We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
We zouden hem gratis krijgen! Maar het is gewoon maandelijks teveel extra geld wat m'n zusje en ik er in moeten pompen en dat vinden we zonde. Wel heel sneu voor het paardje :c
Ja precies dat ik wil ook geen labrador meer. Ik had de prefecte labrador maar ze is overleden en ik krijg natuurlijk niet nog zo een dus wil nooit meer een labrador. Poedels hebben nog mooie lijnen net als de ierse wolfdhond
Herders zijn verkracht dat is ziek zelfs werklijn DH krijgt nu een glijbaan rug like waarom wil je die beesten HD geven waarom doe je dit.
No offense maar ik vind poedels echt de lelijkste beesten op deze aardbol :"D Herders, mopshonden, bulldogs en al die honden zijn zo raar verfokt... echt heel zonde :c
fanse moeten verplicht sinds 1 januari terug fokken naar een normale neus En dit is een poedel normaal. Zo wil ik er ook een maar dan zwart. Ze zijn echt heel leuk en je kan er veel mee als je ze niet zo abnormaal scheert. Poedels zijn ook jacht en water honden die door het scheren worden gezien als mode honden. Het scheren is ook begonnen met een bol op de kop en staart als herkenning in het water en de poten en liezen ook om niet vast te komen te zitten aan takken onderwater
#PoedelLesMetTessa
::
Dewflower
StarClan
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
Haha ik vind ze echt geweldig maar ook enorm lelijk als ze zo raar zijn getoileteerd (geknipt) ik wil zelf een zwarte. Ben ook geboren met twee poedelkruizingen op het bed 20 jaar ervaring met honden mechelse duitsers chihauhau's tot buitenlandse bastaarden maar poedel is toch wel de favoriet