|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 13:20 | |
| Sure :3 ! I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
10 Actief
| |
| |
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| |
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 16:30 | |
| Kon het toch niet laten :'D
---
Wow, heftige skip hiero c': |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 16:50 | |
| Ik ben weer thuis! Wat een lange, enerverende dag was dit. ;n; VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:18 | |
| Yay, ik zie net dat Sable geaccepteerd is c: Iemand een topicje? |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:26 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:26 | |
| Yes we mochten in de middag naar huis (': Dan maar met vrienden eerst naar de mcdonalds en iedereen één voor één af zetten met de auto xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:41 | |
| hi Emma, en hi Chi natuurlijk c: Life's good to me (a)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:43 | |
| - Tallshadow schreef:
- Chi wat een leuk onderschrift, en dat klinkt als een fijne dag! Nog veel te doen vandaag??
How's life guys? Normaal ging ik nog paardrijden maar ik ben in slaap gevallen xD En omg, het ging van 0 naar 100 vandaag wat betreft m'n ex crush (': Hij weet waar ik paardrijd, ik weet waar hij werkt & woont én ik ben bij zijn thuis geweest. Waarom nu paasss D: |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nice Bunny! Anything in particular??
Wowowowowow dat is progress Chi! ik weet z'n naam nog steeds niet en ex-crush? Je crush is niet meer het zwartharige model? D: What happened? niet echt, ik ben gewoon meestal tamelijk blij :') Hoe gaat het met jou? ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 17:57 | |
| - Sablekit. schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nice Bunny! Anything in particular??
Wowowowowow dat is progress Chi! ik weet z'n naam nog steeds niet en ex-crush? Je crush is niet meer het zwartharige model? D: What happened? niet echt, ik ben gewoon meestal tamelijk blij :') Hoe gaat het met jou? ^^ Dat klinkt mooi! Als je nou uitzoekt waar het aan ligt kan je je advies gaan verkopen >3 Met mij gaat het prima, die-hard filmmuziek aan het luisteren om de drie toetsen van morgen te vergeten ze zijn ook nog eens tegelijkertijd D: Komt allemaal goed though ;') - #Awesome:
|
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:10 | |
| Ik krijg zoveel stress van make-up, niet normaal. Als het niet lukt wordt ik echt ontzettend agressief ;v;. Dan is het eindresultaat geen make-up omdat ik denk f'ck it en het er allemaal afhaal.
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:15 | |
| - Mousepaw. schreef:
- Ik krijg zoveel stress van make-up, niet normaal. Als het niet lukt wordt ik echt ontzettend agressief ;v;.
Dan is het eindresultaat geen make-up omdat ik denk f'ck it en het er allemaal afhaal.
Dit x'D Maar meestal blijf ik proberen. Met als resultaat dat ik soms kuch vaak te laat op school kom (': Al gebruik ik nie veel maar ik heb een suuuper droge huid dus t minste wat ik verkeerd doe, dan zijn er allemaal velletjes zichtbaar en ugh ;w; Komt door de pillen die ik inneem voor m'n uitslag. T werkt wel, met als gevolg dat mn gezicht nu een woestijn is xD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:17 | |
| Ik gebruik ook echt niks, alleen maar mascara en wenkbrauwpotlood. Maar ik ben echt véél te kieskeurig over mijn wenkbrauwen en ugh als het ook maar een klein beetje verkeerd zit ga ik al met dingen smijten. Soms wilde ik dat iedereen gewoon geen haar had, nergens dus ook geen wenkbrauwen en wimpers, zou zoveel tijd schelen :c Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 feb 2016 - 19:21 | |
| Ik doe ook echt een uur over m'n make-up 's ochtends, maar ik vind het wel leuk om te doen! Ik draag ook eigenlijk veel te veel make-up op normale schooldagen, maar het werkt juist ontspannend in de ochtend naar mijn mening. :'D behalve als m'n eyeliner wing niet meewerkt, dan is het oorlog VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|