|
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:14 | |
| woei zo sinterklees viern |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:14 | |
| Oeeh have fun Soof & Sanne c: ! Ik ga Sinterklaas vieren met m'n family, lekker een avondje dobbelen :') |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:20 | |
| Haha altijd leuk, jij ook veel plezier! Mijn neefje van 3 gelooft wel dus we gaan eerst sinterklaas laten 'aankloppen' en daarna dobbelen als hij in bed ligt (: |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:23 | |
| - Quietpaw schreef:
- Foxfire schreef:
- welke bloodclanner wil een topic met fox?
ik heb een nieuw setje voor haar <3 jeeezus wat een mooi setje *_* aw dankjewel haha <33 |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:24 | |
| - Bluewisp schreef:
- Haha altijd leuk, jij ook veel plezier! Mijn neefje van 3 gelooft wel dus we gaan eerst sinterklaas laten 'aankloppen' en daarna dobbelen als hij in bed ligt (:
Yuup zelfde hier, haha. Heb een zusje van 6, die nu aan het rond springen is. Zo zenuwachtig is ze. |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:28 | |
| Aaand, Silver heeft 300 posts bereikt <'3 |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:32 | |
| - Crescentkit schreef:
- Bluewisp schreef:
- Haha altijd leuk, jij ook veel plezier! Mijn neefje van 3 gelooft wel dus we gaan eerst sinterklaas laten 'aankloppen' en daarna dobbelen als hij in bed ligt (:
Yuup zelfde hier, haha. Heb een zusje van 6, die nu aan het rond springen is. Zo zenuwachtig is ze. Dat herken ik zo bij mijn neefje en nichtje. Ze waren vorige week op mijn verjaardag en hadden het over niets anders xD. |
|
| |
Danibeest & Lolobeest ♥ 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:38 | |
| - Sassyrose schreef:
- Crescentkit schreef:
- Bluewisp schreef:
Yuup zelfde hier, haha. Heb een zusje van 6, die nu aan het rond springen is. Zo zenuwachtig is ze. Dat herken ik zo bij mijn neefje en nichtje. Ze waren vorige week op mijn verjaardag en hadden het over niets anders xD. Het is cute, maar verschrikkelijk irritant. xD Nu probeer ik te posten maar ze is zo van:"Dani, Danii, Daniiii, Daniiiiii." |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:41 | |
| Iemand een topic'je met Vole? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:44 | |
| Met Crescent? c; Wil jij wel maken. :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:47 | |
| - Badgerkit' schreef:
- Sassyrose schreef:
- Crescentkit schreef:
- Bluewisp schreef:
Yuup zelfde hier, haha. Heb een zusje van 6, die nu aan het rond springen is. Zo zenuwachtig is ze. Dat herken ik zo bij mijn neefje en nichtje. Ze waren vorige week op mijn verjaardag en hadden het over niets anders xD. Het is cute, maar verschrikkelijk irritant. xD Nu probeer ik te posten maar ze is zo van:"Dani, Danii, Daniiii, Daniiiiii." Ik kreeg de hele verhalen te horen over wat ze hadden gezongen toen ze hun schoen zetten :'). |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:53 | |
| Wij hebben gister al gevierd. Vandaag weer lekker in de harde realiteit van essay maken en voor tentamens leren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:56 | |
| - Sassyrose schreef:
- Badgerkit' schreef:
- Sassyrose schreef:
- Crescentkit schreef:
- Bluewisp schreef:
Yuup zelfde hier, haha. Heb een zusje van 6, die nu aan het rond springen is. Zo zenuwachtig is ze. Dat herken ik zo bij mijn neefje en nichtje. Ze waren vorige week op mijn verjaardag en hadden het over niets anders xD. Het is cute, maar verschrikkelijk irritant. xD Nu probeer ik te posten maar ze is zo van:"Dani, Danii, Daniiii, Daniiiiii." Ik kreeg de hele verhalen te horen over wat ze hadden gezongen toen ze hun schoen zetten :'). Naww, zo cute. Ik ben nu tegelijk een soort raar spel aan het spelen met haar. @Waz, Succes! c': Wat heb je gekregen? |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 14:59 | |
| @Waz; Succes c: ! Ik ben ook bezig met een CKV opdracht waar ik echt de kriebels van krijg gadver. @Danii; Zolang zij het maar leuk vinden he xD |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:01 | |
| Iemand topicje met deze gozer? |
|
| |
Yanthe 391 Actief Just keep swimming, just keep swimming.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:03 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:10 | |
| @Dani/lolo: Een set met schilder en tekenspullen. Thanks mensen.. Ga ik nodig hebben, want t is echt n vage opdracht en ik weet mijn god nie wat ik moet schrijven. Vandaar da k hier rondhang x'D
|
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:14 | |
| - Foxfire schreef:
- Quietpaw schreef:
- Foxfire schreef:
- welke bloodclanner wil een topic met fox?
ik heb een nieuw setje voor haar <3 jeeezus wat een mooi setje *_* aw dankjewel haha <33 Oké, je mag 't plaatje houden :') <'3 |
|
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:15 | |
| oh Quinty, gebruikte jij hem? Sorry, dat wist ik niet x3 Maar heeeel erg bedankt dat ik hem mag houden!! <33 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 5 dec 2015 - 15:16 | |
| @Lolo; Ik had 'm op Frostfire ja x'D maar ik was 1) al op zoek naar andere plaatjes en 2) ze is niet echt actief xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|