|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 22:37 | |
| Heey Emma! Long time no see. Eigenlijk van alles en nog wat, maar vrel werkwoorden met participia en dat soort dingen en het lijkt allemaal op elkaar dus dat is ook leuk :') - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 22:59 | |
| BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I'll start a war if I have to... |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:02 | |
| Haha, dat helpt idd echt altijd. In de eerste leerden we net de uitgangen van de regelmatige preasens, gewoon o s t mus tis nt, maar onze docent had daar dus ooit een heel liedje van gemaakt en als ik nu dus zo'n uitgang zie hoor ik nog steeds dat liedje in mijn hoofd :') Mijn docent vertelt altijd ook enorme verhalen die echt heel ver gezocht zijn, maar daar kan ik het wel altijd goed door onthouden. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:08 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat was drama in het vijfde kwadraat, natuurlijk begin ik erover xD Anyhoo, heb je ons awkward lopen stalken of moet je een 'what the fudge happened'-update??
Doe maar de update Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:12 | |
| Omg ik heb m gevonden: https://youtu.be/Fh_BqcXEfMs . Dat slaan met die bezem doet ie trouwens nog steeds, maar hij is wel een stukje ouder :') & Jep! Volgend jaar ga ik zelfs Grieks kiezen, en Latijn dan laten vallen. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:18 | |
| - Jaytail schreef:
- Tallshadow schreef:
- Dat was drama in het vijfde kwadraat, natuurlijk begin ik erover xD Anyhoo, heb je ons awkward lopen stalken of moet je een 'what the fudge happened'-update??
Doe maar de update *kucht* *sprayt in haar mond* *nieuwsstem* Ooookeey folks! Great to have ya back! In Thunderclan zien we het drama dat de clan overgenomen is door Bloodclanners en de leider spoorloos verdwenen is, geen hond, pardon me, kat weet waar hij uithangt en de clan is verdeeld en zielig, en ook nog eens een beetje ziek! Niet ziek genoeg om niet keihard de Burnt Sycamore van Shadowclan af te pakken though! Windclan heeft ook veranderingen gehad! De deputy Whitelion is overleden en opgevolgd door een poes! Poezen aan de macht much, geen wonder dat River en Windclans in de clash kwamen no judgement there (A) Verder volg ik deze clan niet zo goed op het moment xD Verderrr naar Riverclan! In deze clan zijn er veranderingen geweest, de leidster is nu Butterstar, met haar trouwe deputy Futuresong aan haar zij. Een hevig gevecht tussen Windclan en Riverclan is ontstaan vanwege een bitchfight tussen Butter en Ever, die elkaar niet zo mogen. Shadowclan is epic as ever, en as fab as can be. Ziekte teistert echter het kamp, terwijl Shrewstar en Wolftail overleden zijn. Kort hierna heeft Bloodclan in combinatie met Thunderclan de Shadowclan lafhartig aangevallen toen die zonder leider zaten (Innerghost was naar Highstones en had nog geen dep aangesteld) Het gevecht gaat niet erg goed. Daarna heeft Tallshadow in zijn moeder's voetsporen mogen treden en heeft de deputy rang op zich gekregen - hij moet nog veel leren - Hopelijk zal rust nu wederkeren (no way) Bloodclan is dus het bos ingetrokken. Dat was de RPG, verder heb je het valentijnsevent gemist, en de veranderingen in 't team (volgens mij?) Mimi en yours truly zijn moderators geworden Dat was het volgens mij (: @Dieuw Oh my word dat is geweldig xD Is dat jouw klas?? LATIJN LATEN VALLEN?! Pardon the caps, maar waarom?? - #Awesome:
Laatst aangepast door Tallshadow op wo 17 feb 2016 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:23 | |
| Nee haha, dat is heel oud, maar hij heeft het wel voor ons gezongen xD & jaa, het liefst wilde ik ze allebei doen, maar dat paste niet meer in mijn pakket dus moest ik kiezen en Grieks sprak me net iets meer aan. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:29 | |
| Ja, maar dat heb ik ook al xD Ik wil gewoon te veel doen, haha. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:30 | |
| Dat moment dat je net death note volume uit gelezen hebt en hier random L tegen komt :')
Hi Bo xd
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:32 | |
| Ooeeeh! Je hebt me nieuwsgierig! Hoe werkt het bij jullie op school? Bij ons moet je richting kiezen (N&T, N&G, E&M, C&M), een Taal (Latijn, Grieks, Frans, Duits), een paar vakken die in je pakket horen (dus kiezen tussen Bio of Informatica bijvoorbeeld) en dan als laatste een soort vrije keuzevak wat niet perse in je profiel hoeft te passen, maar dan wel in je vakkenpakket zit (bijvoorbeeld economie bij N&T, eco is alfavak, N&T is betaprofiel) Enige vakken die je daarnaast kiest zijn extra vakken en daarmee wordt geen rekening gehouden in je rooster, dus die zorgen voor roosterbotsingen.
- #Awesome:
|
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 feb 2016 - 23:42 | |
| Het lijkt er best wel op. We hebben ook die 4 profielen, en dan moet je er 1 klassieke taal bij kiezen. In de vierde heb je verplicht Frans en Duits, maar daarna worden het beide keuze vakken en kan je ze dus laten vallen. Het ligt een beetje aan welk profiel je kiest, maar ik wil N&G gaan kiezen en dat betekend dat ik één verplicht keuzevak moet kiezen. Bij N&G kan je dan gewoon uit alles kiezen, maar bij bijvoorbeeld E&M worden alle natuurvakken (bio, natuurkunde, etc.) dan roostertechnisch niet gegarandeerd, dus dubbel ingeroosterd en dat is niet chill want dan mis je heel veel lessen. Maar goed, als verplicht keuzevak kies ik dan aardrijkskunde, en dan heb je nog het vrije deel. Hierin kan je nog twee vakken kiezen, waarvan er maar één roostertechnisch wordt gegarandeerd. Als gegarandeerd vak kies ik dan geschiedenis, en als dakpanvak kies ik dan beeldende vorming. Dakpanvak houdt in dat het tegelijk met andere uren wordt ingeroosterd, en dan moet je zelf met de docent gaan kijken wanneer je het kan volgen. Uiteindelijk heb ik dan dus volgend jaar gegarandeerd de basisvakken (Nederlands, Engels, gym, en in de vierde ook Frans Duits en maarschappijleer), Grieks, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde B, aardrijkskunde en geschiedenis en ongegarandeerd beeldende vorming. - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 5:25 | |
| Hey guys :'). Ik heb 40,2 graden koorts en onwijs slecht geslapen. Mooi dat ik gisteravond al dacht dat ik ziek ging worden en niet voor de toets van vandaag heb geleerd x3 |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 6:50 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 7:49 | |
| Goodmorning ^^
Beterschap Lolo :3 ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 8:30 | |
| Goedemorgen~ Ik ga mijn natuurkunde vandaag zwaar opfocken. :"( VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 9:57 | |
| Bedankt beide!
Succes Juul ;-; |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 10:09 | |
| Beterschap lolo bae A<3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|