We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:57
Rosepaw'' schreef:
Swallowpaw. schreef:
Ik moet posten, maar mijn inspiratie zit bij een aanmelding die ik aan het maken ben voor toekomstige kitten search van Tall x Little of Panther x Silver of Gray x Vixen :'')
nyhke denkt vooruit xD but if this ever happend SIGN ME UP!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 10:34
Innerghost schreef:
Mistpaw* schreef:
Frostfaith schreef:
Uh ik ben zo moe. ;c Heb slecht geslapen, geen idee waarom. Nou wel goedemorgen. ^^
Welkom bij de slecht geslapen club! Daar komt ook nog is bij dat ik me overreden voel en keelpijn heb :c
Goedemiddag iedereen!
Ik voeg me ook bij de club. Gezellig!
Yaay gezellig jongens, haha. Heb wel nog 2 keer gym vandaag, dus dat is best wel stom. ;c Heb de neiging om me nu gewoon op te rollen en te gaan slapen eigenlijk. x3
Claw
Deceased
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war