|
|
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 13:41 | |
| |
|
| |
Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 14:18 | |
| Zoo, weer wat gepost. Straks maar weer even aan bio zitten. :< from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 14:36 | |
| Hallow c: Iemand zin in een topicje met red? ^^ |
|
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 15:26 | |
| Ik moet huiswerk maken maar ik heb echt geen zin :C Eigenlijk wil ik gewoon zo graag posten bij het topic met Arctic en Venom... Maar ik ga het nog even niet doen, anders krijg ik mijn huiswerk niet op tijd af en dan wordt mijn moeder boos |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 15:53 | |
| - Arcticfox schreef:
- Ik moet huiswerk maken maar ik heb echt geen zin :C Eigenlijk wil ik gewoon zo graag posten bij het topic met Arctic en Venom... Maar ik ga het nog even niet doen, anders krijg ik mijn huiswerk niet op tijd af
en dan wordt mijn moeder boos ik vond dat topic zo Cute <33333 Succes met huiswerk maken, wel snel maken dan he xD neem je tijd. Ik zie je antwoord wel verschijnen, ik hoop niet dat je moeder kwaad op je wordt |
|
| |
Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 15:59 | |
| Ik zal zo ook weer even op Venom posten met Gamble. c: from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:02 | |
| iemand die een setje/ava wil maken> c; gvd sanne je moet het echt een keer zelf leren doen >..>*shame* |
|
| |
Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:03 | |
| Ik wil het wel doen? :'D Heb ik een reden m'n bio uit te stellen from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:05 | |
| - Gambleshroud schreef:
- Ik zal zo ook weer even op Venom posten met Gamble. c:
Yass kan hij eindelijk meer leren van zijn sempei x) Wordt gezellig als ze samen in een trainingen's groep zitten en samen nog trainen <333 |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:06 | |
- Ik wil het wel doen? :'D
Heb ik een reden m'n bio uit te stellen juul je blijft mijn redder in nood thanks gurl <33 |
|
| |
Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:08 | |
| @Venom: Aw, worden ze trainingsbuddies. Als hij eenmaal warrior is is ze vast trots op 'm. @San: UW REDDER IN SETJESNOOD OPEN 24/7. 8) from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:10 | |
@San: UW REDDER IN SETJESNOOD OPEN 24/7. 8) voor al uw setjes problemen xD |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:11 | |
- @Venom: Aw, worden ze trainingsbuddies. Als hij eenmaal warrior is is ze vast trots op 'm.
@San: UW REDDER IN SETJESNOOD OPEN 24/7. 8) @Juul: yaah, trainingsbuddies voor life! *Stabs Grables in the back* xD Gewoon grote Ship die twee, al hebben ze super veel levens verschil. Ja, zij heeft hem gewoon stiekem opgevoed Cx |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:11 | |
- @Venom: Aw, worden ze trainingsbuddies. Als hij eenmaal warrior is is ze vast trots op 'm.
@San: UW REDDER IN SETJESNOOD OPEN 24/7. 8) @Juul: yaah, trainingsbuddies voor life! *Stabs Grables in the back* xD Gewoon grote Ship die twee, al hebben ze super veel levens verschil. Ja, zij heeft hem gewoon stiekem opgevoed Cx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:12 | |
| - Redkit\" schreef:
- Hallow c:
Iemand zin in een topicje met red? ^^ ik heb zin om te posten met red (a) |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:13 | |
| @Bunny ik zou willen maar dat kan niet, sorry bro
Heb geen thunderclanner ;.;
Laatst aangepast door Venompaw op zo 31 jan 2016 - 16:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:14 | |
| - Redkit\" schreef:
- Redkit\" schreef:
- Hallow c:
Iemand zin in een topicje met red? ^^ ik heb zin om te posten met red (a) *realiseert geen thunderclanner te hebben o.o* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:15 | |
| moet dringend verandering in komen he guys ;3 Nog even en ze is apprentice, dan kan ze andere clans meeten (a) |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:16 | |
| @Bunny als ze App is stuur me dan een PM of ik doe dat en dan doen we gelijk een topic o.- |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 31 jan 2016 - 16:18 | |
| - Venompaw schreef:
- @Bunny als ze App is stuur me dan een PM of ik doe dat en dan doen we gelijk een topic o.-
+1 rose gaat haar comanderen hehehe |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|