We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jan 2016 - 21:40
Thx, credits to Quinty <3
I wouldn't hesitate,
To smile while you suffocate
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jan 2016 - 21:44
Echt wennen om nu al Innerstar te zien staan in dat topic :') Mensen vergeten haar hele preek alleen over de nieuwe aanpak en strengere shit en zwaarder etc xD
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Silhouette
Member
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
Ironsoul, het is niet de bedoeling om reclame te maken in het onzin topic, gelieve volgende keer op een vraag als deze een pm te sturen naar de desbetreffende persoon.
Mvg Sinclaw
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 2:42
Wauw, mijn goede voornemens zinken nu al de grond in :')
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Beserk
Member
fox 130 Actief » I saw my mama’s inheritance
stone wall unilateral descent «
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 8:35
Witte handschoenen overleven het nooit bij paardrijden xD Je raakt je paard aan en ze zijn al zwart :') Ik rij alleen met handschoenen tijdens buitenrijden, anders verkleum je xD
Ace doet zijn werk, ik ben trots op hem <'3
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Frostfaith
Member
Dani 479 Actief "You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jan 2016 - 8:38
Ik had gisteren bij paardrijden geen handschoenen. Gelukkig zat ik op een 4-jarig paard die niet eens normaal een rechte lijn kan lopen en de galop iets te leuk vond, dus koude handen had ik gelukkig niet. xD
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone