Cursed - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Cursed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Sleepingcurse
Member
Cursed - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 1:56


Waarom bleef ze kalm? Waarom trok Future niet te keer tegen haar, hoe kon de warrior zo haar koelte bewaren terwijl de poes zo boos naar haar schreeuwde. Ze sloeg haar oren in haar nek bij de woorden over Cloudwatcher. 'Je had Dreamy ook haar eigen moeder als mentor kunnen geven. Wist ik zeker dat een of andere wolkenkijkertje niet haar training verpestte.' Ze spuugde de naam van Cloudwatcher uit alsof het een ziekte was. 'jij mag dat mormel dan wel vertrouwen maar ik niet. volgens mij ben ik bekwamer om mijn dochter te trainen dan dat broekie. Wat is ze? 13 14 moons? Net uit de nursery man.' Siste ze terwijl haar nekharen overeind stonden en haar staart heftig heen en weer zwiepte. Ze proestte terwijl haar zus excuses voor haar bedacht deze was nieuw maar dat dwingerige gedoe was ze zat haar geduld was op, totaal op. Ze vloog haar zus aan en pinde deze tegen de grond. 'Wat er mis is dat iedereen waar ik om geef dood gaat, mamma, Eclipsekit, Lunarkit. Pas maar op dat ik straks niet nog om jou ga geven want dan is het officieel dag dag mevrouw perfecte deputy.' Siste ze haar zus pissed off toe op zo een manier dat een voorbij ganger het niet zou horen of een kat die ineens kwam aanlopen. Dit waren woorden die alleen Future zou horen en dat was al een Futuresong te veel!


Cursed - Pagina 2 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 2:07

Ze wilde erop ingaan, ze wilde het echt. Maar elke keer weer zag ze dat haar zus meer te zeggen had. Ze luisterde dan ook rustig naar de woorden over Cloudwatcher, nee natuurlijk vertrouwde zij haar niet, zij vertrouwde niemand. Alert keek ze naar de poes en kon aan zien komen dat ze haar tegen de grond zou pinnen, ontwijken was immers iets waar ze malen beter in was dan uitdelen maar het was een teken van emotie en dat was goed. Terwijl de lucht uit haar longen werd geslagen hoorde ze de woorden van haar zus nog. Eclipsekit, Lunarkit? "Perfect?" Herhaalde ze. "Lieverd, jij denkt alleen aan de positieve kanten van deputy zijn." Vervolgde ze rustig, wetend dat terug gaan snauwen nooit zal helpen. "Elke Riverclan kat is voor mij familie. En geloof me, niet iedereen blijft in leven." Nee, er was veel dood geweest laatst en dat kwam keihard aan. Ze had iedereen leren kennen en hield van iedereen, behalve het mislukte mormel genaamd Cried- nee, Luvon. "Maar, Sleeping." Genoeg over haar. "Lunarkit? Eclipsekit?" Vroeg ze, werkelijk bezorgd.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 2:24


Nee tuurlijk mevrouw bleef rustig door luisteren? Waarom kon ze niet gewoon uit haar dak gaan zoals zij nu deed? Waarom moest ze zo perfect doen? Ze was niet perfect en dat moest ze weten. Ze wist op het moment val de overweldigende golf emoties die door haar lichaam gierde niet meer of ze haar zus pijn moest doen of zelf beginnen te huilen. Ze zette haar nagels in de schouders van haar zus en de deputy van de clan gewoon terwijl ze in het kamp waren. De woorden die ze sprak irriteerde haar. Ja want Butterstar, DE Butterstar zou eventjes random katten als deputy kiezen. Zij was de gene die naast Butterstar hoorde te staan. Zoals haar moeder haar en Battlecry ooit had verteld toen ze kitten waren. "Jullie zijn hele belangrijke kittens, leidersbloed stroomt in jullie aderen. Starclan zal een grote toekomst voor jullie beide hebben." En zonder twijfel was Battlecry de meest waardeloze kat die er was en ze haatte hem intens. Hij kreeg altijd mamma's aandacht en zij niet. Future zwetste door over hoe elke riverclan kat familie was. 'Future je weet niet eens wie jou eigen familie is. Het spijt me je te zeggen hoor maar Dreamykit was niet enigst kit ze had twee broertjes en die zijn overleden. Spijt me te vertellen maar ja je bent te druk bezig met je zelf om te merken dat je echte familie sterft maar deze bullshit clan waar je meer om geeft is duidelijk belangrijker!' Blies ze naar haar, ze was er klaar mee, helemaal klaar. Zusje? Nee Future was een zelf ingenomen achterbakse tr*t!

- Nee lieffie je weet ik hou van Future ze is een geweldig lief zusje <3
- en van de gene die Cloudwatcher bespeelt Nothing personal xD


Cursed - Pagina 2 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 2:35

Het prikte omdat de nagels van haar zus ondertussen in haar schouders zaten maar ze deed niks terug, ze sloot enkel rustig haar ogen om ze daarna weer te openen en te relaxen. De woorden van haar kwamen hard aan waardoor ze de kalmte even verloor en een klein sprankeltje van angst en verdriet in haar ogen te zien was. "Het spijt me voor je." Antwoordde ze, wauw wat had dat pijn moeten doen. "Misschien is het ook zo. Misschien ben ik te druk bezig met mezelf en de clan. Mag dat niet? Moet ik alleen om anderen denken? Want als ik dat doe is het blijkbaar ook niet goed." Het laatste wees naar haar zus, de nagels zaten nog steeds in haar schouders geboord en ze stond nog steeds gepind tegen de grond, en toch was ze blijkbaar 'egoïstisch?'


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 2:47


Ze begon steeds zwaarder adem te halen, ze was niet gewend de emoties niet op te kroppen. Ze werden er normaal niet uit getrokken door een nieuwsgierig aagje wat blijkbaar niet genoeg om haar gaf daar twee van haar kits waren overleden om een voor haar onverklaarbare reden. Wist zij veel dat zij niet genoeg melk had. Het was haar eerste nest en niemand moest bij ze in de buurt komen want ze werden afgeblaft, en meteen ook. 'Wat heb ik aan jou spijt daar krijg ik mijn kits niet mee terug of wel?' Ze gromde en haar nagels dwongen zich dieper in haar huid en ze keek haar zus vuil aan. 'Je gaat je goddelijke gang maar met de clan en jezelf maar verwacht niets meer van mij. Ik weet echt wel dat ik er alleen voor sta en dat is prima ik heb jou hulp niet nodig die van niemand niet. Ik heb Dreamy alleen opgevoed ben zelf over het verlies van mijn familie heen gekomen nu hoe ik geen geneus meer van een kat die zich te goed vind om om haar eigen familie iets van aandacht te geven.' Snauwde ze. Niet dat ze zelf de meest hartelijke kat was.


Cursed - Pagina 2 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Cursed - Pagina 2 DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 2:54

Langzaam maar zeker sleepte de calico kat zichzelf terug. Haar poten trillend onder haar benen terwijl bloed langs haar schouder naar beneden sijpelde. Haar rug.. Wat er dan van over was kleurde een diep donker bloed. Haar eens mooie vacht lag opengescheurd en leek in flarden om haar botten te hangen maar toch dwong ze zichzelf voort te bewegen. Ze was een idioot geweest en had op Windclan grond gejaagd. Zom druk bezig geweest met opletten of ze geen hazenvreter tegen zou komen dat ze de smerige meur van vos totaal niet gemerkt had en toen ze ineens beet werdt gepakt was het al te laat geweest. Zomder een gevecht te kunnen leveren had de calico zichnuitnde voeten gemaakt maar haar laatste energie begonnweg te sijpelen terwijl haar witte poten haar het kamp in droegen. Future.. Ze moest haar zus en tevens deputy vinden ze miest weten van dit gevaar. Er verscheen dan ook met een vreemd laatste beetje kracht een glimlach op haar lippen bij het zien van zowel Future als Sleeping. "S..sleeping. Future." Riep ze haar zusters toe al zounhaar stem niet veel meer dan een fluistering geweest kunnen zijn. Nog een stap zette ze naar de twee maar haar poten leken het onder haar te begeven en ze kletterde tegen de flakte met een zachte plof. "Gevaar... Windclan." Fluisterde ze smekend dat het aankwam bij de twee. "V..o..." Haar adem stokte in nog een laatste happerige haal voor haar lichaam samen trok en stilviel en alles donker werdt voor haar ogen.

-Duidelijke WC geur op dr vacht + gren spoor van gevecht, wonden lijken nog op wat een kat aan kan richten.
Have fun



Cursed - Pagina 2 Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 13:19

Ze trok haar kopje wat meer naar binnen, had ze een woede of en paniekaanval? Of was dit de manier waarop ze emoties uitte? "Sleeping!" Zei ze, haar stem nu eindelijk wat geheven. "Áls ik jou aandacht besteed is het nog niet goed! Dus wat wil je nou starclanverdomme." Ze zuchtte kort en voor ze nog iets wilde zeggen kon ze gezworen hebben dat ze haar naam hoorde. Toen haar zus naast hun neerplofte trok ze zich onder haar zus uit wat diepe krassen in haar schouders veroorzaakte. Snel strompelde naar haar andere zus toe en viel ernaast neer. Toen ze begon te spreken zakte haar hart een paar meters, verdomde hazenvreters nog eens aan toe. "Sshhh." Antwoordde ze enkel en tranen rolde al gauw langs haar gezicht. Het lichaam van haar zus viel stil en toen schudde ze met haar hoofd. Nee, nee. Dit mocht niet. Dit kon niet. "Verdomde hazenvreters!" Riep ze hard op door het kamp heen, waarna ze haar hoofd in de bebloede vacht van de poes begroef.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 13:29


Gemekker en gemekker bleef er uit de poes komen. Wat wilde Future nou dat Ze hier zielig een theekransje gingen houden omdat Sleepy misschien eindelijk iets van emotie toonde. 'Ik wil dat jij gewoon uit mn buurt blijft!' Siste ze waarna ze opkeek naar Lightbringer die bijna naast hun neer viel.
Met grote ogen keek ze naar haar zus. Nee, zie je! Dit was waarom je je niet uitliet over gevoelens. Als je dat deed viel je zus voor je neus dood neer. Ze liet vluchtig Future los en liep naar haar zus die ongelofelijk naar die hazenvreters rook. Nee hier kwamen ze niet mee weg ze zou een van die hazenvreters wel krijgen, Ze hadden haar zusje afgenomen en nu zouden ze wraak krijgen. Normaal bemoeide ze zich niet zo met het gezeur van de clans en volgde ze haar eigen weg en liet de clan maar doen. Ze drukte haar neusje wanhopig tegen het befje van haar zus in de hoop dat ze nu ineens wakker zou worden. ’Light word wakker.’ Murmelde ze zachtjes terwijl een duidelijke snik wel te horen was. Ze keek op naar Futuresong en schudde haar kop. ’Oh en Future dit is je zusje voor het geval je het vergeten was.’ Zei ze beoordelend waar het duidelijke verdriet te horen was in haar stem. Zonder na te denken of wat dan ook rende ze het kamp uit. Een van die idioten in de windclan zou nu gigantische spijt krijgen dat ze haar zusje dit hadden aan gedaan. De enige die haar siblings wat mocht aan doen was zij. Dat was haar taak als de oudste!


Cursed - Pagina 2 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 13:57

Kon die poes niet normaal doen? Zat er geen schijntje goed in die kat? Móest ze, zelfs op dit moment, snauwen tegen haar? Kort keek ze op toen ze iemand hoorde rennen, het was Sleeping die het kamp uit rende om wist iemand veel welke reden. Het laatste beetje moed schraapte ze bij elkaar om op te staan. "Katten van Riverclan!" Haar stem sloeg meerdere malen over en de tranen bleven rollen maar ze moest dit doen. "Lightbringer is het kamp in gekomen vol met wonden en haar leven is ontnomen, grote kans dat dit komt door een Windclan kat. Ik zal dit zeker niet laten rusten en iemand gaat er zeker voor boeten! Nu is de tijd om haar te herdenken." Haar stem was niet hard en duidelijk maar klonk vol verdriet. "May starclan light your path." Zei ze nog tegen haar zus voor ze nogmaals neerviel.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Cursed - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 14:13

Twee poezen die leken te vechten, daar kon je maar beter uit de buurt blijven. Gevaarlijke wezens waren het en ook moeilijk te begrijpen. Gelukkig had hij op dit moment niks te zoeken daar en was hij blij dat hij ook uit de buurt kon blijven. Hij schudde zijn kop even en nam toen een vogel van de prooistapel af, om die wat verderop te eten. Lynxfang besloot om dat moment van rust te nemen om na te kunnen denken. Er was weer spanning tussen de clans en in de lucht. Niets nieuws eigenlijk. Hoe vaak had hij op zijn leeftijd al in een oorlog gezeten met een andere clan? Toch was er nu iets anders. Een gerucht. Of wat het dan ook was. Over de kittens van Futuresong en hun geruzie maakte hem nog meer aan het twijfelen. Dus, zou het waar zijn? Dan betekende het dat ze de Warrior Code had geschonden. Iets waar hij een hekel aan het, katten die dat deden. Maar het kon niet waar zijn, Butterstar ging vast geen Deputy houden die kittens kreeg met een kater niet uit deze clan. Dat kon niet waar zijn. Lynxfang werd plotseling uit zijn gedachtes gerukt toen een bebloede vacht aan hem voorbij kwam. Hij schudde zijn kop en keek toen op. Lightbringer sleepte zich naar de twee poezen toe. Meteen sprong hij op en rende vlug naar Futuresong en Sleepingcurse toe, waar de zwaargewonde poes zich liet vallen. Lynxfang kon nog net de woorden Windclan en gevaar opvangen. Toen leek het voorbij te zijn. Nee, dit kon niet waar zijn. Drie zussen bij elkaar en eentje lag stil op de grond. Lynxfang gromde diep in zijn keel. Het was hem maar al te duidelijk. Hij liep naar de drie toe en boog zich voorover naar de levenloze poes. Intussen was zijn Deputy opgestaan en sprak ze de clan aan. Lynxfang keek op en zag hoe ze neerstortte. Meteen schoot hij naar voren om haar op te vangen, aan beide vachten kleefde inmiddels Lightbringer's bloed. Langzaam zakte hij door zijn poten heen en ging op de grond liggen. Dit was een zware klap voor haar. ''Geen zorgen, Futuresong, ze zullen boeten'' sprak hij met een zware stem, van plan om die hazenvreters aan stukken te scheuren. ''May Starclan light your path, Lightbringer''


Cursed - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Cursed - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 17:24

Tot haar verbazing werd ze opgevangen en toen ze opkeek zag ze dat het Lynxfang was. Haar bebloede gezicht groef ze nu in de vacht van de kater, haar hart en ziel leken niet meer te bestaan. Haar tranen bleven rollen waardoor de vacht van Lynx nat werd, maar om eerlijk te zijn, maakte dat haar op het moment niks meer uit. Het maakte haar uit dat ze haar hele clan zwakte toonde. Ze knikte enkel op de zin van hem, ja ze zouden boeten. Ze zaten allemaal stuk voor stuk al bovenaan haar haatlijstje maar dit betekende oorlog. En dan echte oorlog.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Cursed - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 18:29

Haar ogen werden groter gewekt door de overduidelijke geur van bloed en gejammer. Binnen enkele seconden stond de flame point leader buiten haar den en staarde met wijd opengesperde ogen naar het tafareel dat zich afspeelde. Keek toe hoe Sleepingcurse het kamp uit racede en hoe haarr deputy haar bebloede kop in Lynx' vacht drukte. En boven alles, het lichaam van Lightbringer dat bebloed midden in het kamp lag. Met een trillende zucht deed ze een stap naar haar deputy toe en sloot haar ogen zichzelf bij elkaar rapend voor ze haar lichaam zachtjes tegen dat van Futuresong drukte haar tong over diens bebloede kop haalde. Ze sprak geen woord, wist dat wat er gezegd moest worden al uitgesproken was door haar deputy. Al wat ze nu kon doen was daar zitten en haar troosten met haar verlies. De pijn van het verlies voor Butterstar van Lovefeather kwam weer omhoog borrelend maar ze dwong het omlaag. Zelf medeleiden was iets dat ze absoluut niet gebruiken kon nu.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Cursed - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 20:28

Hij voelde hoe ze haar gezicht begroef in zijn vacht en tranen maakte hem nat. Het kon hem niks schelen, ook niet dat zijn Deputy nu uitgeschakeld leek voor even. Hij liet haar uithuilen in zijn vacht, zei geen woord. Van slag door dit allemaal. Lynxfang had de poes niet goed gekend, maar het verdriet van de zussen had ook bij hem ingeslagen. Nee, Windclan ging hier echt voor boeten. Lynxfang voelde opeens wat beweging en keek over Futuresong heen. Butterstar was naast hun gaan liggen en likte de rouwende poes over haar kop. Lynxfang zuchtte even en legde zijn kop weer op zijn poten. Futuresong hing nog steeds op hem, dus. Om hem heen namen de andere katten afscheid van Lightbringer, maar Lynxfang merkte er niet veel van op het moment. Even was het stil, even was er niks, pas toen richtte hij zijn kop weer op en keek Butterstar aan. ''Wat moet ik doen''vroeg hij bijna fluisterend aan haar, van plan om elk bevel op te volgen wat ze zou geven.


Cursed - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Cursed - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Cursed - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 21:41

Hij had de poes Lightbringer niet goed gekend, maar dat betekende niet dat hij geen medeleven voelde voor iedereen die dit wel gedaan had. Een RiverClanner, gedood door een WindClan kat. Hij trok woedend zijn lip op. Hij had Everstar precies om deze redenen terug de rivier in gekukeld. Als zij nu dood geweest was hadden die hazenvreters dit niet gedaan. De verdomde wezens ook. Waarom had StarClan hen niet uitgeroeid in plaats van de SkyClan? Dat was vast een veel betere optie geweest. Zijn blik gleed naar Butterstar die naar Futuresong toeging om haar te troosten. Bij Futuresong zat Lynxfang. Een zielig hoopje RiverClan. Logisch dat er over hen heen gelopen werd. Met stevige tred trippelde hij naar Butterstar toe. "Het is oorlog, Butter. Begrijp je dat niet?" bromde hij tegen haar met een diepe frons op haar gezicht. "Die hazenvreters hebben het op ons gemunt. Misschien zetten ze de ThunderClan wel tegen ons op als we niet snel handelen." vervolgde hij toen en spande zijn spieren aan. Ze moesten hen aanvallen nu zij nog in de meerderheid waren. Het aantal apprentices had hij heus wel opgemerkt bij zijn akkefietje bij de Gorge. Allemaal nutteloos, je had er zeker drie van nodig om één warrior te verslaan. Bovendien hadden zij de rivier en hun zwemskills in hun voordeel. Zij hadden veel meer prooi dan hen. Nu was de tijd om ze aan te vallen. Waarom kon niemand dit inzien behalve hij?


Cursed - Pagina 2 EHnbxOu        0        Cursed - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Cursed - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 22:01

Er klonk opeens een bekende stem vlakbij, "Het is oorlog, Butter. Begrijp je dat niet?" bromde Panthergrowl. Meteen rees Lynxfang's vacht omhoog, moest hij het daar nu over hebben. Dit was niet het moment om te gaan klagen. "Die hazenvreters hebben het op ons gemunt. Misschien zetten ze de ThunderClan wel tegen ons op als we niet snel handelen.". Lynxfang grauwde diep in zijn keel en sprong op. Futuresong vergetend. ''Misschien is dit wou jouw schuld''snauwde hij naar de kater die zijn spieren al aanspande. Ja, Lynxfang was het met hem eens, dit betekende oorlog. Toch, hij had altijd al een hekel gehad aan de grote kater, zeker nu hij met Silvercloud was. ''Laat maar''verzuchtte hij en keek weer naar Butterstar. Wachtend op een antwoord.


Cursed - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Cursed - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimevr 1 jan 2016 - 23:13

Nadat Butter erbij was gekomen om haar te troosten hoorde ze ook Panthergrowls stem, maar had geen zin om nu om te draaien. En ook geen zin om te luisteren. Dat zorgde ervoor dat ze niets hoorde over het gesprek tot ze het lichaam onder haar hoofd vandaan voelde gaan, net op tijd kon ze haar voorpoten neerzetten om de klap op haar hoofd te vermijden. "Lynxfang," Na zijn woorden had ze al begrepen waar het over ging, haar stem was nog shaky maar klonk alsnog streng. "Ieder doet zijn acties omdat diegene op dat moment denkt dat het goed is. We kunnen Panthergrowl hier de schuld niet van..." Ze slikte even, kijkend naar het lijk van haar zus. "Niet van geven." Of wel? Hij was echt absoluut roekeloos bezig geweest! Maar...


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Cursed - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jan 2016 - 22:42

Meteen werd hem de schuld toegeschoven. En boze frons verscheen op het grijze gezicht van de grote warrior en hij keek met een fonkeling in zijn gele ogen naar de andere kater die hem zojuist beschuldigd had van een dode. Toen opeens miauwde Lynxfang dat hij het maar moest laten zitten en geïrriteerd tikte Panthergrowl met zijn staart. Hij had geen idee hoeveel informatie er aan de clan doorgegeven was over wat er gebeurd was bij de Gorge. Voor zover hij wist, niets. Futuresong mengde zich in het gesprek en vertelde Lynxfang dat het niet zijn schuld was. Panther stuurde een dankbare knik naar haar. Het was absoluut zijn schuld niet. Wat hij gedaan had, had hij gedaan voor de RiverClan; voor Butterstar. Als hij Everstar gedood had, dan was Lightbringer nu niet dood, zo simpel was het. Dan was de WindClan aan het jammeren op dit moment, op zoek naar een nieuwe leider. Hoe durfde Lynxfang de schuld op hem af te schuiven? Het was verre weg van zijn schuld.


Cursed - Pagina 2 EHnbxOu        0        Cursed - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Cursed - Pagina 2 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 20:52

Lynxfang grauwde diep van binnen bij Futiresong's antwoordt en keek afkeurend naar de donkergrijze kater. Hij hoefde niks van hem te hebben en hij wist zeker dat als hij zich niks op de hals had gehaald, wat het dan ook was, dit niet gebeurd was. ''De hele clan hoeft niet onder een fout van een lid te lijden''siste hij, meer tegen zichzelf dan tegen de anderen om hem heen. Geïrriteerd draaide hij zich om en haakte zijn nagels kort in het zand, zijn woede inhoudend. Daarna spurtte hij naar de uitgang van het Camp, om zich tussen de aankomende katten te werken en het terrein op te gaan. Hij ging eens wat in zijn eentje doen, want veel gebeurde er niet.

-topic uit-


Cursed - Pagina 2 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Cursed - Pagina 2 I_need10
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jan 2016 - 21:19

Ze zag de dankbare blik van Panthergrowl maar daar deed ze het niet voor. Lynxfang bleek het niet zo leuk te vinden, hij liep boos weg. "Trek het je niet aan, Panther. Hij komt zo wel weer bij." Knikte ze en voelde alweer hoe de tranen gingen rollen. De pijn was zo diep in haar borst, maar misschien zou ze eens haar zus moeten gaan zoeken. "Sorry." Excuseerde ze zichzelf en rende het kamp ook uit, de geur van haar zus volgens.

~Also topic uut


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed - Pagina 2 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cursed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: