|
|
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 20:18 | |
| - Briarlight schreef:
- Mijn telefoon is echt vreemd
Gaat ie binnen 30 seconden van 6% naar 1% Doe ik hem aan de oplader: gelijk 8%
of je gaat van huis weg 100% komt op school je telefoon is uit doe je hem aan 50% :''D |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| |
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 20:34 | |
| Wanneer is het verhaallijn met Thunderclan en Bloodclan eigenlijk over? Ik wil met Icespirit en Batpaw(echo) posten en ik wil dat het liefst na het verhaallijn doen |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 20:47 | |
| Skywalker is al bezet. (; Was van een vriendin van mij. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 20:49 | |
| - Firepaw schreef:
- Arcticfox schreef:
- Wanneer is het verhaallijn met Thunderclan en Bloodclan eigenlijk over? Ik wil met Icespirit en Batpaw(echo) posten en ik wil dat het liefst na het verhaallijn doen
Zal wss nog wel even duren aangezien r nog n paar dingen gedaan moeten. Hoezo wil je dat perse na de verhaallijn? Ik dacht dat dat handiger was omdat ik niet helemaal precies weet wat er aan de hand is, maar als het nog een tijdje duurt ga ik dat niet doen. Dan ga ik gewoon met ze posten @Briarlight; [0] Bubblegum (kinda cute tho, als die naam toegestaan is of course) [0] Skywalker (Bruhh) [1] Shadowleap[0] Dangerleap |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 20:51 | |
| [0] Bubblegum (kinda cute tho, als die naam toegestaan is of course) [0] Skywalker (Bruhh) [1] Shadowleap [1] Dangerleap
&
[0] WindClan [1] RiverClan [0] ShadowClan [1] BloodClan Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 21:03 | |
| and then I came to realize "THEN I DON'T KNOW WHAT WILL." Tfw je een sig maakt wat je nergens kunt gebruiken. :'> VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 21:04 | |
| - Stallionheart schreef:
- Iemand topicje met Stallion?
SPT met rose? :3 jij makne want ik ga zo naar bed uvu |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
San 728 Actief
| |
| |
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 21:21 | |
| Zo, Snowpaw heeft voor nu even een setje. Maar ik weet toch niet of ik haar echt actief ga houden. Dan moet ik 5 accounts (nu nog 4 maar binnenkort 5) actief houden en ik ben bang dat dat voor mij onmogelijk is. Ik ga eerst de andere accounts actief houden, als dat lukt kijk ik wel |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 21:27 | |
| - Snowpaw, schreef:
- Zo, Snowpaw heeft voor nu even een setje. Maar ik weet toch niet of ik haar echt actief ga houden. Dan moet ik 5 accounts (nu nog 4 maar binnenkort 5) actief houden en ik ben bang dat dat voor mij onmogelijk is. Ik ga eerst de andere accounts actief houden, als dat lukt kijk ik wel
hehe je bent toch voor zwart gegaan c; |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 28 jan 2016 - 21:30 | |
| - Rosepaw'' schreef:
- Snowpaw, schreef:
- Zo, Snowpaw heeft voor nu even een setje. Maar ik weet toch niet of ik haar echt actief ga houden. Dan moet ik 5 accounts (nu nog 4 maar binnenkort 5) actief houden en ik ben bang dat dat voor mij onmogelijk is. Ik ga eerst de andere accounts actief houden, als dat lukt kijk ik wel
hehe je bent toch voor zwart gegaan c; Ja, ik vond dat plaatje wel mooi en zij is dan een van de weinige zwarte katten met de naam Snow, dus waarom niet xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |