|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 9:04 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 9:36 | |
| Haha Chi, dat paard waar ik op reed heeft like nergens veel vet dus ik trok het bijna om toen ik het deken goed wou leggen. x3 Heey Juliaa. Nou ik zit weer eens lekker op school. c': |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 11:09 | |
| Ik kan vandaag weer even lekker posten :3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 11:35 | |
| Still gotta love this one<3 Spijtig dat ik geen RC'ers actief kan houden ;u; |
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 12:47 | |
| Omg Crowmask heeft zo'n mooi setje owo |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 12:58 | |
| Mooi setje idd. c: Jongens ik snap NLT niet. We hebben het een hele periode over eieren. x3 |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 13:03 | |
| Awhh, thanks C:
Goddammit, paardendekjes en halsters zijn leuk, tot je moet kiezen welke kleur.. xD |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 13:12 | |
| @Chi: Ga altijd voor roze, altijd. 8) Tweede dag ziek, gaat lekker. Iig zijn de zeldathon shirts van mij en Mim binnen! EDIT: - happy smol ill child:
VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Laatst aangepast door Fairfaith op di 19 jan 2016 - 13:14; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 13:15 | |
| Bruin/donkerbruin met zwarte manen. -> KlikT is voor Aron :') En hahah Juul xD Zou wel gaaf zijn tho maar Aron zal er minder blij mee zijn (a') |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 13:17 | |
| - Zealspark schreef:
- Bruin/donkerbruin met zwarte manen. -> Klik
T is voor Aron :') En hahah Juul xD Zou wel gaaf zijn tho maar Aron zal er minder blij mee zijn (a') Nee maar eh, ik denk dat zwart wel mooi bij hem zou staan. c: VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 13:20 | |
| Hahaha die gif liet me echt veel te hard lachen xD En ja, ik was sws aan het twijfelen tussen zwart en donkerrood.
en dan een roos halster om t af te maken |
|
| |
Juultje 137 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 14:14 | |
| Ik ben zowaar helemaal bijgepost =D I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 14:20 | |
| IM BACK BTICHES
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 14:45 | |
| Ik hou van topics c: *hint* Engels is zo'n makkelijk vak bij ons op school, en iedereen zit hier van 'what means cheese'. xD |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|