| Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
|
|
75
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 17:13 | |
| Hoe speel ik nog een leuke vachtkleur vrij D: Ik wil die zwart/witte >3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 17:23 | |
| wat bedoel je? Als kittypet? Verzamel blaadjes (veel te veel werk ) |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 17:47 | |
| Welke blaadjes? Hoe vezamelen *ik stel te veel vragen T3T* |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 17:48 | |
| Als je een kittypet bent, praat je met george en druk je op de knop die je moet indrukken om Kittypet te worden Als mijn Rogue kamp beter is, ga ik het hierop plaatsen. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 18:09 | |
| Why gaan ze bij mij allemaal bij de prooi staan -.-' |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 18:13 | |
| Ik wil het ook |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 18:16 | |
| Ik ga er ook weer mee beginnen, een eigen kamp beginnen en zo lijkt me wel leuk =D |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 18:34 | |
| - RoseClankamp V.4:
- The RoseClan:
Leader: Ivy, gray tom Deputy: Stream, silver tabby she-cat Med. cat: Wave, silver tabby tom Apprentice: Falcon Warriors: Branch, dark red tabby tom with white paws Tree, dark brown tom Pidgeon, pure white she-cat Rock, gray tom Leopard, spotted she-cat Sand, golden she-cat Apprentices: Falcon, brown tabby tom Queens: Whisper, gray she-cat, mother of Ivy's kit Twilight (gray she-cat) Elders:Coal, golden tom with dark flecks, oldest cat in the Clan Leaf, golden she-cat Owl, brown tom Dawn, white she-cat
|
|
| |
TessaLyra 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] ma 14 nov 2011 - 20:09 | |
| Fire heart omdat je een bramble of mos moet hebben met 3/4 prooi er op om een kat er bij te krijgen :3 |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 15 nov 2011 - 5:04 | |
| |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 15 nov 2011 - 18:56 | |
| Ik weet niet of dezen vragen al gesteld zijn maar......... Hoe wordt je rogue? Hoe maak j een rogue groepje aan? En hoe speel je anderen clans vrij? Het donderpad, dat is toch de autoweg? Okey veel vragen maar dat was het! ik heb haast vandaar dat ik niet eerst kijk of ze al gesteld zijn;-) |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] di 15 nov 2011 - 19:03 | |
| Rogue kun je worden door: 1. minder dan 0 reputatie te krijgen of 2. bij Create new cat op Rogue te klikken.
Clans kun je vrijspelen met bonus coins, die kun je kopen bij (in ThunderClan) Nightfeather. Praat met Skystar en druk op backspace om in de Bonus shop te komen en voila, daar kun je Clans kopen.
Een Rogue groepje? Daarvoor moet je drie Brambles (dingen die je alleen kunt zien als een Rogue) te verzamelen, dan krijg je een thicket. Plaats de thicken op de plek waar het nest van de Rogue moet komen en plaats en ee bramble langs. Op de Bramble plaat sje een stuk prooi en dan moet je gewoon wachten en slapen.
het Thunderpath is de autoweg. |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 16 nov 2011 - 7:30 | |
| Okey dankjewel! Ik heb nog een vragje. Ik heb nu dus een ticket wat moet ik daar dan mee doen. En anderen katten kunnen toch de omheiding van mijn plekje stelen. En gewoon naar binnen komen. En als je een rotst hebt z´een hele grote kan je daar dan ook wat mee doen. |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 16 nov 2011 - 16:56 | |
| garrr, nog een verslaafde hier xD het is toch gelukt om het op mn pc te krijgen xD |
|
| |
Sophia (Friends call me Pia) 38
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 16 nov 2011 - 19:41 | |
| Het is een leuk spel he! Maar ik heb een vraag... Hoe krijg je bonuspunten? En dit had ik al gestuurd maar ik stuur het eventjes nog een keer dan hof je niet precee terug te kijken;-)!!! Ik heb nu dus een ticket wat moet ik daar dan mee doen. En anderen katten kunnen toch de omheiding van mijn plekje stelen. En gewoon naar binnen komen. En als je een rotst hebt z´een hele grote kan je daar dan ook wat mee doen |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] wo 16 nov 2011 - 19:58 | |
| dan moet je als je clankat bent met de elder praten, die kan je de bonuspunten geven |
|
| |
Sophia (Friends call me Pia) 38
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 nov 2011 - 8:04 | |
| Okey dankjewel! En je kan gewoon een kamp beinnen toch, gewoon bosjes verzamelen en een omheding maken! Toch? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 nov 2011 - 10:38 | |
| Ember the rogue: Ik denk dat sommige van jullie wel wete wie Ember is... |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 nov 2011 - 11:23 | |
| |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] do 17 nov 2011 - 11:43 | |
| Ember is een NPC-kat-kittypet-ding die je af en toe in het spel tegenkomt en die je vraagt om een kittypet te worden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors Untold Tales [warrior cats game] | |
| |
|
| |
|