|
|
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 16:36 | |
| - Mistpaw* schreef:
- Innerghost schreef:
- Mistpaw* schreef:
- Innerghost schreef:
- Bad bad, vandaag geen school gehad omdat ik weer niet kon reizen met dank aan het hebben van geen geld. Ik ga eens kijken wat ik kan verkopen om wel naar school te kunnen reizen ;w;
En nee, geen stufi voor mij, geen studenten ov voor mij, geen tegemoetkoming voor mij, want ik ben VAVO deeltijd scholier ;-; Als ik alles eerder had geweten x') Kan je niet voltijd gaan doen dan? Want dan krijg je vanuit de DUO wel gewoon een tegemoetkoming als gift! Nee dat kan niet omdat ik van VMBO-B af kom en nu gaat dat al helemaal niet meer, omdat ik al in de derde periode zit. Dan zal ik nu ineens nog 4 vakken vanaf periode a tot c moeten gaan doen en dat gaat me niet lukken.
@Yanthe; dan moet ik alles terug betalen wat ook niet gaat lukken :')
Jeetje wat krom zeg. Je zou bijna gewoon bij MBO niveau 1 beginnen en dan doorstromen.. middelbaar diploma is ook lekker veel waard zo :"D Ja nouja, inderdaad. Maar ik ben al lekker ver in deze opleiding en om daar dan mee te kappen is ook echte geldverspilling. Maar ik aas nu op mijn september loon die ik nog stééds niet ontvangen heb van subway. - mijn mailtje:
Hallo,
Dit is mijn zoveelste mail naar u. Ik ben blijkbaar, zonder dat ik ook maar íéts van jullie heb gehoord niet meer werkzaam bij Subway, terwijl ik zelf wel meerdere malen contact heb geprobeerd op te nemen, daarbij heb ik nog steeds geen september loon gekregen. Deze hoop ik in Februari wel te ontvangen, anders zal ik maatregelen ondernemen. Op dinsdag 8 september heb ik gewerkt van 10:00 tot 15:00 Dinsdag 15 september heb ik gewerkt van 10:00 tot 15:00 Op dinsdag 22 september heb ik gewerkt van 09:30 tot 15:00 En zondag 4 oktober heb ik gewerkt van 12:00 tot sluit gewerkt.
I.V.M slechte uitleg in het begin kan het zijn dat ik te laat heb ingeklockt terwijl ik wel aanwezig was. Maar jullie hebben bewakingscamera's waar dan wel op te zien is dat ik binnen kwam lopen om te werken.
Krijg ik hier geen antwoord op dan zal ik langs komen en zullen er maatregelen volgen als er dan alsnog niet mee gewerkt wordt, want geen loon geven terwijl ik wel gewerkt heb is het zelfde als diefstal.
Met vriendelijke groet,
Nathalie van der Vliet
|
|
| |
Hann 90 Actief I'm sifting through the sand
Looking for pieces of broken hourglass
Trying to get it all back
Put it back together
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 16:52 | |
| Net klaar met mijn project van Sterrenkunde. Ben er best wel trots op ^^
Anyways, iemand topicje? The more I stray the less I fear And the more I reach the more I fade away |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 17:25 | |
| Hallo allemaal :3 Ik heb jullie gemist |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 17:35 | |
| Zo, heb bij alle topics voor Swallowtje gepost c: |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 17:36 | |
| - Claw schreef:
- Hallo allemaal :3
Ik heb jullie gemist Juulgenootje. <3 How's life? VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 17:46 | |
| - Claw schreef:
Ik heb jullie gemist Juliaatje <3 Long time no see ;3 |
|
| |
San 221 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 17:59 | |
| hmm ik ga timber ook eens oppakken~~
hey jullia ! c; |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:07 | |
| En toen had ik Whiffle toch maar wel opgepakt c: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:18 | |
| Snowkit post soms zo fijn <3 |
|
| |
678 Actief
| |
| |
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:43 | |
| Future is zo verliefd op Ash x'D Poor her :') Eig wilde ik dat nooit doen maar 't is zo mooi. |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:43 | |
| Future raakt zo echt dr rang kwijt xD |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:44 | |
| |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:45 | |
| - Fairfaith schreef:
- Claw schreef:
Ik heb jullie gemist Juulgenootje. <3 How's life? Goed. Nu mijn nieuwe collega's een beetje hun eigen weg beginnen te vinden, kan ik ook wat meer ontspannen :3 . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:46 | |
| Luvon wilt d'r daar graag een handje bij helpen. (A) @Julia: Oh, da's fijn! VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| |
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:49 | |
| Luvontje doet Boter tenminste geen pijn. Luvontje zou mooi depje zijn /hugs |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:50 | |
| Als Luvon dep zou worden zou Liongaze Fairfaith moeten reanimeren. Tfw je eigen accounts elkaar niet vertrouwen. :'> VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 jan 2016 - 18:58 | |
| Nou zeg boter vertrouwdt Luvon tenminste wel voor 110% |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|