We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 8:15
Misschien dat ik m es ga lenen dan ik moet toch zo'n tien boekverslagen maken dit schooljaar. Zal sws al veter zijn dan de Duitse thriller die k nu lees xD T was dat of n mega saai boek van 700 pagina's.
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 11:14
Zo, nu is Flame ook nog eens geüpdatet ~
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 11:28
Hihi, ik denk dat ik 'm ga laten crushen op een kat buiten de SC. Als Inner hem dan wilt straffen: "Wat? Ben je kwaad omdat ik nu iemand anders leuk vind?" xD
Cyber
Member
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
CAT'S PROFILE Age: ||8,5 long years|| Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 11:37
wacht wacht wacht is inner al clanleider? Ik dacht dat Shrewstar nog leider was xD wow mijn kennis van de sc hé. Wie is nu dan de deputy?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:01
Iemand nog een setje nodig? Ik probeer een nieuwe stijl uit^^
En stiekem ben ik best benieuwd naar de nieuwe SC Deputy :3
▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you
You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ {t h e m e}
Stallionheart
Member
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE