Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 17:25

Loïs, Frostfaith gebruikt m niet als sheet (heb net alle posts doorgekeken en ze heeft hem.op pagina 7 een keer gebruikt) daarna staat er niets in haar drop dus als ik jou was zou ik mij hier even uit houden. Hetzelfde geldt voor jou Tessa. Als Dani toch wil dat Juul het veranderdt heeft ze zelf een mond om dit aan te geven Smile
Laten we dit onderwerp voor nu even rusten aub?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusklight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DPKsfdL
46
Actief

CAT'S PROFILE
Dusklight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 17:26

Ik moet posten....

Maar ik ben te lui. Anyways, maken jullie elkaar hier niet af?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 2exps95
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 17:32

Fascisme, zelfst.naamw. Uitspraak: [fɑˈʃɪsmə]: politieke stroming die streeft naar een autoritair bestuurde samenleving, waarbij de natie boven het individu wordt gesteld.

i can't explain what i mean
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Viperstrike
Member
M
119
Actief
They treated him like a monster

CAT'S PROFILE
Rank:
Viperstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 17:59

Hi c:
Crossroad
Member
{{ Bond
89
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Crossroad
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 18:14

Cross <'33 Ik hou te veel van zijn naam en grumpheid. Gosh, hij moet terugkomen en iedereen af gaan snauwen. <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 2cncsic
Rosefrost
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 18:29

Crossroad schreef:
Cross <'33 Ik hou te veel van zijn naam en grumpheid. Gosh, hij moet terugkomen en iedereen af gaan snauwen. <3

hij terug komen hidden heel blij c;
.Frozenpaw
Member
» Quinty «
88
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 19:22

En zo was ik weer eens een avond alleen thuis.
Muziek aanzetten, omkleden, wierook aanzetten en League spelen dus >D

You'll see when it's done <3
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 19:32

Dankzij de RWBY feels van deze ep kan ik me niet concentreren op het hw dat ik nog moet maken van drie vakken vóór morgen. ;n; Thanks, Roosterteeth.

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 19:34

Goed na mn eten hw of posten...

Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:25

Crossroad schreef:

Crossie is oud geworden D:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 2gxnp75.Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 10pvxmw.Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 23h0tfk.Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 UaIptLZ.Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 COxUkZt
Rosefrost
Member
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:38

tis een beetje stil hier ;o
Rowanflight
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:40

SEXY ROWAAN

Because we always have a choice
even when it feels like we don't.

Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:43

San, hij is geen goede daddy xD Ik zie graag voor me dat hij naar Hidden kijkt, dan naar Otter; "Is die van ons?" "Ja" "Ah, kon erger neem ik aan" Of gewoon de namen van zijn eigen kits vergeet (a')

Sorry D: Hij is gewoon zo iemand die altijd oud is geweest en ik wou hem echt een senior warrior hebben xD Dat andere beleefd moeten zijn tegen hem en hij lekker chaggie terugdoet (a')

Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:44

Ik moet posten, maar mijn inspiratie zit bij een aanmelding die ik aan het maken ben voor toekomstige kitten search van Tall x Little of Panther x Silver of Gray x Vixen :'')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 22 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 22 POQBm5qP_o

::

Rosefrost
Member
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:48

[quote="Acefray"]San, hij is geen goede daddy xD Ik zie graag voor me dat hij naar Hidden kijkt, dan naar Otter; "Is die van ons?" "Ja" "Ah, kon erger neem ik aan" Of gewoon de namen van zijn eigen kits vergeet (a')

hidden dont care she just wat daddy ;c
[strike][hidden be like: got a problem with me? strike]
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:52

Sorry jongens posten wil even niet op het moment :c

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 2lm7uhg

Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:52

She'll get one >3 Not a good one but still xD Cross ook zo heel vriendelijk; Oh, ik heb onderhand al een lijstje. Waarschijnlijk is zijn vriendelijkste; "Niet dood gaat" :')

Waar heeft iedereen zulke fancy setjes vandaag trouwens D: *staat met een arm vol plaatjes*

Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:53

Because it's Fancy Time.

Iemand van buiten RC een topic met Lynx?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 I_need10
Rosefrost
Member
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:55

Swallowpaw. schreef:
Ik moet posten, maar mijn inspiratie zit bij een aanmelding die ik aan het maken ben voor toekomstige kitten search van Tall x Little of Panther x Silver of Gray x Vixen :'')

nyhke denkt vooruit xD
but if this ever happend SIGN ME UP!
Sinclaw
Dark forest
Michelle
1791
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:56

Zowh niet helemaal bijgepost maar goed genoeg voor vandaag

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: