We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 17:10
Oke, O. Mijn. God.
Als iemand ooit overweegt om naar Jason Derulo te gaan: doe het niet. Dat was het állerslechtste concert waar ik ooit ben geweest.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 17:20
Het was niet echt een verrassing dat ie live niet heel goed kan zingen, daar is hij wel om bekend. Maar hij kon bijna geen énkel refrein zingen. En dan denk ik: hoe kan je nummers jouw nummer noemen als je hem niet eens zelf kan zingen. En niet dat af en toe een nummer te hoog was ofzo, maar bijna ieder nummer. En hij probeerde dat dan te verdoezelen. Soms zong 'ie gewoon niet, soms deed ie zo z'n microfroon naar het publiek omdat wij moesten zingen, soms was ie aan het dansen zodat hij niet kon zingen, hij verscheen ineens op het balkon aan de zijkant, soms was het meer zijn achtergrondkoor die zong. En hij zong steeds maar de helft van z'n nummer. Hij zong 21 nummers. 21! Dat is echt heel veel. Maar het concert was zo voorbij! En het was vet ongemakkelijk toen 'ie z'n shirt uittrok en deed alsof ie z'n broek ging uittrekken en al die meiden begonnen te gillen, maar wij zou zaten van: keep yo pants on mister.
Spoiler:
"Je spreekt uit je hart. Dat zal je een groot warrior maken." ~ Dauntrose Zijn oren flikten in de richting van Blackkit. Straks zou die tijger zich nog in het gevecht mengen. ~ Tallshadow "Ik weet zeker dat jij grootse dingen gaat doen en een waardig Shadowclan warrior zal worden." ~ Ravenheart
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 17:44
Spoiler:
En hier noh een sprongetje waar ik eigg veel te overdreven meega x'D Ik ben hogere sprongen gewoon dus tja (':
As promised, een video van mij en Aron! : D Enkel m'n lichtrijden is nog wat overdreven maar probeer maar eens van 6 jaar western, never lichtrijden naar plots heel chique enzo (': en nog enkele dingetjes die nog verfijnd moeten worden.
Binnenkort met wat meer tempo. Maar eerst zien dat het sturen en aan de teugel goed gaat. Dan zullen we aan de snelheid werken c:
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 18:33
@eef; en daar verdient 'ie dan zijn geld mee he xD anyways, ik ga eten (a)
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 10 feb 2016 - 18:58
Ik ga eerst eten, daarna zal ik eens tijd maken om mijn afmelding af te maken ^^'
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!