| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 6 nov 2012 - 0:42 | |
| Ik ken ook untold tales ;D. Dat is echt een leuk spel. Alleen ik heb een vraag; als je een rogue clan hebt hoe kun je dan een mate krijgen? Ik heb al een speciale hol gemaakt met prooi en shiny dingen erin alleen er komt maar niemand. Ik wacht nu al 4 of 5 dagen in het spel. |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 6 nov 2012 - 1:21 | |
| en bij me andere file's zit ik in de WindClan ;D
veel konijnen daar O.o En daarop heb ik een kit en een mate. Mijn kit heet stormkit. Ik wil jullie wel een foto sturen alleen dan moeten jullie zeggen hoe ik een foto moet maken :3 |
|
| |
Marieke ;3 345
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 6 nov 2012 - 8:55 | |
| Druk op prt sc (knopje op toetsenbord) op het moment dat je een screenshot wil maken. Ga naar paint en plak het daar. Als het goed is staar en nu een plaatje van je scherm in paint. Nu kun je het plaatje opslaan en hier uploaden Hopelijk heeft dit geholpen ^^ |
|
| |
marijn 142
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 6 nov 2012 - 15:27 | |
| oke, bedankt maar ik denk dat ik al me save file's kwijt ben Want als ik klik op ''load'' komt er te staan: ''load wich save file?'' en dan klik ik op een, maar dan staat daarna ''Use wich save file?'' en dan moet ik op nieuw... Nee Had net clan! EDIT; Yes de clan is er nog! Alleen het duurd dagen voor er nieuwe katten komen En ook heb ik nog steets geen mate maar zijn speciale hok, zit vol met prooi en 3 ringen! |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 21 nov 2012 - 13:08 | |
| Mijn rogue kamp =3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 21 nov 2012 - 19:02 | |
| Volgens mij heb ik uitgevogeld hoe jet het on de Mac download, |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 4 dec 2012 - 0:19 | |
| Willen jullie mijn clan zien ? ;D mijn eerste : ~The funclan~ (Niet de naam stelen!) Leider: Brownstar (ik) Deputy: Greyfur Warriors: Whitebelly, scarpelt, Crystalpelt, Bluepelt. Queens: Hazelfur Kittens: Yellowkit & Redkit Apprentice's: Emerarldpaw Bluepaw, Whitepaw, scarpaw Elders: Blacktail, lightfur, whitebelt. Er moet nog meer komen en ik wacht op een mate maar die komt dagen lang niet weten jullie warom niet jullie zien toch dat hok vol prooi en shiny dingen ??? |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 4 dec 2012 - 11:00 | |
| je moet wat meer mos gebruiken |
|
| |
45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 4 dec 2012 - 13:56 | |
| Oke ik zal het proberen ;D
EDIT; JAA GELUKT!! En ze zit percies in de nursey dus mijn kit komt daar ook!!! ;D |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 18 apr 2013 - 14:17 | |
| |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 11 aug 2013 - 18:33 | |
| |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 13 maa 2015 - 17:48 | |
| hoihoi, ik ben net weer gestart met spelen en dacht: Waarom bump ik het topic niet weer een beetje omhoog :') Er is trouwens ook een wiki van: klikkie. Mijn huidige/enige karakter is Burnedclaw, een rossige ThunderClan kater met groene ogen. - screenshot:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|