Cursed



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Cursed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:32

Rustig plofte ze neer een stukje weg van de nursery, de kits waren toch aan het spelen en andere queens hadden het maar al te goed onder controle. Het had goed gesneeuwd in de nacht maar nu was het eindelijk gestopt met vallen, de kou was amper te voelen op haar kont door haar dikke vacht maar ze hoorde veel klachten om haar heen. Ze zuchtte even voor ze zichzelf begon schoon te likken, terwijl ze amper vies was...

Eerste post voor Sleepingcurse


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 23:17


De poes was blij dat ze eindelijk terug kon naar haar warriorden in plaats van weer met haar zus in deze zooi te liggen. Ze keek bijna dankbaar toen ze poes de nursery verliet zodat ze haar mos kon grijpen en zo een extra lekker zacht nest kon maken in de warriorden. Kon ze lekker weer nietsen en gaan en staan waar ze wilde zonder zich te moeten bekommeren om de poes uit haar nest die gelukkig niet was overleden. Ze was dan wel de jongste van de drie die geboren waren maar de twee katers waren overleden. En zoals het Sleepingcurse betaamde deed ze alsof het haar allemaal niet boeide. Helemaal na de dood van haar moeder. Niets deed haar meer wat, tenminste zo leek het. Ze hield van Dreamyk.paw, ze moest hier aan wennen. Ze haatte het gevoelens te tonen dus ze deed het ook gewoon niet.
Ze liep liep de warriorden weer uit en zag haar zus liggen die zich schoon aan het likken was. Hmmppff beetje de rang krijgen die zij had verdient. Zij was de oudste, Future was niet belangrijk genoeg om Deputy te worden! 'Goedendag Futuresong. Hoe gaat het met je halfbloedjes.' Vroeg ze om maar een vriendelijk gesprek aan te knopen die vanaf de eerste zin al was verpest.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 23:24

Kalmpjes keek ze op toen ze de stem van haar zus hoorde. Kort schrok ze door de opmerking maar had toen door dat het gewoon random was om haar pissig te maken of iets dergelijks. "Halfbloedjes hmm? En hoe komt onze lieve Sleeping daar op?" Echt, hoe nijdig die poes ook kon wezen zij hield van haar. Sarcasme was misschien niet te missen, maar dat had ze ergens ook wel weer verdiend.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 23:41


Ze draaide haar kop naar de grijze maine coon. Nee ze gunde haar zus de rang die zij had verdient absoluut niet! De poes vroeg hoe ze op het halfclan kwam. Ze keek haar doordringend aan. 'Hoezo, moet ik er wat achter gaan zoeken dan.' Vroeg ze vermaakt terwijl ze zich neerzette en haar staart rond haar poten sloeg. Tuurlijk ze miste de twee katers wel maar dat ging ze haar zus niet aan haar neus hangen. 'Future doe niet zo alsof je echt van mn aanwezigheid geniet we weten allemaal wel beter. Buitendat zijn het jou kittens die zijn automatisch halfclan. Sowieso heb jij een andere vader dan ik. Je kan niet 100% relateerd zijn aan mij.' Ze hief haar kin op en keek op haar zusje neer.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 23:48

Ze schudde enkel lichtjes nee, tuurlijk moest ze dat niet. De poes snauwde alleen maar naar haar en toch bleef absolute kalmheid als expressie op haar gezicht. "Tuurlijk lief, want moeder was natuurlijk ook weer zo iemand die twee kater achter elkaar genomen heeft ofzo. Je moet niet zo diep nadenken, want hoe je het ook wend of keert ik ben toch echt 100% gerelateerd aan jou of je het wilt of niet. Bovendien herinner je mij aan Wolverinebite." Ze was ergens licht verbaasd dat ze die naam zo soepel uit sprak, ze haatte hem met heel haar hart. Wolverine had de zelfde vader, dus, gerelateerd.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 23:59


Ze schoot in de lach en keek naar haar zus, wat wilde ze nu toch graag dr klauw in haar gezicht dauwen. Ze kneep haar ogen samen en keek naar de poes. 'Future hoe wil jij anders je bestaan verklaren?' Vroeg ze met een vermakelijke stem terwijl haar uitdrukking niet veranderde. 'Hey, wil niet veel zeggen maar jij lijkt meer op hem dan ik. Ik ben een volbloed Riverclan krijger met bloedlijnen terugkerend naar Stormstar en Crookedstar en jij jij bent een zielig excuus voor een deputy.' Ze bekeek haar zus even van boven naar beneden met blik die ze deze keer wel toestond te veranderen naar pure arrogantie. Ze miste nog steeds haar moeder en haar twee kittens maar mooi niet dat iemand dat te weten zou krijgen.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 0:02

Haar blik veranderde niet toen de poes in de lach schoot. Na haar woorden knikte ze. "Hmm mhmm... Je hebt helemaal gelijk natuurlijk, je bent Sleepingcurse. Zal eens een keer ongelijk hebben! Onmogelijk." Kalmte zal u redden. Ze wist dat dit haar zus alleen maar meer zou irriteren maar eigenlijk wilde ze dat ergens wel.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 0:28


Met een nog steeds kalme blik keek ze naar haar zusje. De blik veranderde snel in een verbaaste blik. Wacht dit maakte Future niet boos? Ze moest boos worden, ze wilde ruzie maken! 'Tuurlijk heb ik altijd gelijk.' Gromde ze bijna naar haar zus. 'Maar weetje wat ik ook erg op prijs kan stellen? Als je mij antwoord over hoe het met je halfbloedjes gaat.' Zei ze hard terwijl ze werkelijk geinteresseerd was hoe het met butter en breaking ging. Maar ze was meer geinteresseerd waarom ze maar twee kits had terwijl ze zeker wist dat er drie waren geboren. Nooit had het haar echt geboeit wat haar zusje uitvoerde maar nu ze wilde haar vanslag hebben ze wilde haar zin en de wereld om zich heen net zo belabberd laten voelen. Ze bracht haar kop naar de oren van Future en fluisterde zodat niemand het kon horen 'Waar is de derde kitten eigenlijk?' Geamusseerd ging ze weer op haar kont zitten.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 0:39

Ze grinnikte en schudde even met haar hoofd, wauw. "Goed hoor." Ze vroeg niks over Dreamypaw, als ze dat wilde weten stapte ze er zelf wel op af. Licht verbaasd keek ze toe hoe ze dichter bij haar oor kwam en de vraag die ze stelde verbaasde haar toch een beetje. "Derde kitten?" Vroeg ze, een wenkbrauw omhoog. Oh, wat had ze geoefend op deze vraag. Hoewel het haar pijn deed van binnen was niks te merken van buiten. "Sorry?" Miauwde ze vervolgens. Ze had twee kittens. Over en uit.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 0:44


Ze negeerde alles wat ze zei en deed. Nee de poes was wakker 4,5 maand geleden. Ze was wakker want ze miste haar kits en moeder. Ze wist zeker dat er nog een kit was. Ze trok haar wenkbrauw op naar de poes tegenover haar. 'Futuresong, ik was wakker. Lieg niet tegen me.' Zei ze zachtjes zodat echt niemand die niet naast hun stond het kon horen. Er moest een reden zijn waarom de poes het bestaan van een van haar jongen ontkende. En ze mocht dan nog wel een kreng zijn voor haar en iedereen ze had respect voor een ander zijn geheimen.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 2:19

De poes trok simpel één wenkbrauw op. "Nee, het is zo dat ik Butterkit eerst Beetlekit wilde noemen, maar toen ik haar zag... Vond ik Beetle en kater naam." Loog ze. Liegen, op een of andere manier was ze er goed in.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 18:17


Onderzoekend keek de cyperse poes haar zus aan en besloot de poes te geloven, ze zou wel zien ooit of ze gelijk had. Ze zuchtte diep en bleef de poes aankijken ergens hopende dat als het een leugen was ze tekenen zou vertonen van onwaarheden. 'Nou dat was alles wat ik wilde weten. Hoef ik dat waardeloze hoofd van jou ook niet meer te zien.' Ze maakte een ongemeende buiging met haar hoofd. 'Fijne dag nog hé Mevrouw de Deputy.' Ze haatte haar zus voor de rang krijgende. Waarom zag Butterstar niet in dat zij beter was dan dit gedrocht waarom kreeg zij alles wat ze wilde. Waarom was haar leven perfecter dan het hare.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 19:04

Ze was blij dat ze haar geloofde, erover praten voelde alsof er steeds een mes meer in haar rug werd gestoken. "Sleeping." Zei ze kort om te zorgen dat de kat niet weg zou lopen. Op een of andere manier waren haar beledigingen... Anders. "Wat is er? En dan bedoel ik serieus... Wat is er mis?" Vervolgde ze zacht.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:22


Met een pissige blik draaide de poes haar kop om naar haar zus. 'Wat?!' Kwam er vragend uit op de meeste botte toon die je je kon bedenken. Ze snauwde normaal nooit zo op de manier dat ze deed. Werkelijk vroeg ze nu wat er mis was, de stem van haar zusje werd zelfs in haar kop herhaald als een kleine kleuter als een miepend zeurend Foxdung stemmetje. Maar serieus wat is er mis. Nou Iedereen om haar heen ging dood zodra ze zich er aan hechtte. Ze schudde haar kop die ze vervolgend hief om haar zus aan te kijken. 'Er is niets Future.' Wuifde ze de vraag weg terwijl ze haar aankeek. Tuurlijk was er wat mis, Eerst was mamma dood toen haar twee prachtige katertjes en vervolgens de kater van die de kits waren. Tuurlijk ging het niet goed maar dat ging de zelfmedeleidende poes echt niet aan haar perfecte zusje haar neus hangen. Het ging haar niets aan. 'Ben je klaar? Kan ik nu weg?' Vroeg ze verveeld.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Cursed DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 20:37

Butter vond zich inmiddels oud genoeg om de Nursery uit te stappen. Of zijn moeder het wou of niet, hij zou her doen. Zij was immers daar ergens buiten. Eerst iet wat schichtig keek de tabby kitten uit de opening, maar toen hij eenmaal de vacht van zijn moeder gespot had, sprong hij onhandig de Nursery uit. Vervolgens keek Butterkit naar het kamp, en een ijzige bries woei door zijn vacht. Brrr, snel naar mama, daar was het tenminste warm. Trots paradeerde hij naar Futuresong toe, en de onbekende Warrior, maar mama zou hem wel beschermen. Hij was immers dé kat die later deze clan zou moeten leiden, daar was hij beslist over. Eenmaal wat dichterbij gekomen, keek hij met opgeheven kop stoer naar de onbekende poezin. "Maak plaats voor de geweldige Butterstar!" piepte hij vol trots. Vervolgens ging hij naast z'n moeder zitten om de ander in zich op te nemen. Ze leek hem wel aardig.

- Sorry, ik moest gewoon hier reageren, jullie mogen dit natuurlijk negeren tho <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimema 28 dec 2015 - 22:58

Niets. Daar geloofde ze dan net geen woord van. "Nee." Zei ze en zag hoe Butter kwam aanlopen. "Ohhh, Butterstar, heeft u niet hele belangrijke dingen te doen?" Zei ze en glimlachte, waarna ze haar een zetje onder haar kont gaf zodat ze opstond. "Ga Breaking anders aan het werk zitten, wil je?" Ze knipoogde naar de kit, op dit moment wilde ze gewoon even privacy met haar zus.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 1:49


sleeping keek met een geirriteerde blik naar de kitten die zich duidelijk heel wat vond. Haar nekharen kwamen overeind en ze keek de kitten pissed aan. Haar kittens leefde en het werd even pijnlijk in haar gezicht geduwd. Vooral omdat ze zichzelf behoorlijk zielig vond. 'Zeg Butterkit laat de volwassenen praten en laat je tante en moeder alleen.' Snauwde ze naar de kitten en nog net niet blies. Ze wilde eigenlijk weg maar Future antwoordde op haar vraag of ze weg mocht nee dus ze bleef geïrriteerd naar haar zus kijken. Hoe sneller ze alles afwimpelde hoe sneller ze weer klaar was met dit gemekker van Future. Ze stond op en ging toch een stuk verder van de kitten zitten, ergens verwachtte ze dat Future haar een preek zou gaan geven als ze die kitten een mep zou verkopen. Iets wat haar poten jeukte om te doen. 'Future ga met je kit spelen. Ik ga mijn warriortaken doen gezien ik weer een warrior ben nu een of andere vreemde mijn dochter traint.' Zei ze oordelend terwijl ze haar strak aankeek.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:47

Ze fronste toen haar zus zelfs tegen haar kitten begon te snauwen, al besloot ze er niks over te zeggen vond ze dat wel héél laag. Future keek toe hoe de poes wat verder op ging zitten, wauw. "Nee." Zei ze kort. "Warrior taken kunnen wachten. Eerst ga je mij vertellen wat er is. Bovendien is die vreemde haar naam Cloudwatcher." Ze keek eigenwijs naar haar zus maar toch dood serieus. Ze moest het eruit gooien of ze het nou wilde of niet.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Cursed DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 1:32


Ze wilde weg bij de kitten en keek haar zus pissig en geïrriteerd aan toen ze nee zei. Oh wauw ze had gewoon al haar kits levend maar er mee spelen nee hoor daar was mevrouw zeker te goed voor. Ze had zichzelf helemaal opgefokt. Humpff! Ze keek naar haar zus en schudde haar kop en zuchtte diep. ''Ten eerste iemand moet die warriortaken uit voeren gezien jij te druk bent met mamma Future spelen en de rest te druk is met schaatsen.' Beet ze de poes toe en schudde haar kop. 'Ten tweede is er niets waar jij je zorgen om hoeft te maken dus laat het rusten.' Snauwde ze haar zus opnieuw toe voor de aan haar derde punt begon. 'En ten derde Dreamypaw is mijn kitten en hoe durf je haar een mentor te geven die Cloudwatcher heet. Wat gaat die poes haar leren? Wolkjes kijken. Die is zo incompetent als ik weet niet wat.' Schreeuwde ze haar bijna toe. Ze zwiepte haar staart heen en weer. Haar ogen stonden vals en geïrriteerd en nog een ding en ze zou ontploffen.


Cursed 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Cursed QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 1:42

Kalm bleef ze haar aankijken toen ze haar punten begon op te noemen en wachtte rustig tot ze uitgesproken was. Ze wilde bijna gaan spreken na het tweede punt maar er kwam een derde punt aan, na dit punt moest ze even haar ogen sluiten en hoewel ze kalm bleef was er meer vurigheid in haar ogen te zien. "Cloudwatcher is een prima warrior en ik zou haar Dreamy niet toevertrouwen als zij het niet kon." Begon ze, nog steeds kalm. Tegen een ander was ze losgebarsten maar op een of andere manier deed ze dat niet. "Er is nog genoeg tijd om je warriortaken voor vandaag uit te voeren, want jij gaat me eerst vertellen wat je dwars zit." Ze deed alsof de poes nooit had gezegd dat er niks was en dat bleef ze doen tot ze antwoord kreeg. Bring it on.


✞ Raza ✞ Glowstick Futuresong
Cursed 4KAtOpk
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Cursed   Cursed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cursed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: