Hah, no 282 Actief Maybe you were my blue moon,
maybe I let go too soon.
Running from what could be,
so terrified of happy,
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:03 @Hierboven: Ik vind die best passen xD Kan iemand heel snel een nieuw setje voor deze gozer maken?
but i got you this rose
and i need to know
will you let it die
or let it grow?
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:04 [quote="Runningtime"]@Hierboven: Ik vind die best passen xD hehe nope ik heb er een andere in gegooit uvu die veel berter past waaromheb ik daar niet eerder aan gedacht xD
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:08 In Fair's sig is nu geen plek meer voor een theme en voice. :'> Al dem codes. Nu ga ik echt wat aan scheikunde doen, tho.
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:08 San. Ik blijf me toch afvragen wat Botervloot gedaan heeft om Butter Bitch genoemd te worden :')
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:10 Shadowkit~ schreef: Fairfaith schreef: Fairy heeft een nieuw setje. :> en das frostfaith? Fair faith.
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:11 Sinclaw schreef: San. Ik blijf me toch afvragen wat Botervloot gedaan heeft om Butter Bitch genoemd te worden :') niks Butter is awesome uvu Rose paw is gewoon gemeen
plus ik vond het wel passen in haar voorstel dingetje het is niks persoonlijks hoor ;3
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:12 Fairfaith schreef: Shadowkit~ schreef: Fairfaith schreef: Fairy heeft een nieuw setje. :> en das frostfaith? Fair faith. Juul ik kan lezen.. Ik bedoelde dit plaatje is gebruikt door Frostfaith is de zelfde kat geloof?
Dacht ff dat het de zelfde plaatjes waren haha
20 - 14-02 19:02
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:13 Rosepaw'' schreef: Sinclaw schreef: San. Ik blijf me toch afvragen wat Botervloot gedaan heeft om Butter Bitch genoemd te worden :') niks Butter is awesome uvu Rose paw is gewoon gemeen plus ik vond het wel passen in haar voorstel dingetje het is niks persoonlijks hoor ;3 Wahahaha okii xD -hugs boter beschermend- I'm protective over my babies
even if she can be a bitch........... xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:14 Shadowkit~ schreef: Fairfaith schreef: Shadowkit~ schreef: Fairfaith schreef: Fairy heeft een nieuw setje. :> en das frostfaith? Fair faith. Juul ik kan lezen.. Ik bedoelde dit plaatje is gebruikt door Frostfaith is de zelfde kat geloof? Dacht ff dat het de zelfde plaatjes waren haha Ohh, haha. Nee, wel dezelfde kat idd. Maar
KLIK . :'>
VOICE ♡
Loïs 2971 Actief And we all still die
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:15
Daan 1072 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:16 Sowieso ik dacht dat Fair calico was? o.O
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:18 Ik voel me niet aangevallen..? Daarom zette ik er een lachende smiley achter. :'] En ah ty Loïs, dan verander ik het wel na m'n hw of zo~ @Ivy ze heeft een zwarte vlek op d'r bil maar d'r bil staat niet op deze foto. :'>
VOICE ♡
Daan 1072 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:20 @Juul, je kan btw ook gewoon Daan zeggen huwr x3
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:20 Dat moment dat je al de hele dag zegt dat je gaat stofzuigen en het ondertussen al halfzes is. :') Luiheid xD
Loïs 2971 Actief And we all still die
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:21
San 728 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:24 Zealspark schreef: Dat moment dat je al de hele dag zegt dat je gaat stofzuigen en het ondertussen al halfzes is. :') Luiheid xD wij doen dat zo vaak xD ik ga nu pas boodschappen doen~
tot zo everyone~
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jan 2016 - 17:24 Ik heb zin om weer met Ace en Leo te posten ;-; Nu maar gewoon slagen en dan kan ik wel tijd vinden xD Trouweenssss, Mims, als ik weer tijd heb misschien een topicje Sin x Ace? :'D Hij wilt nog steeds verbouwen en gaat wss de nieuwe Deputy lastig vallen in de eerste drie seconden dat hij/zij die rang heeft >3 Daarbij vind hij dat ze vrienden zijn en daar komt ze niet om heen xD
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic