Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Tank
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:05

Creamyfrost schreef:
@Max: Wij moeten een keer een topic :3

Maar natuurlijk >:3 ik heb maar 2 accounts tho, weet niet wie we kunnen matchen dan? Ik heb Tankie hier, die Rogue is, en Ironsoul, ShadowClanner c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppypaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:30

Door al dat gepraat over League Of Legends hier en een vriend van me ben ik het nu ook maar weer aan het installeren xD
Al ben ik echt vreselijk in dat spel .-.
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:36

Tank schreef:
Creamyfrost schreef:
@Max: Wij moeten een keer een topic :3

Maar natuurlijk >:3 ik heb maar 2 accounts tho, weet niet wie we kunnen matchen dan? Ik heb Tankie hier, die Rogue is, en Ironsoul, ShadowClanner c:

Claw alleen denk ik dan, gheghe.
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:42

Ach, zolang je er maar fun in hebt, nee? c: We moeten sws even allemaal samen in een team gaan tho c:

&Juul; Claw it is xD maar bedoel je met Tank of met Iron? c:
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:43

Maakt mij niet uit, kies jij maar :3
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:51

@Max; AFK'rs zijn hel :') ik wordt momenteel veel geplaagd door flamers, ook gezellig xD
Poppypaw*
Member
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:54

League is nu op... 5% met het updaten/patchen/whatever...
Dit gaat lang duren .-.
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:55

Ja, Marieke, kom mee doen :'D Kan je Max en mij joinen :')

Dan ga ik nu een match doen, voordat ik mn artikels moet gaan lezen :')
Poppypaw*
Member
313
Actief

CAT'S PROFILE
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:58

Ik wilde eigenlijk met een vriend van me gaan spelen als het ooit klaar is met updaten, maar het klinkt wel als een leuk plan xD
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 15:59

Yo, geef maar een seintje :') Ik denk alleen dat mijn Ilo wat hoger is dan die van jullie [Ik speel met silver spelers, terwijl ik unranked ben (A) *bit proud*], dus miss een potje vs. bots :') Dan kan ik een nieuwe support uit proberen xD
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:02

Deal c: ik probeer het stacken te oefenen op Nasus c:
&neem je vriend gewoon mee man xD
Ik ga vanavond met een hoopje 9gaggers spelen ook o.o Super fun allemaal xD

&Juul; misschien met Tankje, aangezien die Zira's 'bodyguard' gaat worden en wss af en toe in het BC camp gaat komen dan c: maar ik ga er nu ff geen topicjes meer bijnemen tot er een paar afgewerkt zijn, als dat oke is -aa-
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:06

Is prima, dan wachten we nog even. Geef maar aan als je zin in een topic hebt :3
Vitani
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:20

Net terug van pianoles en meteen boodschapjes gedaan, ik ga vanavod lekker kip siam maken c:
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:38

Intensief potje net, damn ;___; de dmg van veigar is insane als die fed is, but we survived :'D

Nu mn artikelen maar eens gaan lezen xD
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:40

Lamb schreef:
Intensief potje net, damn ;___; de dmg van veigar is insane als die fed is, but we survived :'D

Nu mn artikelen maar eens gaan lezen xD

i dont understand those words
Tank
Member
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:47

Dmg = damage
Fed = als een champ veel kills krijgt in het begin van het spel, en bvb al level 7 is terwijl jij op level 5 blijft hangen, dan is die champ fed. Hij is sterker dan jou en de andere champs in jouw lane c:
Veigar = een champ
Survived = ze hebben de game gehaald ondanks dat die Veigar het hun wss heel moeilijk heeft gemaakt xD
Creamyfrost
StarClan
Julia
6308
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 16:53

Ik kan echt wel in bed gaan liggen, maar dat mag niet van mijzelf XD
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:02

Ik ben te lui om m'n laptop te pakken en te posten :')

Hi btw (:
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:04

Klopt het dat tokyo ghoul maar 12 eps heeft?
Lamb
Member
52
Actief

CAT'S PROFILE
Lamb
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 17:11

@Max; Danku xD
@Julia; I know that feel ;____;
@Lolo; Yep C:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: