|
|
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:24 | |
| @Amy; ik moet momenteel nog veel bijposten dus posts komen morgen of nog later x3 ik ga slapen mensen, doei! |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:25 | |
| @Lotte Trusten!
Goddahmit kan niet in chatbox xD rot telefoon.. |
|
| |
Amy 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:25 | |
| - Zira schreef:
- @Amy; ik moet momenteel nog veel bijposten dus posts komen morgen of nog later x3
ik ga slapen mensen, doei! No problem, je mag gewoon lekker rustig aan doen :3 Slaapwel :3 |
|
| |
Het heeft vleugels, maar kan niet vliegen 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:38 | |
| Trusten Loïs!
Ah wel, ik ga het nog maar eens proberen T^T |
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 22:57 | |
| Omg ik heb zoveel posts gemaakt. Ik begin overal letters te zien. Ik ga ook mijn bed maar eens in denk ik. x3 [EDIT:] 12 posts en ik ben misschien net iets over de helft gekomen van alles + andere rpg's. Yuup ik heb pauze nodig. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 16 nov 2015 - 23:18 | |
| Sorry iedereen waarmee ik topics heb, ik kan gewoon niet posten atm, heb veel aan m'n hoofd en heb ook eigenlijk helemaal geen zin. Again, sorry :') |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 0:03 | |
| Zoveel sh!t over me heen gehad vandaag dat ik mezelf helemaal kapot aan het spelen ben aan League en wierook aan het branden ben, werkt opvallend rustgevend :') |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 0:09 | |
| - Lamb schreef:
- Zoveel sh!t over me heen gehad vandaag dat ik mezelf helemaal kapot aan het spelen ben aan League en wierook aan het branden ben, werkt opvallend rustgevend :')
Ik doe met je mee, alleen dan met Fallout 4 en geurkaarsen c': |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 0:21 | |
| - Quietpaw schreef:
- Lamb schreef:
- Zoveel sh!t over me heen gehad vandaag dat ik mezelf helemaal kapot aan het spelen ben aan League en wierook aan het branden ben, werkt opvallend rustgevend :')
Ik doe met je mee, alleen dan met Fallout 4 en geurkaarsen c': Hahah, netjes :') Ik heb mezelf ook nog thee gezet (A) |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 0:29 | |
| - Lamb schreef:
- Quietpaw schreef:
- Lamb schreef:
Ik doe met je mee, alleen dan met Fallout 4 en geurkaarsen c': Hahah, netjes :') Ik heb mezelf ook nog thee gezet (A) haha ik ook c': als het citroen is, is het al helemaal mooi. |
|
| |
Egni 279 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 6:55 | |
| |
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 7:54 | |
| Goedemorgen! ^^ Ineens inspibom voor deze meid. :'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 8:07 | |
| |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 8:21 | |
| Mimi = verzopen Goodmorning :') |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 8:25 | |
| |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 8:52 | |
| Ik werd wakker met kletterende regen en ben bijna m'n bed niet uitgekomen :') Gelukkig ben ik droog op stage gekomen! En rip me ik krijg zo uitslag van m'n bloedonderzoek. |
|
| |
Dani(beest) 269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 9:09 | |
| Goedemorgen Julia, Mim & Kiek. c: Oooh succes Kiek! |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 9:51 | |
| 3.5u luisteren naar een hoorcollege over documentaires te maken. I'M gonna have issues with this dude... |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 9:54 | |
| Docu's maken lijkt me leuk! B)
Huisarts belde! Pfeiffer it is. Ze weten niet of ik het nu nog heb of dat ik het al kwijt ben, maar aan mezelf te voelen ben ik nog steeds super moe en ga ik dood van de keelpijn. |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 17 nov 2015 - 10:14 | |
| Goodmorning~
Beterschap kiek :3 En ik heb geen school wegens schooluitstap naar brussel da ik ni meedoe maar moet wel studeren T^T |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|