Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Dewflower
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_oaxi7x3g201vb9c0no4_250
Nynke
359
Actief
be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside

CAT'S PROFILE
Rank:
Dewflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:38

Hey Kiki :3
Yeeees, bijna pauzeee *happy dance* :'D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Flower11
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:41

& Annie Exists

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Wq8T2nr
::
Annie
Member
»Quinty«
74
Actief

CAT'S PROFILE
Annie
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:45

I did the thing ;______;

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 VoV8ShW

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 League_of_legends__annie_stamp_by_immature_giraffe-d7p0wbu
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:49

ooooh that annie. she is creepy

Annie
Member
»Quinty«
74
Actief

CAT'S PROFILE
Annie
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:50

Annie van League ja <3

Ik hou te veel van dat kind ;____; begin d'r nu een beetje te leren spelen, heb een Tibbers knuffel bij Walter thuis liggen en well, I love her <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 VoV8ShW

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 League_of_legends__annie_stamp_by_immature_giraffe-d7p0wbu
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 12:51

maar ze is nog wel creepy xD

Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:10

Semnil schreef:
Hi! Welk Topic Kiek?

Die met Semnil en Claw :"D

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:21

Howl schreef:
Semnil schreef:
Hi! Welk Topic Kiek?

Die met Semnil en Claw :"D

haha

/ Semnil /
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 9Q4zHFxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 NuOj7t7Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 PgKKyjM Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 NK3Ql0Q
Outrage
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:22

Q&Tessa@ Is dat character echt zo creepy?xD

AND IN THEIR EYES HE WAS THE BAD GUY

THEME I, II, III
Bleaktail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:22

@Semnil: wow zijn ze tweeling broers? XD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Xf6nctP
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 LVq0Br9
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 COxUkZt  Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23mrb6w
Extra::
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:39

Bleaktail schreef:
@Semnil: wow zijn ze tweeling broers? XD

Secret twins! Zou kunnen! Zou een goede plottwist zijn! Alleen Semnil is wat jonger... Een jonger, en Semnil is een vrouwtje haha

/ Semnil /
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 9Q4zHFxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 NuOj7t7Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 PgKKyjM Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 NK3Ql0Q
Bleaktail
Member
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:46

Misschien dat ze neef en nicht zijn?
Of broer en zus?

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 LVq0Br9You cannot kill me in any way that mattersAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 LVq0Br9
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 COxUkZt  Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 23mrb6w
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:46

Zoe, ik zie nu pas dat je dezelfde avatar hebt als Bleaktail :') Dan ben ik wel bang dat je hem moet veranderen...

Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 2hqc5lxAlgemene Onzin Topic  - Pagina 47 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Adnfja
Dark necessities are part of my design
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:47

Howl schreef:
Zoe, ik zie nu pas dat je dezelfde avatar hebt als Bleaktail :') Dan ben ik wel bang dat je hem moet veranderen...

Dat gok ik ook, Jammer ik vind hem namelijk heel mooi Sad

/ Semnil /
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:48

Howl schreef:

ja erg jammer! Ik vind hem namelijk heel mooi!

@Bleaktail haha goede plottwist!

/ Semnil /
Bleaktail
Member
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:55

Persoonlijk vind ik dat het niet perse hoeft. Ik heb er iniedergeval geen problemen mee. Maar ik kan me voorstellen dat er liever uitzondering op de regel gemaakt word omdat anders misschien iedereen dat gaat doen.

Wat lijkt beter broer en zus of neef en nicht?

Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 13:57

@Dorian zus. Dat lijkt me gewoon nice!

/ Semnil /
Bleaktail
Member
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 14:00

@zoe : Hoe doen we dat in hun geschiedenis? Is Semnil misschien vermist geraakt toen ze nog een kitten was? En zo bij de Elite terecht kwam?

Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 14:01

Bleaktail schreef:
@zoe : Hoe doen we dat in hun geschiedenis?  Is Semnil misschien vermist geraakt toen ze nog een kitten was? En zo bij de Elite terecht kwam?

Semnil, was geboren in een asiel en toen geadopteerd, toen- kun je de geschiedenis niet lezen ik ben zeer lui...

/ Semnil /
Bleaktail
Member
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 14:04

@zoe : ja alleen hoe zit dat dan? Hun moeder komt uit de Shadowclan. Hoe komt Semnil dan in een asiel terecht?

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: