We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 21:49
Arcticfox schreef:
Zijn de codes in sheets trouwens html codes of css codes? Ik kan op internet nergens het verschil vinden.
@Fairfaith; Dat lijkt mij wel fijn, alleen moet ik nu stoppen en heel snel een toets leren. Ik heb in het weekend misschien tijd. Anders kan ik een pbtje sturen als ik tijd heb?
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:17
Arcticfox schreef:
Zijn de codes in sheets trouwens html codes of css codes? Ik kan op internet nergens het verschil vinden.
HTML is de tags die je gebruikt. Dus <,div> <,span> (zonder komma) en die dingetjes! CSS is de opmaak je die toevoegt om die tags vorm te geven dus 'width:300px;' of 'border: 0px solid black;' en al die dingen! Als je HTML en CSS wilt leren kan ik je codecademy aanraden, als je een beetje engels kan!
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:23
Oeh bijna 500 post met deze dame <3
Iemand zin in topicje? c;
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:27
Brat schreef:
Fortuna schreef:
Fortuna is echt gemeen tegen brat :c
Pfff ik? Nee, echt? Pff Hoe kom je der bij!? ^^
Brat en Fortuna hebben weer eens een topicje tussen alleen hun twee nodig :'3
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:34
Weet er iemand leuke spelletjes voor op m'n mobiel? :'> Ik voel alweer dat dit een slapeloze nacht gaat worden dus ik moet me even met iets vermaken tot ik in slaap donder, gehehe.
Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:39
Spoiler:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
just look at her! sassin it up while everyone is mad at brat :c
eingelijk wel xD maar ik heb al te veel topic heuehe
Eheh c':
Indeed, en school haat me dus posten gaat al lastig worden, maar toch het zou geweldig zijn als die twee ooit eens weer een topicje krijgen
san is not amused
ja idd ;3
Volgens mij is Vivi de enige van de familie die Brat mag c':
:::::
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 26 jan 2016 - 22:42
Brat schreef:
Vitani schreef:
Spoiler:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
Brat schreef:
Fortuna schreef:
just look at her! sassin it up while everyone is mad at brat :c
eingelijk wel xD maar ik heb al te veel topic heuehe
Eheh c':
Indeed, en school haat me dus posten gaat al lastig worden, maar toch het zou geweldig zijn als die twee ooit eens weer een topicje krijgen
san is not amused
ja idd ;3
Volgens mij is Vivi de enige van de familie die Brat mag c':
blijkbaar wel xD i dont understand why she is so nice :c
Eheh, er moet er toch eentje zijn? XD Who?
:::::
Brat
Member