We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:23
ik doe er meestal 20 minuten over en het is ook echt in de avond of op zondagen dat mijn make-up niet lukt, anders niet. En ik vind het 's ochtends ook leuk om te doen ja, behalve als het dus niet lukt ;w;
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:30
Nee idd, als het niet lukt is 't hinderlijk ja. :< Ik heb op een normale schooldag meestal ogenschaduw die van licht naar donker bruin fade, eyeliner, mascara, foundation & concealer, wenkbrauwpotlood, lipliner en donkerrode/paarsachtige lippenstift op. Dus dat kost redelijk wat tijd. xD
Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Roseburn
Dark forest
Loïs ❁ 259 Actief You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside
CAT'S PROFILE Age: D E A D [25] ❁ Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:31
Ah ja daar doe je inderdaad wel even over dan x3 ben wel blij dat ik d'r niet zo lang over hoef te doen, want ik sta 's ochtends al om 6:45 op en om dan nog eerder op te staan? mij niet gezien hoor hehe
roseburn
Satsui
Member
Jamie 519 Actief "What a shame, what a shame. Beautiful scars on critical veins"
CAT'S PROFILE Age: Definitely more then 13 Moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:32
JULLIE ZIJN ALLEMAAL PRACHTIG MET OF ZONDER MAKE-UP <3 <3 <3
I saw the future in a dream, there was nothing in it. Somebody’s gonna get hurt and I hope it’s not me but I suspect it’ll have to be
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 20:06
Hellow! Weer uitval, getverdemme. Smeek ik jaren voor uitval, komt de school nu pas aan met: 'morgen hebben jullie in de ochtend drie uur uitval en er is ergens een tussenuur, waarschijnlijk wordt het verschoven dus lekker 2 uur school.'
Zo gaat het al bijna twee weken, het lijkt wel alsof mijn Nederlands docent dood is ofzow :'D
and so it was that the boy and girl went on to live different lives apart from on another they would soon decide through time and loneliness the boy found clarity which he chose to release on the world through insanity
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 21:16
Hey dat is humor van hoog niveau daar Evy >3 & thanks
Nice Anouk! Beetje goed gevoel over?? Bij mij ook alles goed, druk maar niets wat niet opgelost kan worden (: & danke schön! Ik ben heel goed in het ontwijken ervan xD
Chi! Zeal en Tall moeten ooit eens een topic >3
#Awesome:
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 21:23
Op zich wel, geen hoge punten maar ook geen onvoldoendes voor m'n gevoel dus dat is wel redelijk~ Tja het ontwijken is toch wel een van de leukste dingen om te doen, tot je bij het punt komt dat je het toch moet doen en je ineens veel hebt, maar ik vertrouw er op dat het je gaat lukken
Hell's hounds:
Hellapoof heeft 12 hondentanden
Thank you Daan <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 21:32
Sure Chi, dat wordt dan either donderdag of volgende week though ;D schema deze week is killing D: en waat? dude, details >3
Klinkt goed Anouk! & indeed, ontwijken is geweldig, maar ik heb morgen toetsen en presentaties over de stof van vanavond dus dat wordt lachen als ik blijf ontwijken xD
#Awesome:
Killerkit
Member
chwis bender 317 Afwezig
CAT'S PROFILE Age: Just 2 moons and already awesome af Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 23:00