|
|
330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:15 | |
| - Howl schreef:
- M'n kop explodeert.... :')
Same :C |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:40 | |
| IK HEB FOX HAAR 1000STE POST GEMIST :C |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:41 | |
| - Foxfire schreef:
- IK HEB FOX HAAR 100STE POST GEMIST :C
Rip in pepperoni..... |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:42 | |
| |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:45 | |
| omg Loïs is dat die Fox waarmee Lurk nog een soort van ruzie mee heeft gehad? Naja hij heeft ruzie met alles maar je weet wat ik bedoel
Also... Dit ding gaat echt never een warrior worden XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:49 | |
| Ja Bo dat is die Fox hahahaha :") |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 16:54 | |
| - Iemand pak mijn tekentablet van me af voordat ik verder ga met deze sin:
((Undertale + Vocaloid/UTAUloid is een ding in de Undertale fanbase, zoek tumblr maar eens af naar "Underloid" als je me niet gelooft xD)) |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:10 | |
| God, had zij niet nog overgegeven op Lurk? Dat lijkt echt al eeuwen geleden tho xD
Never <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:18 | |
| Dat laatste topic tussen Tall en Never was echt unresolved feelings tot de max xD
Hi there guys! How's life? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:20 | |
| Hey guys En yeah Emma... Maar... Uhm... yk... We kunnen nog een topic doen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:21 | |
| euhm ik weet het niet meer precies Bo xd Er was inderdaad iets met viezigheid, dat wel hahaha. |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:44 | |
| Ik weet niet wat ik moet. Ik mij echt haasten voor mijn vriend om op tijd het eten klaar te hebben komt hij er op het laatste moment mee dat er nog iets tussen kwam. Moet ik nou gewoon weggaan of straks kwaad tegen hem gaan schreeuwen. Misschien is het beter als ik even weg ga XD |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 17:45 | |
| Aw dat is niet leuk Julia :c Maar voordat je iets doet waar je spijt van hebt, zal ik er inderdaad even over nadenken! ;3
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 18:00 | |
| - Someone stop me, I'm in Underloid hell (or is it heaven?):
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 18:01 | |
| Hij was hier al voordat ik weg kon gaan. Nou ja over een kwartier moet hij toch weer werken en hij moet eerst zijn eten nog opwarmen. Niet mijn probleem =p |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 18:07 | |
| - Nevermind schreef:
- Hey guys
En yeah Emma... Maar... Uhm... yk... We kunnen nog een topic doen <3 Mijn god xD |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 18:15 | |
| Zal ik tf spelen of zal ik niks doen? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:12 | |
| Ik ging eens 'snel' met Never posten... Well... Dan heb je opeens die post... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:20 | |
| Ik moet maar weer eens verder gaan met mijn verhaal, dan kan ik mijn aandacht even ergens anders op richten dan het feit dat ik me een beetje verraden voel door degene waar ik het allermeest van hou XD Ik ben al over de helft hoe vinden jullie dat. Misschien ga ik voor het eerst van mijn leven een verhaal echt afschrijven gheghe. Al doe ik daar al drie jaar over over dit verhaal |
|
| |
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 dec 2015 - 19:27 | |
| Wow, al drie jaar x'D
Veel succes Julia! Xx |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|