| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 13:36 | |
| ja, anders kun je niet met je partner praten^^" Je kunt een kat niet tot med.cat en zo benoemen |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 14:13 | |
| Hoe praat je? Want ik moet met Shine praten, Maar geen idee hoe >< |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 14:14 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:14 | |
| En hoe krijg je zelf eten? Ik ben nu namelijk Starved, maar heb al wel gejaagd. |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:23 | |
| Ik moet dat de hele tijd overnieuw downloaden.. omdat ik het niet kan 'openen' voor de tweede keer. Want dan vragen ze waarmee ik het wil openen - internet explorer etc. - waarmoet ik dan op klikken? |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:27 | |
| HELP ME! Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Wanneer en hoe mag je eten? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:36 | |
| Praat met de kat die het dichtst bij de prooistapel staat |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:41 | |
| Thanks ^^ Ah, gelukkig, het werkt. |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 16:43 | |
| Ik heb de zwartwitte vachtkleur |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] zo 27 nov 2011 - 17:11 | |
| YAY, ik kan nu in de shadow clan spelen <3. ga het meteen doen |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 28 nov 2011 - 10:39 | |
| ik heb in SC een roze kater |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 28 nov 2011 - 16:49 | |
| Ik zit nu in WindClan, je loopt lekker snel als je in WindClan zit! |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 28 nov 2011 - 18:47 | |
| - Suntail schreef:
- ik heb in SC een roze kater
Is hij Gay? xD |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 29 nov 2011 - 19:38 | |
| Hoe weet je dat je een partner hebt? Ik probeer nu in WindClan een meissie te versieren.
Ben Morningpool |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 30 nov 2011 - 19:40 | |
| Je kunt zien als iemand je partner wil zijn als hij/zij dat vraagt, dit gebeurt na een tijdje cadeautjes te geven aan die persoon. Kun je iemand GEEN cadeautjes geven, dan kan hij/zij niet je partner worden omdat hij/zij van hetzelfde geslacht is als jij |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 30 nov 2011 - 20:19 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 1 dec 2011 - 5:49 | |
| yay! Soms maak ik tekeningen om een soort verhaal van de kat te maken... Dan teken ik het uiterlijk van de kat en zet ik de naam en het geslacht enzo erbij. Dan bedenk ik een soort verhaallijntje met drie stages.
Voorbeeld (een beetje aangepast):
Naam: Leopardheart Vacht: Luipaard Oogkleur: Heldergroen Clan/Rogue: Rogue Geslacht: Female
Verhaalstage1: Is Rogue, vind een Mate Verhaalstage2: Komt bij ShadowClan en krijgt daar kit Verhaalstage3: Ze wordt uit de Clan getrapt en wordt weer gewoon een Rogue... |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 10 dec 2011 - 14:28 | |
| - Suntail schreef:
- jawel, maak een "hok" van thickets en leg moss op de grond, leg daarin prooi en ringen en na een tijdje komt er vanzelf een partner voor je rogue
Heb ik gedaan maar toen ik ging slapen (in het spel) en weer wakker werd stonden er 2 Rogues... |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 17 dec 2011 - 8:54 | |
| jaag die dan weg... kun je misschien een screenshot maken? Dan kan ik even kijken wat je hebt gedaan *is nieuwsgierig* |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] za 17 dec 2011 - 18:14 | |
| - Suntail schreef:
- jaag die dan weg... kun je misschien een screenshot maken? Dan kan ik even kijken wat je hebt gedaan *is nieuwsgierig*
Ik vraag me dus al de hele tijd af hoe je een screenshot maakt! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|