|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:34 | |
| Het had een announcement (: Je kon zeggen/opgeven naar wie of welk account je een serenade of roos wilde hebben, en op valentijnsdag, vandaag dus, zorgen wij ervoor dat de rozen en serenades aankomen https://www.warriorcatsnl.com/t28382-valentijnsdag-op-warrior-cats“cause you'll be in my heart” Loïs heeft een roos ontvangen van een geheime aanbidder! Fijne Valentijnsdag Loïs! - #Awesome:
|
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:37 | |
| sjeez hoe heb ik dat gemist o;O
duss, kun je nog steeds rozen versturen? (a)" |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:38 | |
| Oh die heb ik ook gemist x3 Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:40 | |
| Wat mij betreft wel Bunny ^^ Anderen hebben jou anders niet over het hoofd gezien met rozen geven Loïs xD Nathalie heeft een roos ontvangen van een geheime aanbidder! Fijne Valentijnsdag Nathalie! - #Awesome:
|
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:41 | |
| Oh god straks krijg ik een roos en dan stuur ik niks ;-; ik ga ook een roos sturen nu hehe. Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:43 | |
| Ben je al op Zira geweest?? *wbw* “cause you'll be in my heart” Demi heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Demi! - #Awesome:
|
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:44 | |
| Niet later dan tien uur vandaag... ik ga kijken hehe Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:46 | |
| Ik vind het hele rozengebeuren best grappig ondanks dat ik helemaal niets met valentijnsdag heb X"D Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 15:56 | |
| Ik vind het zo vrolijk <3 Julia heeft een roos ontvangen van Quinty! Fijne Valentijnsdag Julia! - #Awesome:
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 16:09 | |
| Weet wel dat alles wat ik vandaag binnenkrijg waarschijnlijk pas veel later wordt verstuurd omdat ik sowieso nog heel veel te versturen heb guys. “cause you'll be in my heart” Wazoula heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Wazoula! - #Awesome:
|
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 17:27 | |
| Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 18:32 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:06 | |
| - Tallshadow schreef:
- Tallpaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Yo Bunny ^^
Hey there Yanthe! Is Chi niet rijden met Aron? Geen idee. Moest zij niet rusten na die van van haar paard?
&Ik heb iets gedaan met Tall en het is de eerste stap naar verzet, maar dat kan die niet zonder hulp xD Chi en rusten? Dat moet ik nog eens zien gebeuren xD
Poor you, je hebt Zeal nodig, helaas heb je niet zoveel aan Cold (A) Gheheh, you know me so well xD Nee, normaal ging ik gisteren echt rusten en zou de eigenaar rijden. Maar ik was al om tien uur op stal en om 2 uur krijg ik een berichtje dat ze niet komt. Dus heb ik even ontspannen met Aron gereden. Had nog een paar keer geprobeerd te galopperen maar hij liep iedere keer weg dus nahh :') Hey, vrijdag heb ik wél de hele dag gerust? (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:15 | |
| Heel goed Chi, petje af xD En yes ik ken je te goed (A) Chi heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Chi! - #Awesome:
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:18 | |
| Awh, thanks! c: Man, de sfeer is hier zo gespannen thuis >> Niemand kan hier lachen :') .. |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:21 | |
| @Chi: Naww, moet ik je komen opvrolijken op fb? 8D Man, die season finale.. RIP @ one of my fav characters.. - Spoiler:
at least the otp became CANON BEFORE S HE DI ED
VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|