| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 30 jun 2012 - 13:03 | |
| Nu mag ik het eindelijk downloaden en nu wil de computer niet meewerken |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:13 | |
| *laat*
Wat gebeurd er dan? |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:21 | |
| Ik druk gewoon op Download en dan op uitvoeren en dan gebeurt er niet meer |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:23 | |
| klik eens op opslaan, dan slaat ie het spel op op je computer. misschein werkt eht as je hem dan opstart |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:25 | |
| Ja, ik heb juist gevraagt ofdat ik nog eens mocht proberen downloaden en dan zegt mijn papa dat dat alleen virussen op de computer brengt |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:26 | |
| en dat is helemaal niet waar, ik heb het spel al een hele tijd en er is nog steeds niks raars gebeurd |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 1 jul 2012 - 19:38 | |
| Ah ja, ik ga het morgen wel eens proberen als hij niet thuis is of gewoon nog eens vragen :3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 10 jul 2012 - 8:56 | |
| Whispersongs tweede apprentice is een warrior geworden C: |
|
| |
Maartje 53
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 10 jul 2012 - 10:21 | |
| Hoe moet je een apprentice trainen ? xd |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 10 jul 2012 - 11:30 | |
| door hem/haar te laten jagen en hem/haar te laten vechten tegen katten uit andere Clans |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 10 jul 2012 - 20:09 | |
| Oké dankjewel |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 10 jul 2012 - 20:12 | |
| XD Ik ken dit spel, heb het gespeeld xD Ik liet telkens mijn apprentice doodgaan omdat ik het te vaak liet vechten XDDDD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 11 jul 2012 - 11:14 | |
| xD
Whispersong heeft een kitten! Alleen hing te laptop daarna vast >< |
|
| |
5
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 31 jul 2012 - 20:47 | |
| het is een leuk spel, ik heb nu een rogue clan gebouwd |
|
| |
Just call me sand. 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 31 jul 2012 - 21:43 | |
| ik speel dit al voordat ik al van dit topic hoorde en het gaat updaten nu komen er eindelijk loopanimaties het update op 15 augustus. EDIT: zit het nu te spelen tijdens het posten van dit :3 |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 4 aug 2012 - 8:57 | |
| |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 5 aug 2012 - 3:31 | |
| I'm so bad D= , heb te veel slechte dingen gedaan en ben uit de clan geschopt xD. Naja , wat kan je eigenlijk allemaal doen als Rogue , ik las dat Liontooth een eigen Rogue group had gemaakt?? hoe doe je dat ^^ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 5 aug 2012 - 9:35 | |
| als eerste moet je ergens je slaapplek plaatsen, daarna kun je van dre brambles een thicket maken en die ergens bij de slaapplek neerzetten. Bi die thicket moet je brambles of mos neerleggen en daar op prooi leggen. daarna moet je gewoon elke dag gaan slapen en dan komt er vanzelf (soms na 1 nacht, soms langer) een rogue. |
|
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 11 aug 2012 - 19:49 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 15 aug 2012 - 8:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|