| Please for give me | Draco | |
|
|
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:19 | |
| "anders word het Coffe of Chocolat of brownie" ze knikte, en sloeg haar staart netjes om haar poten heen. Coffee klonk wel leuk, "Maar ze worden sowieso prachtig met jou als moeder" ze glimlachde toen de kater haar een knipoog gaf, enn lachde uitdagend terug. |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:25 | |
| 'Maaaar...' miauwde hij het onderwerp veranderend je vroeg naar Stone.' Hij ging ook zitten maar liet zijn staart vrij heen en weer zwaaien. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. 'Stone is veel te knap, ik ben de enige in het Camp die mooi mag zijn maar dan komt die idioot met veel te sexy grijze vacht.' Hij zuchtte. 'Dus deed ik het enige logische, Stone en ik zijn nu een koppel al is Stoneh nog steeds irritant.' Draco wist niet zeker of Broken wist over hem dus hield hij maar even achterwege dat Stone een kater was. 'Maar nu leef ik ermee.' Hij lachte en zijn gedachte dwaalde af naar de kater die hij al een tijdje niet had gezien. Misschien moest Draco hem maar eens opzoeken. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:37 | |
| "Maaaar..je vroeg naar stone" ze knite, ze was best nieuwschierig hoe de kater het deed met zijn partner. Stone is veel te knap, ik ben de enige in het Camp die mooi mag zijn maar dan komt die idioot met veel te sexy grijze vacht. Dus deed ik het enige logische, Stone en ik zijn nu een koppel al is Stoneh nog steeds irritant.' nieuwsgierig luisterde ze naar hem, "Maar nu leef ik er mee" ze knikte, "Als jullie elkaar zo leuk vinden, dan is het toch onmogelijk dat jullie elkaar irritand vinden?" mauwde ze plagerig, elke kat had zo zijn min puntjes maar af en toe waren die ook leuk. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:40 | |
| Hij zuchtte. 'Het is irritant op een leuke manier.' Draco besefte dat hij onzin praatte. 'Ik bedoel, Stone is fantastisch maar bijna te fantastisch, en dat hij te fantastisch is is dan weer fantastisch. Ik weet dat het vaag klinkt maar als je Stone kent snap je het wel. Het was makkelijker geweest toen hij en Stone nog in verschillende clans zaten, maar dat was verleden tijd. En het was Draco's eigen schuld dat zijn partner nu bij de Elite zat. 'Maar ik hou toch van hem.' Draco besloot de gok te wagen en duidelijk te maken dat Stone een kater was in het geval dat Broken het nog niet door had. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:45 | |
| "het is irritand op een leuke manier" zuchtte hij, 'Ik bedoel, Stone is fantastisch maar bijna te fantastisch, en dat hij te fantastisch is is dan weer fantastisch. Ik weet dat het vaag klinkt maar als je Stone kent snap je het wel. ze knikte maar keek hem vragend aan, waarom klonk er geen blijheid in zijn stem? Of klink het anders dan hij bedoelde? Maar ik hou toch van hem.' "Dat begrijp ik, elke kat houd toch van de gene waarmee die partner zijn? mauwde ze, "Het zoubraar zijn als je nig bij die persoon blijft als je niks meer voor hem voelt" ze likte haar borst voor ze haar blik waar op de kater richtte, maar ze geloofde wel dat Draco van die kater hield. Maar als hem iets dwars zat kon hij het altijd bij haar kwijt. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:49 | |
| Hij knikte enthousiaster dan hij zich voelde. 'Precies.' Hij zuchtte opnieuw en vouwde zijn staart om zijn poten heen. 'Het is meer dat ik hem nauwelijks zie en ik ben me gewoon dingen gaan afvragen. Ik vraag me af of ik en Stone echt bij elkaar horen, of er ook maar iemand bij mij hoort. Ik heb zoveel problemen van vroeger, ik vecht teveel, ik ben gewoon niet geschikt om iemand te hebben.' Het was raar om zijn gedachtes zo neer te gooien voor de poten van Broken, maar het was ook een opluchting. 'Mijn geschiedenis zit vol met dood en ik ben altijd degene die net ontsnapt, wat als het weer gebeurd?' Nadenkend keek hij Broken aan. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 16:56 | |
| 'Het is meer dat ik hem nauwelijks zie en ik ben me gewoon dingen gaan afvragen. Ik vraag me af of ik en Stone echt bij elkaar horen, of er ook maar iemand bij mij hoort. Ik heb zoveel problemen van vroeger, ik vecht teveel, ik ben gewoon niet geschikt om iemand te hebben.' aandachtig luisterde ze naar zijn verhaal, Mijn geschiedenis zit vol met dood en ik ben altijd degene die net ontsnapt, wat als het weer gebeurd?' ze keek hen met een meelevend gezicht aan, "Dan moet je er nu het beste van maken" mauwde ze na een tijdje denken, "En als je echt denkt dat jij en stone niet bij elkaar passen, betekend niet dat je hart klopt voor iemand anders" |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:01 | |
| Draco liet zichzelf verder zakken totdat hij op de grond lag. 'Ik weet niet, ik doe mijn best maar ik vraag me af of dit het beste is.' Hij sloot zijn ogen even om ze meteen weer te openen. 'Ik denk dat we bij elkaar passen maar ik wil niet dat we bij elkaar passen. Stone is een combinatie van al mijn problemen samen maar dan in een goede vorm gegoten.' Bitter lachte hij, de witte kater wist niet dat hij zo poetisch was. 'En vroeger vergat ik problemen gewoon maar met Stone lukt het niet. Hoe kan ik hem vergeten? Hij is mijn beste vriend en partner.' |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:07 | |
| Ik weet niet, ik doe mijn best maar ik vraag me af of dit het beste is.' de wutte kater liet zich zakken zodat die net als haar op de grond lag. 'Ik denk dat we bij elkaar passen maar ik wil niet dat we bij elkaar passen. Stone is een combinatie van al mijn problemen samen maar dan in een goede vorm gegoten.' En vroeger vergat ik problemen gewoon maar met Stone lukt het niet. Hoe kan ik hem vergeten? Hij is mijn beste vriend en partner.' ze schudde zachtjes haar kop, "Ik weet het niet Draco, dat zou nooit kunnen. Een vriend je familielid en dus ook je partner heeft en blijft altijd een plek in je hart hebben. Ook al heb je geen contact meer met ze, dat is juist het lastigste" mauwde ze, "Ik zou sommige katten liever ook vergeten, maar ze blijven er altijd" en wees met haar staart naar zijn borst, het was nou eenmaal zo. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:13 | |
| Draco had genoeg van het gepraat over gevoelens. Straks zou hij nog huilen als een poes. 'Misschien.' Daarmee was het onderwerp Stone afgesloten. 'Dus hoelang zijn jij en Deathbite iets... en waarneer gebeurde 'het.' Het maakte hem niet uit dat hij overduidelijk het onderwerp veranderde. Hij wou nu niet meer denken aan zijn problemen en gewoon over de aankomstige kittens praten. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:16 | |
| misschien' ze knikte zachtjes, "'Dus hoelang zijn jij en Deathbite iets... en waarneer gebeurde 'het.' " met eenvragens gezicht keek ze hem aan, maar die verandere weer in een normale uidrukking. Blijkbaar wou hij er niet veder over praten dus liet ze het maar zo, "uhm.. Al een paar maanden geleden" mauwde ze, ze begreep hem niet echt wat hij bedoelde dus gaf se antwoord op de vraag in de hoop dat het goed was. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:20 | |
| Een paar maanden al, hij had het kunnen verwachten. 'Mag ik ook de details weten? Waarneer ontmoetten jullie elkaar, waar, was het liefde op het eerste gezicht, hoelang ben je al zwanger enzovoort.' Hij keek haar nieuwsgierig aan. Hij wou de details weten hierover. Misschien kon Deathbite zelfs wel vergeven voor het bijna vermoorden van hem. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:27 | |
| 'Mag ik ook de details weten? Waarneer ontmoetten jullie elkaar, waar, was het liefde op het eerste gezicht, hoelang ben je al zwanger enzovoort.' details? Oh okay dan, "Waar we elkaar voor het eerst hadden ontmoet was bij The Wastlands waar eerst Death me aanviel maar stiekem niet van me kin winnen dus gaf hij het al op toen ik heb aan de grond drukte, ze lachtte eventjes, die woorden van Death: ik vecht niet met meisjes. Dat maakte haar aan het lachen, "Je kan wel zegen dat het liefde op het eerste gezicht was, want na dat we veel hadden gepraat kregen we allebei een crush op elkaar" ze zuchtte, wat was ze blij dat ze die dag daar heen was gegaan. "en hoelang ik zwanger ben? Dat mag Scourge weten" mauwde ze met een plagende ondertoon, "maar zo te zien al lang" haar blik gleed naar haar buik, ze was inderdaad een stuk molliger geworden. Ze hoopte maar niet dat Howl er achter kwam anders zou ze meteen stoppen met haar trainingen. "Nog iets weten?" mauwde ze na een kleine stilte, en richtte haar blik weer op die van Draco |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:32 | |
| Wow, viel die Death iedereen aan? Draco hield echter zijn mond zodat Broken meer kon vertellen. 'Nawh, liefde op het eerste gevecht.' Dan was samen over stenen spreken heel wat minder romantisch. De witte kater stopte zijn gedachten voor hij verder kon denken over zijn eigen leven. 'Ik denk dat zelfs Scourge het niet weet.' Hij lachte en voelde medelijden met Scourge. Stel je voor dat je al die dingen serieus wist. 'Hmm...' Hij dacht even na. 'Betekent dit dat ik geen kans meer maak?' Hij deed en wenkbrauwwiebel en grijnsde. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:38 | |
| Ze lachtte eventjes, "kans maken op wat?" vroeg ze nieuwschierig, en wiebelde met haar oren. Ze schudde zich wild uit toen er pijnlijke steek door haar buik ging, ze werd overspoeld door misselijkheid en haar hoofd tolde. Ze had het gevoel dat ze alle prooi wat ze had gegeten naar boven kwam, maar ze bewoog geen haar en wachtte geduldig af op de antwoord van de kater. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:41 | |
| Hij grijnsde. 'Op jou natuurlijk.' Zijn flirterige karakter zou nooit verdwijnen wat er ook zou gebeuren. Niet dat hij uberhaubt kans zou maken gezien de omstandigheden. Ookal was hij de knapste kater van het kamp behalve... nee. 'Death was me voor.' Hij zag hoe haar gezicht iets vertrok maar besloot er geen opmerking over te maken voorlopig. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 17:46 | |
| "op jou natuurlijk" mauwde hij met een grijns, "maar death was voor me" ze knipperde een paar keer met haar ogen, was hij niet? Eh.. "Sorry ik snap het niet meer, ik dacht dat je alleen uhm.. Op kater's viel?" het kwam er moeilijk uit, en haar misselijk werd erger. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 20:39 | |
| Hij barste nu in lachen uit. Het was een opluchting na de duistere wending die hun gesprek had genomen. 'Ik zie gewoon het beste in beide.' Nonchalant haalde zijn schouders op. Vroeger was het een big deal geweest maar nu zag hij vooral voordelen erin. 'Besides voor Stone waren het eigenlijk alleen poezen.' In zijn gedachten ging hij langs iedereen die hij had gehad. Die lijst was lang, misschien te lang voor een 12 moons oude kater. |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 20:43 | |
| Hij barste in lachen uit, ga niet zegen dat Stone wel een poes was eh? Maar gelukkig vertelde de kater wat anders Ik zie gewoon het beste in beide.' ze zuchtte opgelucht, 'Besides voor Stone waren het eigenlijk alleen poezen.' ze knikte en lachde even, "ik zie wel dat je smaak heb hoor" lachde ze en wees met haar staart naar de zelf, "iedereen valt toch op zon knappe poes als ik?" mauwde ze deftig, maar een plagerige ondertoon kon ze niet vermijden. |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco zo 20 sep 2015 - 20:54 | |
| 'Tja... dat kan ik niet ontkennen.' Hij keek dramatisch weg van haar naar de bomen. 'Uw schoonheid is verblindend, ik ben slecht een nederige kater, alstublieft spaar mij.' Dramatisch rolde hij om en negeerde de steek in zijn nek. 'Ik smeek u om vergiffenis.' Hij had geen idee waarvoor en zijn grijns gaf aan dat hij helemaal niet zo dramatisch was als hij klonk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Please for give me | Draco | |
| |
|
| |
|