We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 14:18
Goodgood, mijn eerste examen van de hogeschool is achter de rug en ik voel me er goed bij x'D
Met jullie? c:
I'll start a war if I have to...
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 14:20
Bad bad, vandaag geen school gehad omdat ik weer niet kon reizen met dank aan het hebben van geen geld. Ik ga eens kijken wat ik kan verkopen om wel naar school te kunnen reizen ;w; En nee, geen stufi voor mij, geen studenten ov voor mij, geen tegemoetkoming voor mij, want ik ben VAVO deeltijd scholier ;-; Als ik alles eerder had geweten x')
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Tallfright
Member
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 14:49
Innerghost schreef:
Bad bad, vandaag geen school gehad omdat ik weer niet kon reizen met dank aan het hebben van geen geld. Ik ga eens kijken wat ik kan verkopen om wel naar school te kunnen reizen ;w; En nee, geen stufi voor mij, geen studenten ov voor mij, geen tegemoetkoming voor mij, want ik ben VAVO deeltijd scholier ;-; Als ik alles eerder had geweten x')
Kan je niet voltijd gaan doen dan? Want dan krijg je vanuit de DUO wel gewoon een tegemoetkoming als gift!
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 15:06
Mistpaw* schreef:
Innerghost schreef:
Kan je niet voltijd gaan doen dan? Want dan krijg je vanuit de DUO wel gewoon een tegemoetkoming als gift!
Nee dat kan niet omdat ik van VMBO-B af kom en nu gaat dat al helemaal niet meer, omdat ik al in de derde periode zit. Dan zal ik nu ineens nog 4 vakken vanaf periode a tot c moeten gaan doen en dat gaat me niet lukken.
@Yanthe; dan moet ik alles terug betalen wat ook niet gaat lukken :')
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Sinclaw
Dark forest
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 16:04
Innerghost schreef:
Mistpaw* schreef:
Innerghost schreef:
Nee dat kan niet omdat ik van VMBO-B af kom en nu gaat dat al helemaal niet meer, omdat ik al in de derde periode zit. Dan zal ik nu ineens nog 4 vakken vanaf periode a tot c moeten gaan doen en dat gaat me niet lukken.
@Yanthe; dan moet ik alles terug betalen wat ook niet gaat lukken :')
Jeetje wat krom zeg. Je zou bijna gewoon bij MBO niveau 1 beginnen en dan doorstromen.. middelbaar diploma is ook lekker veel waard zo :"D
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Fairfaith
Member
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love