We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik vind het eigenlijk al overpowered als een kat in het algemeen een hond als een rottweiler vermoord. Ik vind het al overpowered als een kat een labrador of welk andere jachthondenras vermoord :'D Maar daarom bestaat de rpg ook. c:
Ik vind het eigenlijk al overpowered als een kat in het algemeen een hond als een rottweiler vermoord. Ik vind het al overpowered als een kat een labrador of welk andere jachthondenras vermoord :'D Maar daarom bestaat de rpg ook. c:
Klopt, maar vind het ook een beetje appart als een kat zonder erge verwondingen een mega hond neerhaald x3 kijk een kleine hond is toch al goed? C:
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
@Em ja maar ik wil wolf ook altijd de kans geven om te posten xD kan ik jou miss porren voor een privé les? miss over grenzen ivm de recente gebeurtenissen xD also @Daan ik maak wel : D
Ik realiseer me net dat er aardig wat Riverclankatten zijn die als de dood zijn voor water, maar je moet door het water heen zwemmen, wil je bij het Riverclankamp kunnen komen. Dat is best lastig.
Winddancer
StarClan
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
Also, ik dacht echt dat Wind & co al ouder waren, wow xD
Hazelnut
Member
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
Hazel heeft nog letterlijk geen enkele training gehad in de rpg. Ik weet zelfs niet meer wie zijn mentor was. x'D
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!