|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 8:27 | |
| Ik moet straks naar een natuurgenezer toe. Ik ben heel benieuwt of hij iets voor mij kan beteken. Ik vertik het echt om prednison te gaan slikken, dus dan dit maar proberen. |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 8:30 | |
| Tweede nacht van weinig slapen, en nu moet ik tot half vijf doorsjokken op school. Vanavond mn trots maar inslikken en op tijd naar bed gaan, I'm tired T^T |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 9:22 | |
| De bezorger is onderweg! B) |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 9:34 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Ik moet straks naar een natuurgenezer toe. Ik ben heel benieuwt of hij iets voor mij kan beteken. Ik vertik het echt om prednison te gaan slikken, dus dan dit maar proberen.
wat is dr aan de hand? |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 10:29 | |
| Morning~ Over een uurtje is school al uit voor mij :3 cuz leerkracht is ziek. Why do i love my fantasy so much :,D its a beautiful world |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 10:30 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 11:21 | |
| - Northernlight schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Ik moet straks naar een natuurgenezer toe. Ik ben heel benieuwt of hij iets voor mij kan beteken. Ik vertik het echt om prednison te gaan slikken, dus dan dit maar proberen.
wat is dr aan de hand?
Mijn eczeem begint een beetje de spuigaten uit te lopen. Ik wordt er helemaal gek van. Het was gewoon een consult van anderhalf uur XD. Hij had mij aan een apparaat die alles in mijn lichaam weer op peil heeft gebracht en nou moet ik een liter water per dag met druppeltjes drinken en een pilletje bij het eten die helpt bij het verteren. Ik ben heel benieuwt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 11:30 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Northernlight schreef:
- Creamyfrost schreef:
wat is dr aan de hand?
Mijn eczeem begint een beetje de spuigaten uit te lopen. Ik wordt er helemaal gek van. Het was gewoon een consult van anderhalf uur XD. Hij had mij aan een apparaat die alles in mijn lichaam weer op peil heeft gebracht en nou moet ik een liter water per dag met druppeltjes drinken en een pilletje bij het eten die helpt bij het verteren. Ik ben heel benieuwt. ik hoop dat het werkt!! pred is een enorm heftig medicijn. Zou het zelf ook niet hebben genomen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 11:34 | |
| Nee dat vind ik echt te ver gaan. Hij zei ook dat is symptoombestrijding, maar je lijf geeft juist aan dat er iets in je lijf zit wat eruit wil. Hij gaat mij nu helpen om te kijken wat dat is. Ik hoop ook echt dat het werkt, maar dit klinkt al beter dan die doktoren in het ziekenhuis XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 11:41 | |
| ben zelf ook fan van homeopathie en heb accupunctuur gehad en t lijky echt allemaal hokus pokus maar t werkt echt!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:09 | |
| Ja precies, ik heb ook wel al eerder bij een andere man een behandeling gehad en dat hielp ook goed. Helaas is het nu weer terug. |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:25 | |
| Zouden die ook iets hebben tegen hypermobiliteit? Ik wordt gek van de pijn in mn hand momenteel T^T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:28 | |
| zou ik niet durven zeggen je kan altijd gewoon zo iemand in de buurt contacteren en vragen of ze er iets voor hebben |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:31 | |
| Ye, ik kan es kijken. Probleem Is namelijk dat de meest doktoren niet weten wat het Is, aangezien het een aandoening Is waar weinig over bekend Is. Lijkt op reuma, maar dan echt met pijn in de gewrichten, dus je krijgt er nooit medicatie voor noch te horen dat ze iets kunnen vinden ¬¬ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:32 | |
| Dat is bij mijn eczeem net zo. Deze man werkt met een bepaalde therapie wat via een apparaat gaat die stroomstootjes je lichaam in stuurt. Hier voel je niets van. Misschien is dat ook iets voor jou? |
|
| |
52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 12:41 | |
| Idk, je moet namelijk eigenlijk tussen de gewrichten weten te komen en dat Is lastig. Ik denk dat de pijn nu gewoon komt door het feit dat er regen in de lucht hangt. Daar heb ik altijd meer last van, daarom haat ik de herfst en winter ook. Dan doet mn hele lijf pijn :') |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 13:07 | |
| Had ik eindelijk de guts om pvp te doen in LoL, hadden we 2 spelers afk :c Ik was wel on fire met Talon tho 8) Talon mid = heaven |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 13:26 | |
| @Q: Je kunt het altijd proberen. Wie weet werkt het. @Max: Lies wij moeten een keer een topic :3 |
|
| |
Chrissy 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 13:28 | |
| Goedemorgen! Ik ga vandaag posten. Het gaat me lukken. Dus iemand n topic met Shee? |
|
| |
Empress H 894 Actief That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 18 nov 2015 - 13:40 | |
| - Shaela schreef:
- Goedemorgen!
Ik ga vandaag posten. Het gaat me lukken. Dus iemand n topic met Shee? Torrie staat open ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|