|
|
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:28 | |
| Deze jongen heeft ook weer een nieuw setje. <: had ik weer een reden om fma gifs te gebruiken |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:29 | |
| oooh die littekens zijn zo goed! hoe heb je dat gedaan? Getekend of een png gebruikt? |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:29 | |
| |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:36 | |
| @Julia: Wat ga je met Brindle doen? En wij moeten nogg eens een topic Bark x Brindle
@Lolo: -duwt haar subtiel naar Panther en Mouse- |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:37 | |
| - accepteert de subtiele hint en gaat van account wisselen - |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:41 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 17:54 | |
| Hee Juul, is het misschien een idee om Bronzemask te vergeven aan een actief iemand? c: |
|
| |
Bunny 132 Actief Show you what my determination has still left for you to get back to.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 18:28 | |
| @Lolo: Is gewoon een plaatje van littekens idd. c: Niet zelf getekend. @Julia: Thanks! <3 @Demi: Bronzemask..?
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 19:13 | |
| @Yanthe: Dat moeten wij inderdaad! Wie opent? Edit: ze is nu dan wel even in de Medicine cat's den =p @Demi: Ik weet niet zeker of diegene van haar nog actief wil worden. Dus ik durf dat eigenlijk nog niet zo goed... |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 19:19 | |
| - Creamyfrost schreef:
- @Yanthe: Dat moeten wij inderdaad! Wie opent?
Edit: ze is nu dan wel even in de Medicine cat's den =p @Demi: Ik weet niet zeker of diegene van haar nog actief wil worden. Dus ik durf dat eigenlijk nog niet zo goed... Ik woon samen met haar, en ze vindt het geen probleem c': |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 dec 2015 - 19:21 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|