|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:30 | |
| Haha ja ik doe steeds maar een klein stukje als ik zin heb en dan lees ik alles weer door en wil ik overal weer een stukje tekst tussen XD Ach ja ik zit nu op 70 pagina's =p |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:42 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:42 | |
| Ace is gewoon al 26 moons, damn, hij word oud xD Al is hij mentaal nog een apprentice, dus dat scheelt xD |
|
| |
15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:47 | |
| Iemand een topic met Acekit? C: |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:48 | |
| - Acefray schreef:
- Ace is gewoon al 26 moons, damn, hij word oud xD Al is hij mentaal nog een apprentice, dus dat scheelt xD
Haha en hij vind het leuk om Claw op de zenuwen te werken XD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:50 | |
| - Acefray schreef:
- Ace is gewoon al 26 moons, damn, hij word oud xD Al is hij mentaal nog een apprentice, dus dat scheelt xD
Yeah... Damn... Lurk is ook al iets van 13 moons... Het leek nog maar gisteren dat ze elkaar leerden kennen en hun prachtige vrie*kuch*ndschap tot stand kwam... :C voor je het weet zitten ze samen als elders.... together 4ever <3 |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:54 | |
| Snow's nieuwe setje is pwetty<3 And now back to studying ;--; |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 20:13 | |
| - Snowdrop schreef:
- Acefray schreef:
Yeah... Damn... Lurk is ook al iets van 13 moons... Het leek nog maar gisteren dat ze elkaar leerden kennen en hun prachtige vrie*kuch*ndschap tot stand kwam... :C voor je het weet zitten ze samen als elders.... together 4ever <3 Lurk is ook al oud :0 En idd, zie je ze al in de Elder den elkaar heel de dag afsnauwen. Alle andere Elders helemaal gek maken xD Ace ook natuurlijk heel uitgebreid over zijn werk praten om Lurk te pesten >3 Julia, ofcourse ook Claw pesten, dat hoort nu ook in zijn favoriete hobby naast eten xD Gosh, Acekit, het klinkt gewoon raar xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 20:44 | |
| Ik heb zin om popcorn te maken *sign* |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 20:55 | |
| ik zit er aantedenken om Brat wel over te laten rijden en dood laten gaan mmhh, |
|
| |
Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:02 | |
| - Brat schreef:
- ik zit er aantedenken om Brat wel over te laten rijden en dood laten gaan mmhh,
NOO! Oké rip gaat ook nog dood maar ze hebben nog een nestje... Of ja.. Don't die |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:06 | |
| - Greykit. schreef:
- Brat schreef:
- ik zit er aantedenken om Brat wel over te laten rijden en dood laten gaan mmhh,
NOO! Oké rip gaat ook nog dood maar ze hebben nog een nestje... Of ja..
Don't die xD wees niet bang ik kan het toch niet over mijn hart krijgen zoiezo die nestje vind plaats c; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:07 | |
| Eindelijk terug thuis <3 Na een weekend niet thuis kunnen zijn is het toch wel leuk c: En morgen naar school, yes, ik kijk er echt naar uit <3 Ben echt zo happy man :'D
Thx en nog veel succes met leren Chi! c:
Omg yes yes James, ze gaan gwn de ondergang van sc betekenen en wees nu even serieus, wie wil er nu gaan nog chagrijnigere Augurkie <3 |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:15 | |
| Ik moet nog zoveel bij posten, maar dankzij school krijg ik daar echt de tijd niet meer voor. |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:18 | |
| - Acekit schreef:
- Iemand een topic met Acekit? C:
Ik wil wel een topic ;D |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:23 | |
| Mensen help
[0] Crowcaw [0] Crowcall
Je hoort niet eens verschil als je het uitspreekt maar de twijfel is zo groot D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:29 | |
| |
|
| |
Pommeline 82 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Age is not important anymore [7 moons]Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 21:41 | |
| - Featherkit~ schreef:
- [1] Crowcaw
[2] Crowcall |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 22:04 | |
| Zo gaat ze eindelijk Warrior worden?
[1] Crowcaw [3] Crowcall