|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:01 | |
| - Poppypaw* schreef:
- misschien moet ik gaan slapen, maar... meh.... geen zin .-.
Same c': |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:02 | |
| @Chi: Ik maak gewoon een topic aan, maar wel voordat Zeal wordt aangevallen. Okay? ;D |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:02 | |
| Ik kan nu niet meer slapen. Ik zit helemaal in wat er nu in Frankrijk gebeurd. Wat een zooitje weer.. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:04 | |
| - Tallpaw schreef:
- @Chi: Ik maak gewoon een topic aan, maar wel voordat Zeal wordt aangevallen. Okay? ;D
Is goed^^ Ik ga proberen morgen te posten als dat gaat. Ben zo goed als de hele dag weg dus kan niets beloven xD |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:09 | |
| @ Kiki, Dat probleem heb ik dus ook. Ik ben echt doodsbang voor wat er allemaal eventueel kan gebeuren, vooral sinds het zo dichtbij is. |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:10 | |
| - Killerkit schreef:
- @ Kiki, Dat probleem heb ik dus ook. Ik ben echt doodsbang voor wat er allemaal eventueel kan gebeuren, vooral sinds het zo dichtbij is.
Wilders wilt de grenzen dicht. En stiekem hoop ik dat mensen voor 1 keertje naar hem willen luisteren nu, want ik ben ook echt oprecht bang. |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:11 | |
| - Howl schreef:
- Killerkit schreef:
- @ Kiki, Dat probleem heb ik dus ook. Ik ben echt doodsbang voor wat er allemaal eventueel kan gebeuren, vooral sinds het zo dichtbij is.
Wilders wilt de grenzen dicht. En stiekem hoop ik dat mensen voor 1 keertje naar hem willen luisteren nu, want ik ben ook echt oprecht bang. Ik ben nieuwsgierig, wat gebeurt er??? |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:13 | |
| Wat mij het meest zorgen baart is dat ik tussen zoveel leeghoofdige idioten leef hier in mijn buurt. Geen enkel artikel wat ik las, zegt expliciet dat IS of een moslim achter deze aanslagen zitten, maar ja, dat leest iedereen zogezegd tussen de regeltjes --'
Ik zeg ook niet dat het niet zo is, natuurlijk, maar iedereen heeft zoooo snel zijn mening klaar en ondersteunt die maar mooi weer met kankermoslims en meer van die fraaie woordjes en wauw.. Echt wauw.. |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:13 | |
| - Howl schreef:
- Killerkit schreef:
Wilders wilt de grenzen dicht. En stiekem hoop ik dat mensen voor 1 keertje naar hem willen luisteren nu, want ik ben ook echt oprecht bang. Omg precies dit dus. Ik ben ook echt doodsbang. Deze aanvallen zijn perfect gepland, ik ben doodsbang voor wat ze in de toekomst kunnen gaan doen. Het blijft echt niet bij Frankrijk. God. Ik doe geen oog dicht vannacht. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:16 | |
| T is nie alsof er nu opeens bommen in jouw straat afgaan hoor. I mean, zelfs als het mocht gebeuren in Nederland/België, ben dan maar eens precies één van die (in Frankrijk nu 60) mensen. Je kan je leven lang bang zijn voor die dingen, maar uiteindelijk moet je toch gewoon pech of geluk hebben. T lost niks op.
@Max: Ja jammer dat een groot deel van de bevolking zo narrow minded is. |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:17 | |
| Wacht, wat is er gebeurd? ._. |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:20 | |
| Ik had er het deze middag nog over met een vriend van wauw het is zo stil de laatste tijd. Laat maar al /:
Ik vind het echt erg voor die mensen daar. Ben blij dat ik het niet ben |
|
| |
Hannah 553 Actief I do it all the time
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:21 | |
| |
|
| |
Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:23 | |
| @Demi; 3 bomaanslagen in een stadium in Frankrijk, waar er een vriendschappelijke wedstrijd was tussen Frankrijk en Duitsland. President Hollande was daar aanwezig. Verder een schietpartij in een restaurant in de buurt, waar 30 doden vielen. En dan nog een schietpartij en gijzeling in het Bataclan, een concertzaal waar er een optreden aan de gang was. CNN rapporteert 60 doden. |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:24 | |
| |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:27 | |
| |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:34 | |
| Nou vliegen die PVV-supporters hier natuurlijk weer op af, want, ja, alle moslims zijn natuurlijk terroristen xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:36 | |
| Er heeft nog niemand gezegd dat het moslims zijn. Voor hetzelfde geld zijn het gewone boze Franse cricketspelers ofzo idek.. Je snapt me wel :') |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 nov 2015 - 0:37 | |
| - Tank schreef:
- Er heeft nog niemand gezegd dat het moslims zijn. Voor hetzelfde geld zijn het gewone boze Franse cricketspelers ofzo idek.. Je snapt me wel :')
Ik zie het ook nergens staan, maar ik lees nu wat comments op facebook en bij die mensen is het woordje 'zelfmoordaanslag' synoniem aan moslims. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|