We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 11:44
Cyber bestaat ook veel langer xc Maar is goed hehehe c: In het kamp kan je hem zo vinden ~
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 11:48
Brat schreef:
hey hey allemaal~ :3 het is echt snet weer zeg :c
Als Brat dood gaat dan vermoordt ik jou!!
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
CAT'S PROFILE Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 12:17
OMG I laugh to death xD
Lotte heeft me dit gestuurd:
Eternity en Cyber wanneer Cyber een kind krijgt D
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 13:18
Heyhey, ik heb weer eindelijk tijd om online te komen c: School is een vampier, het zuigt het leven zo uit me (a) en de examens/toetsweek is nog niet begonnen man :c
Ik heb het gevoel dat ik nog moet posten. Als in, heel veel posten xD
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 13:24
Zealspark schreef:
Ahh, zwijg over examens D: Volgende week moet ik al beginnen met ervoor te studeren >> Al doe ik dat vaak pas een week voordat ze beginnen, trolol :')
al een week? o; xD Vorig jaar ben ik pas begonnen de dag ervoor ofzo xD Ik had het goede voornemen om dit jaar eerder te beginnen, en mappen in orde steken duurt langer dan je zou verwachten :')
Zealspark
StarClan
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 13:29
Whitelion schreef:
Zealspark schreef:
Ahh, zwijg over examens D: Volgende week moet ik al beginnen met ervoor te studeren >> Al doe ik dat vaak pas een week voordat ze beginnen, trolol :')
al een week? o; xD Vorig jaar ben ik pas begonnen de dag ervoor ofzo xD Ik had het goede voornemen om dit jaar eerder te beginnen, en mappen in orde steken duurt langer dan je zou verwachten :')
Helemaal in het begin (eerste & tweede middelbaar) studeerde ik gewoon niet. Behalve dan het laatste trimester blokken om al m'n punten terug op te halen (;
Niet zo slim, dus heb ik besloten om gewoon altijd minstens een week van tevoren te studeren xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 13:32
Zealspark schreef:
Whitelion schreef:
Zealspark schreef:
Helemaal in het begin (eerste & tweede middelbaar) studeerde ik gewoon niet. Behalve dan het laatste trimester blokken om al m'n punten terug op te halen (;
Niet zo slim, dus heb ik besloten om gewoon altijd minstens een week van tevoren te studeren xD
Neh, dat heb ik nooit gedurfd xD Ik hou teveel van m'n internetconnectie om die kwijt te raken aan luiheid :')
edit; hmm, ik ga the Settlers doen. Ik post later wel (a"
Echopaw
Member
997 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 nov 2015 - 15:04
Is Once upon a time zo leuk?
Ravenpaw,
Member
Endria 32 Actief Some battles are won with swords and spears, others with quills and ravens