|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:23 | |
| I'm yet again just the messenger >3 Die van mij komen nog (A) & Serieus? Poor you :c Allemaal heartbroken? Hello Juul! “cause you'll be in my heart” Juul heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Juul! - #Awesome:
|
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:25 | |
| Ahw, een roosje. <3 Cheers me up a little. - Spoiler:
Ik ga mijn verdriet heus niet verwerken met het kopen van merch... VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:26 | |
| To be honest, dat zou je waarschijnlijk heel goed staan. Mimi heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Mimi! - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:27 | |
| - Fairfaith schreef:
- Ahw, een roosje. <3 Cheers me up a little.
- Spoiler:
Ik ga mijn verdriet heus niet verwerken met het kopen van merch... Ja dat doe ik ook altijd xD Maar veel sterkte Juul, I know it's hard... Zal ik eens even postennnn |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:29 | |
| @Emma&Evy: Thanks. ;v; Nu hopen dat ze in een van de volgende seizoenen op magische wijze weer tot leven komt.. een mens mag hopen
Eens kieken waar ik kan posten. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:32 | |
| Hopen is altijd goed Juul xD Ik doe niets anders bij Star Wars (A) “cause you'll be in my heart” Tessa heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Tessa! - #Awesome:
|
|
| |
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:38 | |
| Hallo :3 Het ziet er zo lief uit hier, met al die rozen Hm, misschien ga ik Petal toch weer actief proberen maken... maar misschien kan ik beter eerst met Salmonpaw op mijn topics gaan reageren... Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:40 | |
| Dat vind ik nou ook Flo! + hi (: Hello there Nynke! How is life?? Aimée heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Aimée! - #Awesome:
|
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:45 | |
| Hier gaat alles helemaal goed, nog steeds drama met mijn enkel maar dat zorgt er wel voor dat ik niet naar school hoef te fietsen vandaag of morgen (: verder ben ik bedolven onder rozen maar okay xD Heb je de sneeuwpop nog een naam gegeven?? “cause you'll be in my heart” Nathalie heeft een roos ontvangen van Soof! Fijne Valentijnsdag Nathalie, omdat jij de liefste bent tihi <3 - #Awesome:
|
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 19:46 | |
| Nawwhhh thankssss voor de roos <3333333 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 20:04 | |
| Ik ben een geweldige Cupido >3 Nou ja, ik doe iig m'n best xD Ben dus echt de hele dag al nergens anders mee bezig xD Gelukkig was Julia geweldig met hoe ze hem wilde hebben (A) Quinty, Mims, Kiki, Chi, Maaike, Lolo, Freedje, Demi, Daan, Dani, San, Yanthe, Nynke, Waz en Emma hebben een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Guys! xx Julia - #Awesome:
|
|
| |
| |
| |
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 20:18 | |
| ik doe mijn mini deel van het werk ook maar s c: “cause you'll be in my heart” Emma heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Emma! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 20:19 | |
| Ugh, ik heb morgen vrij, maar ik kan er voor kiezen naar het scheikunde spreekuur te gaan wat ik eigenlijk wel nodig heb... ;_; maar dan ben ik niet vrij cri VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 20:20 | |
| Lekker?! Ik doe niets anders dan serenades schrijven en accounts opzoeken xD Ik heb meer dan dertig posts gemaakt vandaag en allen bevatten rozen, dat ik er niet in verdronken ben is een wonder >3 Maar je hebt gelijk dat het super leuk is om constant anderen happy te maken (: Daan heeft een roos ontvangen! Fijne Valentijnsdag Daan! Awe! <33 Ik wordt helemaal happy hiervan c: - #Awesome:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 feb 2016 - 20:33 | |
| Het aot is zo rozeee ))))))) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|