|
|
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:05 | |
| T heeft nie echt een naam xD Ik probeer gewoon nieuwe textures en fonts, aangezien ik de vorige beu werd
@Rose, stuur plaatjes maar door^^ ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:06 | |
| @Rebecca, Haha eens zien hoe dat gaat aflopen. >3 Hij wist haar naam niet eens. :C |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:07 | |
| Chi(toch?)/Flamepath: Je kan echt zulke goeie setjes maken hé. En de nieuwe stijl is echt gaaf! Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:09 | |
| @Lolo, ja heel stiekem is dit Chi hier, haha. En danku <3
@Rebecca, wat voor postsheet precies?^^ Scroll/plaatje vanboven/-wijst naar droptopic- ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:15 | |
| Flame is echt mooi ja <'3 @Rebecca, Hahah we gaan zien denk ik. >3 |
|
| |
OR
LOSE THE CHANCE
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:16 | |
| - Frostfaith schreef:
- Flame is echt mooi ja <'3
@Rebecca, Hahah we gaan zien denk ik. >3 Arme Stallion <3 Ben benieuwd. Proficiat met Deputy worden trouwens! Ava & Sig by El4a |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:24 | |
| Dankjeee. c: Over tien minuutjes kan ik naar huis en bijposten. :'D |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:34 | |
| oe nieuwe deputy van wc :3 *gaat naar Foxpaw (wc)* maaar eert Cyby na een maand eens onderhouden |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:42 | |
| ow hey san btw! sorry dat ik zo inactief ben he :3 trouwens je mag altijd met Zira op onze topics reageren (al kan ik vanaf maandag wel niet meer posten waarschijnlijk tot 2 tot max 8 weken) |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:44 | |
| - Cyber schreef:
- ow hey san btw! sorry dat ik zo inactief ben he :3 trouwens je mag altijd met Zira op onze topics reageren (al kan ik vanaf maandag wel niet meer posten waarschijnlijk tot 2 tot max 8 weken)
hey laura c; again heheHoe gaat het nu met je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:53 | |
| - Rosepaw'' schreef:
- Cyber schreef:
- ow hey san btw! sorry dat ik zo inactief ben he :3 trouwens je mag altijd met Zira op onze topics reageren (al kan ik vanaf maandag wel niet meer posten waarschijnlijk tot 2 tot max 8 weken)
hey laura c; again hehe Hoe gaat het nu met je? beter, zit nu tot maandag normaal thuis. Maar niet zoals het zou moeten zijn he. met jouw? |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:55 | |
| - Flamepath schreef:
- Iemand nog een setje nodig? Ik probeer een nieuwe stijl uit^^
En stiekem ben ik best benieuwd naar de nieuwe SC Deputy :3 *steekt hand op* VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 12:57 | |
| - Cyber schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- Cyber schreef:
hey laura c; again hehe Hoe gaat het nu met je? beter, zit nu tot maandag normaal thuis. Maar niet zoals het zou moeten zijn he. met jouw? goed om te horen dat het beter gaat laur! gaat ook wel goed al ben ik al 3 dagen ziek tuis ;c --- Rose in een nieuw jasja dankij chi<3 |
|
| |
♡ 169 Actief No I don’t wanna
Sit still, look pretty
| |
| |
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 13:01 | |
| - Lovesong schreef:
- Love gaat een crush op Lion en Thistle krijgen :'D
En nog iemand uit de Wc maar dat blijft boorlopig geheim >3 ze heet niet love song voor niks xD you can tell me *wink wink* misshien ga ik rose ook een crush geven op iemand uvu |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jan 2016 - 13:04 | |
| Ik vind 't altijd leuker dingen als crushes en zo onverwachts te laten gebeuren in de RPG, al zie ik niemand van mijn accounts echt snel op iemand crushen. :') Lion is te innocent, Luvon/Criedwolves is aromantish, Gamble zou 't gewoon niet snel laten merken en zich focussen op belangrijkere dingen en Fair.. idk. Fair is te druk bezig met d'r eigen problemen. xD VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|