|
|
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:58 | |
| |
|
| |
Beertje 57 Actief
| |
| |
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:06 | |
| Ik ben echt bang dat mijn kitten aanmelding bij Silvercloud X Panthergrowl te lang is
En ik vraag me ook af wanneer Icespirit bij Thunderclan wordt geaccepteerd, het duurt een beetje lang en ik wil eigenlijk wel met hem kunnen posten C: |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
| |
| |
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:07 | |
| - Muta schreef:
- Ik ga de vrolijke, naïeve Muta best missen nu ik haar karakterswitch in gang ga zetten. :'')
??!?!? wat ga je nu met haar doen? Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:07 | |
| @Beertje Ik met Satsui.
Jeetje wat gaat het hier veel over crushes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:08 | |
| @Beertje Ik met Satsui.
Jeetje wat gaat het hier veel over crushes |
|
| |
| |
| |
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:09 | |
| |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:13 | |
| - Arcticfox schreef:
- Ik ben echt bang dat mijn kitten aanmelding bij Silvercloud X Panthergrowl te lang is
En ik vraag me ook af wanneer Icespirit bij Thunderclan wordt geaccepteerd, het duurt een beetje lang en ik wil eigenlijk wel met hem kunnen posten C: Maaike is momenteel heel druk bezig, daarom dat het wat langer kan duren Je kan eventueel aan een mod vragen of ze je willen accepteren, aangezien die dat ook doen als het te lang duurt. @Max, Doe Swift, ze hebben enorm veel chemistry joh. Powercouple (A) xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:13 | |
| - Muta schreef:
- Mousepaw. schreef:
- Muta schreef:
- Ik ga de vrolijke, naïeve Muta best missen nu ik haar karakterswitch in gang ga zetten. :'')
??!?!? wat ga je nu met haar doen? Well, ze gaat haar emoties steeds minder laten zien haha. :') Je weet wel, wat ik als karakter bij de ks had geschreven. :3 Ik heb het wel lang uitgesteld tho
muta word zira 0.2 uvu
|
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:14 | |
| @Chi: Spotted haat al mijn Windclanners x'D |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Beertje 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:16 | |
| @Iro; Wil jij maken? hehehe @Nykie; Ik zie em wel verschijnen I go where the wild roses grow |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:17 | |
| - Flamepaw* schreef:
- Zealspark schreef:
- Arcticfox schreef:
- Ik ben echt bang dat mijn kitten aanmelding bij Silvercloud X Panthergrowl te lang is
En ik vraag me ook af wanneer Icespirit bij Thunderclan wordt geaccepteerd, het duurt een beetje lang en ik wil eigenlijk wel met hem kunnen posten C: Maaike is momenteel heel druk bezig, daarom dat het wat langer kan duren Je kan eventueel aan een mod vragen of ze je willen accepteren, aangezien die dat ook doen als het te lang duurt.
@Max, Doe Swift, ze hebben enorm veel chemistry joh. Powercouple (A) xD Omg, Superman en Superwoman, gaan ze tegen de poezen en hun alter ego vechten :'D
Ftw dat zou zo stoer zijn @Yanthe, Where did that go wrong... xD Oeps :') Nah, Spotted heeft zowat een hekel aan iedereen die Whitelion leuk vind/vind dat Lionroar een verrader is. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:19 | |
| - Zealspark schreef:
- Flamepaw* schreef:
- Zealspark schreef:
- Arcticfox schreef:
En ik vraag me ook af wanneer Icespirit bij Thunderclan wordt geaccepteerd, het duurt een beetje lang en ik wil eigenlijk wel met hem kunnen posten C: Maaike is momenteel heel druk bezig, daarom dat het wat langer kan duren Je kan eventueel aan een mod vragen of ze je willen accepteren, aangezien die dat ook doen als het te lang duurt.
@Max, Doe Swift, ze hebben enorm veel chemistry joh. Powercouple (A) xD Omg, Superman en Superwoman, gaan ze tegen de poezen en hun alter ego vechten :'D
Ftw dat zou zo stoer zijn
@Yanthe, Where did that go wrong... xD Oeps :') Nah, Spotted heeft zowat een hekel aan iedereen die Whitelion leuk vind/vind dat Lionroar een verrader is. Ze gaan de wereld redden xD we'll see I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 21:20 | |
| - spoiler voor iets :
SO CAN YOU REACH THE EXIT ESCAPE THIS HALLWAY OR WILL YOU FINALLY ADMIT YOU CAN’T GET AWAY BETTER PRAY BECAUSE THIS IS IT
verder kom ik niet. Trouwens, kan iemand raden waar dit over gaat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|