | |
| Ik ben Daredevil aan het kijken :') Love it : D |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:17 | |
| |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:21 | |
| *Word gek* Argg! Stuupp!! Ik ben al klaar met Orange is the new black in de nieuwe seizoen komt pas over 4 maanden! kill meee 3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| |
| |
San 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:22 | |
| - Sweetheart schreef:
- *Word gek* Argg! Stuupp!! Ik ben al klaar met Orange is the new black in de nieuwe seizoen komt pas over 4 maanden! kill meee 3
ben vast de einge die naar celblok H kijkt ;'D |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:24 | |
| - Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
- *Word gek* Argg! Stuupp!! Ik ben al klaar met Orange is the new black in de nieuwe seizoen komt pas over 4 maanden! kill meee 3
ben vast de einge die naar celblok H kijkt ;'D Nope :'3 Ik ben deze week net begonnen met kijken ^^ |
|
| |
San 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:25 | |
| - Sweetheart schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
ben vast de einge die naar celblok H kijkt ;'D Nope :'3 Ik ben deze week net begonnen met kijken ^^ tis zo leukk iwoefhuewjfgiuebpgio;qeo |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:26 | |
| - Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
ben vast de einge die naar celblok H kijkt ;'D Nope :'3 Ik ben deze week net begonnen met kijken ^^
tis zo leukk iwoefhuewjfgiuebpgio;qeo I know! Ben deze week begonnen met kijken, and I love it! <3 Heb gewoon wat afleiding nodig :3 4 Maanden lang.. Hihi |
|
| |
San 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 21:32 | |
| - Sweetheart schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
- Briarpaw'' schreef:
- Sweetheart schreef:
ben vast de einge die naar celblok H kijkt ;'D Nope :'3 Ik ben deze week net begonnen met kijken ^^
tis zo leukk iwoefhuewjfgiuebpgio;qeo I know! Ben deze week begonnen met kijken, and I love it! <3 Heb gewoon wat afleiding nodig :3 4 Maanden lang.. Hihi ik ben verslaafd man ..lol |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 22:17 | |
| Hmm... Weet iemand of Jessica Jones 't waard is om tijd aan te besteden? |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 22:18 | |
| Ik ben net gisteren begonnen, maar iets houdt me tegen om verder te kijken... Maar this op zich wel cool. Dus xD |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 feb 2016 - 22:19 | |
| - Heavepaw schreef:
- Ik ben net gisteren begonnen, maar iets houdt me tegen om verder te kijken... Maar this op zich wel cool. Dus xD
Jij hebt goede smaak, dus daar zal ik maar op vertrouwen x3 Ik ga 't gewoon proberen ~ Ik zal nu maar eens even posten waar ik nog een topicje heb |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|