| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
27
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 12:53 | |
| Ja, maar waar vind ik het dan terug om te spelen? |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 18:11 | |
| Irritant! Ik geef steeds cadootjes, aan iemand. maar hoe weet ik nou zeker of hij mij wel leuk vind en kittens wil! En hoe weet ik of het uberhaupt een kater is! En a+ls je een thicket hebt en hem hebt geplaats kan je er aan krabben en dan gaat hij weer uit elkaar zoidat je er weer drie hebt. Nou eigelijk twee! Want dan is er een vrdwenen! Je moet een snelkoppeling maken en op je burau blad zetten, ik weet allen niet hpe je dan bij je bestanden komt om een snelkopeling et maken bij mij kwam ik er prongeluk ofzo. Eigelijk weet ik het niet meer ik weet alleen nog dat je een snelkoppeling moet maken! |
|
| |
Smurf 87
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 18:15 | |
| hoi soof! lees jij eigenlijk de boeken? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 18:45 | |
| Hoe verander je de naam van je kat als je Roque bent? o3o |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 18:46 | |
| niet |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 18:53 | |
| Maar eentje van jou heette Ivy, ik dacht dus dat je hem kon veranderen x] En ik ben druk bezig met het begin van mijn kamp. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 19:51 | |
| ikke heeft Suntail gemaakt, ze is een WindClan warrior (duh!) |
|
| |
19
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 20:13 | |
| AAAAH HOE MOET JE ETEN VAN DE PROOISTAPEL? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 20:14 | |
| praat met (in thunderclan) Frostwillow |
|
| |
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 20:58 | |
| - beatmiss schreef:
- hoi soof! lees jij eigenlijk de boeken?
Heb je het tegen mij? Nou ja, ik moet wachten op Rogues, irritant! |
|
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 21:12 | |
| Nee, niet echt maar diit gaat ook niet over de boeken! Lees jij ze= |
|
| |
168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 nov 2011 - 21:18 | |
| Of course! Staat in m'n voorsteltopic, Xd
Ik ga zo even checken hoe het met m'n kamp gaat, |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 7:16 | |
| Suntail screenshot: - Spoiler:
|
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 11:01 | |
| OKey, nu begint het echt irri te worden! Ik stuur de hele tijd cadautjes naar iemand, maar hoe weet ik nou of die geneen dan later ook kittens met icecrystal wil! Ik snap het niet meer, en hoe weet ik uberhaupt of het een jongen of een meisje is! Dadelijk zit icecrystal te daten met een ander meisje! Help me!!!!!!!!! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 11:07 | |
| Als ie een blauw clanteken boven zich heeft, dan is het een jongen. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 11:09 | |
| - yucka schreef:
- OKey, nu begint het echt irri te worden! Ik stuur de hele tijd cadautjes naar iemand, maar hoe weet ik nou of die geneen dan later ook kittens met icecrystal wil! Ik snap het niet meer, en hoe weet ik uberhaupt of het een jongen of een meisje is! Dadelijk zit icecrystal te daten met een ander meisje! Help me!!!!!!!!!
Je kunt alleen cadeautjes geven aan jongens |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 14:24 | |
| Waar kan je eigenlijk je reputatie zien? Of kan dat nergens? o3o |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 14:28 | |
| Er staat ergens aan de rechterkant een clanlogoachtig tekentje met een getal erachter. dat getal is reputatie |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 14:29 | |
| |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 20 nov 2011 - 16:37 | |
| Is het leuk om kittypet te zijn? Ik bedoel is het het waard om te worden? En zoja wat kan je allemaal doen. En is er een verschil tussen een kitten in de clan en als rougue. ik stel veel vragen ik weet het maar.... Kan je ook trainer zijn als je een kitten hebt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|