| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 12:18 | |
| Aan de rechterkant van het ThunderClankamp staan vier katten met een gekleurd Clanlogo, De katten die een andere kleur logo hebben als jou kun je cadeautjes geven zodat ze je aardiger gaan vinden. Na een tijdje zal de kat die je cadeautjes hebt gegeven vragen of hij/zij je mate mag worden. Ga daarna gewoon door met cadeautjes geven en na een tijdje krijg je een kitten |
|
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 12:19 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 12:20 | |
| graag gedaan |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 17:44 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 17:50 | |
| Graag gedaan ^w^
Je kunt voor alle vragen bij mij terecht!
En ik heb nog nieuws: Er komt GEEN nieuwe versie van WC:UT, misschien komt er wel eentje waar alle glitches en fouten zijn uitgehaald, maar dan blijft het daar ook bij |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 18:32 | |
| |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 mei 2012 - 21:13 | |
| ach dit is nu toch ook leuk? :3 Jayjay heeft al heel lang met een poes xD en heeft 2 apprentices gehad maar die gingen bijde dood in een gevecht D: *Ish bad mentor (a)* |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 11:16 | |
| moed je voor de vacht en clan echt betalen???????? en kan je ook de bloodclan spelen? wand ik heb het gedanlood en er staat bij: de riverclan slotje tunderclan geen slot windclan wel slot schadowclan slot |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 13:26 | |
| - angelpaw schreef:
- moed je voor de vacht en clan echt betalen????????
en kan je ook de bloodclan spelen? wand ik heb het gedanlood en er staat bij: de riverclan slotje tunderclan geen slot windclan wel slot schadowclan slot Nee dat kan niet , maar je moet dan bonus coins verdienenen om een vacht vrij te spleen |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 13:36 | |
| OH MY GOSH <3333 Jayjay heeft met zijn mate een kitten gekregen |
|
| |
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 13:54 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 14:08 | |
| heel veel prooi ofzo geven aan een kat vlakbij je slaapplek, als je een kater bent moet je de prooi geven aan de kat met het roze tekentje boven hun hoofd en als je een poes bent aan de kat met het blauwe tekentje boven hun hoofd ^^ en op een gegeven moment zullen ze zeggen; i love you... en als je dan nog doorgaat met cadeaus geven komt er een kitten ^^ |
|
| |
Jizzle :3 66
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 14:20 | |
| Kun je ook andere dingen geven, want ik ben neit goed in jagen xD |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 14:23 | |
| Ja, Smooth stones, die stenen langs de rivier, de plantjes die je kunt oppakken, die twoleg gebeuren. oftewel alles wat je op kan pakken kan je geven ;D |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 14:26 | |
| Ringen zijn het meest effectief, zo krijg je sneller een mate dan met prooi |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] vr 18 mei 2012 - 20:54 | |
| Ik heb nu bijna een Mate; en ik zit nu in Shadowclan, daarna ga ik Riverclan openen en als laatste Windclan, daarna ga ik Mentor worden en dan pas vachten vrij spelen xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 mei 2012 - 11:42 | |
| |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 mei 2012 - 12:04 | |
| Ik heb een zandkleurige kitten gekregen =D Vrouwtje, Sparkkit (: |
|
| |
Liselotte 16
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 mei 2012 - 18:28 | |
| sorry ik vind het een OERSAAI spel. niet om je te beledigen maar ik vind dat xD |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 19 mei 2012 - 18:30 | |
| na een tidjje wordt het saai, dat klopt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|