We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:25
Loïs, Frostfaith gebruikt m niet als sheet (heb net alle posts doorgekeken en ze heeft hem.op pagina 7 een keer gebruikt) daarna staat er niets in haar drop dus als ik jou was zou ik mij hier even uit houden. Hetzelfde geldt voor jou Tessa. Als Dani toch wil dat Juul het veranderdt heeft ze zelf een mond om dit aan te geven Laten we dit onderwerp voor nu even rusten aub?
Dusklight
Member
46 Actief
CAT'S PROFILE Age: 23 moons and still counting Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:26
Ik moet posten....
Maar ik ben te lui. Anyways, maken jullie elkaar hier niet af?
Quietstep
Member
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:32
Fascisme, zelfst.naamw. Uitspraak: [fɑˈʃɪsmə]: politieke stroming die streeft naar een autoritair bestuurde samenleving, waarbij de natie boven het individu wordt gesteld.
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:43
San, hij is geen goede daddy xD Ik zie graag voor me dat hij naar Hidden kijkt, dan naar Otter; "Is die van ons?" "Ja" "Ah, kon erger neem ik aan" Of gewoon de namen van zijn eigen kits vergeet (a')
Sorry D: Hij is gewoon zo iemand die altijd oud is geweest en ik wou hem echt een senior warrior hebben xD Dat andere beleefd moeten zijn tegen hem en hij lekker chaggie terugdoet (a')
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Kumeza
Member
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:44
Ik moet posten, maar mijn inspiratie zit bij een aanmelding die ik aan het maken ben voor toekomstige kitten search van Tall x Little of Panther x Silver of Gray x Vixen :'')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:48
[quote="Acefray"]San, hij is geen goede daddy xD Ik zie graag voor me dat hij naar Hidden kijkt, dan naar Otter; "Is die van ons?" "Ja" "Ah, kon erger neem ik aan" Of gewoon de namen van zijn eigen kits vergeet (a')
hidden dont care she just wat daddy ;c [strike][hidden be like: got a problem with me? strike]
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:52
She'll get one >3 Not a good one but still xD Cross ook zo heel vriendelijk; Oh, ik heb onderhand al een lijstje. Waarschijnlijk is zijn vriendelijkste; "Niet dood gaat" :')
Waar heeft iedereen zulke fancy setjes vandaag trouwens D: *staat met een arm vol plaatjes*
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 20:55
Swallowpaw. schreef:
Ik moet posten, maar mijn inspiratie zit bij een aanmelding die ik aan het maken ben voor toekomstige kitten search van Tall x Little of Panther x Silver of Gray x Vixen :'')
nyhke denkt vooruit xD but if this ever happend SIGN ME UP!