|
|
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 19:39 | |
| - .Swiftpaw schreef:
- Heavepaw schreef:
- Hehe Swiftpaw is leuk <3
Haha Swift vind Heave niet zo leuk xD Nee snap ik xD. Heave weet niet zo goed wat ze van Swift moet vinden, want ze heeft wel spraaklessen van d'r gehad toen ze allebei nog kittens waren >3 |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| |
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 19:49 | |
| Leo zit dingen af te reageren op de omgeving xD Yay voor pubertijd en goede voorbeelden :'D
Sunpaw is trouwens very pwetty <'33 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 19:51 | |
| ik had niet door dat Swift en Leopard tante en oom waren van Heave ;-; |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 19:52 | |
| Oom en tante gaan even ruzie maken. Gaat goed jongens. xD @Lolo, Goed dat je het nu weet dan. x3 |
|
| |
Nickname: Lili[et] 86 Actief
| |
| |
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:04 | |
| O goawd, Heave is familie en heeft Leo's favoriete zus als moeder. Zodra hij dit realiseert is hij meteen anders xD Gelijk in bodyguard modes :') |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:11 | |
| |
|
| |
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:17 | |
| - *Leopardpaw schreef:
- O goawd, Heave is familie en heeft Leo's favoriete zus als moeder. Zodra hij dit realiseert is hij meteen anders xD Gelijk in bodyguard modes :')
Ik wilde Heave een crush geven op Leopard.. Nou dat plan gaat ook niet meer door :C |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:17 | |
| hehe, ikw as er heel even niet en kan nu al niet meer volgen xD |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:18 | |
| nog een dagje tuis morgen uvu |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:26 | |
| - Heavepaw schreef:
- *Leopardpaw schreef:
- O goawd, Heave is familie en heeft Leo's favoriete zus als moeder. Zodra hij dit realiseert is hij meteen anders xD Gelijk in bodyguard modes :')
Ik wilde Heave een crush geven op Leopard.. Nou dat plan gaat ook niet meer door :C Dawww D: Nu zou het idd creepy zijn x3 Ik heb echt geen idee wat ik met Leo aanmoet. Voor een deel wil ik doen dat hij dankzij dat Bloodclan gebeuren botter word, omdat hij bang is en dit niet wilt laten zien. En dat hij uiteindelijk een slechte invloed krijgt :'3 Maar tot nu toe is hij gewoon een half-asshole/nerd xD |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:47 | |
| - *Leopardpaw schreef:
- Heavepaw schreef:
- *Leopardpaw schreef:
Ik wilde Heave een crush geven op Leopard.. Nou dat plan gaat ook niet meer door :C Dawww D: Nu zou het idd creepy zijn x3
Ik heb echt geen idee wat ik met Leo aanmoet. Voor een deel wil ik doen dat hij dankzij dat Bloodclan gebeuren botter word, omdat hij bang is en dit niet wilt laten zien. En dat hij uiteindelijk een slechte invloed krijgt :'3 Maar tot nu toe is hij gewoon een half-asshole/nerd xD hahahaa ja precies >3 En ik ga niet vertellen hoe jij je karakter moet bespelen, dat moet je lekker zelf uitzoeken hehe. Maar ik vind hem zo ook gewoon leuk (a) Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jan 2016 - 20:50 | |
| - Ophelia schreef:
- Futuresong schreef:
- Iemand topic met Future?
oeh oeh oeh met Sage uwu Ik maak hem wel :') |
|
| |