|
| ;; Come watch me explode | Tallshadow | |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow di 27 okt 2015 - 10:42 | |
| Goede vrienden. Dat was zijn antwoord. Ze werd deels wel nieuwsgierig wie die goede vriendin van hem dan was, maar ze zou er maar niet in neuzen. Dat beloofde ze... Dacht ze zo. "Komt wel, Tallshadow," grijnsde ze. Ze had geen verstand van die dingen, maar ze vond het wel leuk om het te zeggen. Ze hoopte maar dat haar ouders van elkaar hielden, dat zou het veel makkelijker maken om haar vader ooit te vinden. Ze wilde nog doorgaan op het onderwerp epicness, maar haar nieuwsgierigheid won het van haar belofte. "En wie is het?" vroeg ze uiteindelijk toch, zich neerleggend bij het neuzen in zaken van anderen.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow vr 30 okt 2015 - 18:28 | |
| De poes leek even na te denken, en met zichzelf in debat te zijn. Tall moest grinniken toen ze heel volwassen reageerde, en vroeg zich af of ze gelijk had. Zou het ooit nog komen? Hij betwijfelde het, maar dat maakte op zich niet zoveel uit voor nu. Daar leek Echo blijkbaar anders over te denken, zij vroeg naar wie het was, en hij grinnikte. "Littlestream," Antwoordde hij haar, het probleem er niet van inziende het te zeggen.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow za 31 okt 2015 - 19:31 | |
| Hij grinnikte, maar leek het niets kinderachtig te vinden dat ze het vroeg. Hij fronste niet of vertelde haar niet dat dat niet haar zaken waren, maar noemde simpelweg één naam, die toebehoorde aan de kleine, grijze ex-medicine cat. Echo liet een rondje maken van haar lippen. Mocht dat wel? Medicine cats mochten geen relaties krijgen, maar als je het niet meer was wel? Wat was de poes wel nu? "Wat ís Littlestream eigenlijk nu? Ze is geen medicine cat, geen warrior... Toch? Of wel? Wat is ze?" Het voelde een beetje vreemd om op die manier over de poes te praten.
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow zo 1 nov 2015 - 19:04 | |
| Ze leek zijn relatie nog niet echt goed te keuren, wat hem ietwat verbaasde. Had ze een ander voor hem in gedachten dan? Want nog niets stond vast. Niet dat hij pro uithuwelijken was hoor, maar om de poes nou meteen af te wijzen.. Dat bleek het echter niet te zijn, want al snel kwam Echo met de vragen. "Wat ís Littlestream eigenlijk nu? Ze is geen medicine cat, geen warrior... Toch? Of wel? Wat is ze?" Oke, het was één vraag, maar gewoon heel vaak gesteld. Best interessant. Zou ze denken dat hij hem dan sneller beantwoorde? Maakte eigenlijk niet veel uit, de kater probeerde altijd elke vraag zo goed mogelijk te beantwoorden anyways. Zo ook deze. "Ze was medicine cat, na haar ongeluk kon ze dat vak niet meer beoefenen en nu traint ze om warrior te worden," Antwoordde hij glimlachend, misschien was dat namelijk wel waar de ander mee zat, dat Little medicine cat geweest was.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow di 26 jan 2016 - 17:59 | |
| Hij gunde haar een heel duidelijk antwoord over hoe het in elkaar zat met de poes die eerder medicine cat was geweest. Maar wacht..? Dat kon? "Dus je kunt eerst medicine cat worden en daarna nog warrior? En ook andersom, want Acefray was eerst een warrior, toch?" Ze schaamde zich en beetje dat ze er zo weinig van wist, maar het was haar natuurlijk niet op die manier verteld. Stel dat ze een warrior was, dan kon ze nog steeds een medicine cat worden als ze dat wilde? Het klopte enigzins. Immers kon je ook nog deputy of leader worden. Hoewel je daar geen extra lessen voor nodig had.
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow wo 27 jan 2016 - 20:30 | |
| De poes trok uit zijn verhaal een conclusie en meteen begon de kater met het verrast kijken. Het was wonderlijk hoe die hersenen werkten, want dat was toch zeker niet wat hij gezegd had? Niet dat het een onlogische conclusie was, sterker nog, Tall zou hem zo zelf getrokken kunnen hebben. Toch moest hij de poes teleurstellen. "Helaas is dat niet de normale manier. In shadowclan is het anders gelopen omdat Acefray uitgekozen was door Starclan op een laat tijdstip, dit maakte dat Littlestream af moest treden," Het was een best hard verhaal geweest, maar in ieder geval niet normaal.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow wo 27 jan 2016 - 22:14 | |
| Dat ging niet normaal op die manier. Dat begreep ze op zich wel. Dus knikte ze gewoon maar, het verder zitten latende. Nog één ding vragen misschien. "Heeft Littlestream Acefray getraind dan?" Dat moest vreemd zijn. Was je een warrior, kreeg je nog meer training. "Ik vind het eigenlijk wel jammer. Ik zou Acefray wel als mentor willen, ik wed dat hij echt gigantisch kan vechten," Ze had hem niet veel in actie gezien, maar hij kon met één klap van zijn poot een vogel neerslaan en doden. Gezien ze zelf liever vocht dan jaagde had ze hem maar al te graag als mentor gehad, gewoon om haar te leren hoe dat werkte. Bovendien was hij de mentor geweest van Lurkingshade, en die had ook een heel aantal goeie technieken. Die had hij toch niet helemaal zelf geleerd?
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow wo 27 jan 2016 - 23:18 | |
| De volgende vraag - serieus hoeveel vragen had de apprentice? -- niet dat hij recht van spreken had want hijzelf stelde ook constant vragen - was heel begrijpelijk. Het antwoord wist hij zelf trouwens ook niet zo goed, dat was toch een soort samenstelling geweest? "Volgens mij.." Begon hij ietwat onzeker. "Heeft Littlestream dat gedaan samen met Smokebreath," De oude kater had zeker geholpen, omdat Littlestream niet meer alles wist van de medicine stuff, en Tall was er geweest voor moral support. Mede daardoor schoot hij in de lach door de woorden die Echopaw sprak. Het punt was, hij moest écht lachen, en stopte ook niet meteen want dit moest Ace gehoord hebben. Al moest de kater nu wel duidelijk maken dat hij de poes niet uitlachte. "Sorry, het is enkel, dat je een hoge pet op hebt van Ace zijn skills," Legde hij zijn reactie uit, en keek er onschuldig bij.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow vr 29 jan 2016 - 17:31 | |
|
Hij moest erom lachen. Het was een hartelijke lach, niet een spottende lach ofzo. Ze liet hem uitlachen met een glimlach over een uiterst vragende uitdrukking heen op haar snuit. Hij verduidelijkte even dat hij haar niet uitlachte, en hij het alleen grappig vond dat ze Acefray zo goed achtte. Oh— Niet dan? Ze had de grijze kat duidelijk verkeerd ingeschat. "Is-ie dat dan niet?" Lichtelijk geamuseerd liet ze één van haar wenkbrauwen — voor zover ze die had natuurlijk — naar boven gaan. "Één keer—" Ze kapte zichzelf af, zich bedenkend dat het redelijk awkward was. Maar nu kon ze al niet meer terug. "werd ik achtervolgd door een ehm... renkoekoek," gaf ze toe, een beetje schaapachtig lachende. "En Acefray sloeg hem met één klap dood," Dat klonk best dodelijk, out of context in ieder geval.
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow di 9 feb 2016 - 16:49 | |
| De kater moest glimlachen toen de poes hem vertelde over het verhaal, en om eerlijk te zijn klonk het inderdaad een stuk imposanter als je het zo hoorde. Acefray die in een enkele keer een renkoekoek neersloeg, ondanks de omvang van de koekoek of wat dan ook. Helaas voor Echo was de kans heel klein dat de kater ooit nog warrior zou worden, dus tenzij zij van plan was Medicine Cat te worden, welke kans hem ook klein leek, zou ze het moeten doen met de bestaande warriors. Vandaar dat hij eens knikte bij het verhaal, en toegaf dat Ace best cool was. "Dat is inderdaad gaaf," Mauwde hij onder de indruk zijnde, "Maar helaas zal hij waarschijnlijk geen warrior meer worden," Wat heel zonde was, want het was juist zo mooi apprentices aan warriors te linken die elkaar mochten.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow wo 10 feb 2016 - 21:48 | |
| Hij zei dat hij het inderdaad jammer vond dat Acefray waarschijnlijk niet meer normale apprentices zou trainen. Warrior werd hij nu waarschijnlijk niet meer. Nee, dat snapte ze. Ze knikte. "That's a shame," Ze waren ver afgedwaald van hun onderwerp van de dag! Wat gingen ze nu doen? "Maar, Tallshadow," sprak ze, omhoog kijkend, weer met hetzelfde enthousiasme. "Wat gaan we nu precies doen?" Helaas was ze niet een heel geduldige kat, om eerlijk te zijn. Maar daar moest de grote warrior maar mee leven.
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow wo 10 feb 2016 - 23:56 | |
| Hij knikte bij haar ene antwoord, maar keek op bij de vraag, iets doen? Wat gingen ze doen? Wát gingen ze doen? De kater had om eerlijk te zijn geen idee, sterker nog, hij was zo waanzinnig ideeloos dat hij de poes fronsend aankeek en zijn hoofd schuin hield. "Vertel me nog eens," Mauwde hij nadenkende, "Waar moesten we ook alweer wat aan doen?" Afgezien van haar awesomeheid, want hey, een tocht naar awesomeheid vergat hij niet zomaar. Dat was vrijwel onmogelijk.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow vr 12 feb 2016 - 23:44 | |
| "Uh... Mijn epicness..?" Nu hij het zo zei wist ze het niet meer zo zeker. Zat-ie haar nou in de zeik te nemen? Of wist hij het echt niet meer? Dat laatste leek haar sterk; hij kon zich de meeste namen uit de clan herinneren, dit zou hij niet zo snel vergeten. Toch? "Ja en m'n staart," Ze keek zijdelings naar het kleine wormpje wat achter haar aan zweepte, laag boven de grond. Misschien bedoelde hij dat ze wat anders gingen veranderen! "Of heb je je bedacht soms?" vroeg ze, haar nek een beetje naar de kat strekkend in een vragende beweging.
- om heel eerlijk te zijn wordt mijn inspi in dit topic langzaam minder, heb jij dat ook? xd
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow za 13 feb 2016 - 15:32 | |
| Hij knikte goedkeurend toen de poes antwoord gaf, en het goed had, het hele gebeuren met haar staart was wat vaagjes voor hem maar had waarschijnlijk niet al teveel prioriteit en dus besloot de kater er maar niet teveel over na te denken. Bij de vraag of hij zich bedacht had, keek de kater onderzoekend naar de poes naast hem. De eeuwige ondeugende twinkeling was er nog steeds - serieus dat ding was soms haast irritant - "Hoezo zou ik dat doen? Ben je een hopeless case dan?" Een glimlach lag rond zijn mond, toen zijn blik even naar de lucht verschoof, het werd donker. "Ik denk echter dat we dit later moeten voortzetten, tenzij je een zoektocht van de clan op gang wilt brengen," Dat was hem al een keer eerder gelukt en hij zou het niemand aanraden. Uitermate irritant en lastig.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow za 13 feb 2016 - 19:34 | |
| Of zij een hopeless case was? "Nou nee," Blijkbaar was haar eerste ingeving wel het juiste idee geweest. Hij merkte toch op dat ze nu te laat waren daarmee, en daarmee stemde de apprentice in. "Wel jammer, meer epicness was welkom geweest," klaagde ze even. Daarna richtte ze zich echter weer op. "Maar dat regelen we binnenkort wel, toch?" Dan begonnen ze gewoon vroeg, want dan zou de hele clan niet achter ze aan gaan zoals Tallshadow dat had gezegd.
|
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow ma 15 feb 2016 - 21:36 | |
| De poes bleek wel degelijk epicness te bezitten, maar wilde het gewoon wat opgefrist hebben. Tall besloot niet te zeggen wat Ace voor tactvols hierover zou weten te melden, en dus knikte hij in plaats daarvan maar gewoon. Natuurlijk, veel katten hadden een beetje epicness om mee te beginnen. Alleen onmogelijke katten zoals Ashdrizzle, om maar eens een te noemen, waren ronduit impossible cases. Niet dat hij dat ooit zou melden aan de andere kater - serieus hij zou het niet overleven - "Natuurlijk," Mauwde hij snel voor zijn gevaarlijke gedachten gelezen zouden worden door de magiër. Natuurlijk zouden ze eraan gaan werken. "Morgen ofzo, wanneer je wilt," En hij tijd had, maar hey, in principe had hij altijd tijd.
|
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow di 16 feb 2016 - 14:37 | |
| Hij bood aan om het de dag erna te doen, maar ze twijfelde. "Ik denk dat daar weer training voor zal komen," dacht ze hardop, ietwat beteuterd. Niet morgen, want dan zou Lurkingshade wel weer wat hebben. Daar had ze wel zin in ja. Not. Ze stond even stil en knikte de warrior toe. "Ik zie je nog wel eens, Tallshadow, dan maken we het wel af," Ze merkte haar fout meteen. "Nou ja, beter dan," Ze grijnsde een beetje en gebaarde met haar staart. "Doei," Zonder further ado liep ze weg.
- Echo topic uit ~
|
| | | | Onderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |