;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

;; Come watch me explode | Tallshadow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Echopaw
Member
;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:14

Tja, dat antwoord had ze kunnen verwachten. "Ik heb het gedaan! Ik ken de meeste katten in Shadowclan wel!" protesteerde ze nadat ze de por even uit haar vachtje had geschud. Het was immers waar, ze was veel namen uit haar hoofd gaan leren na het gesprek. Ze ambieerde het leaderschap immers nog steeds, dus ze kende nu in ieder geval alle apprentices en een aantal wariors. Toch wist ze nu pas dat hij Tallshadow heette. "Dan zal ik dat ook onthouden. Kijk, dat is er weer eentje meer," glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 22:40

Hij moest lachen toen de apprentice verontwaardigd reageerde, en zei dat ze wel degelijk al die katten kende. Tsja, misschien wel, maar daar had je niet zoveel aan als je net de uitzondering tegen kwam. Uiteindelijk knikte hij echter wel toen ze zei dat hij er weer eentje was, want tellen kon ze zeker. "Oke, maar weet je dan ook wie mijn familie is?" Vroeg hij, want misschien had ze wel van zijn naam gehoord, maar hem nog nooit eraan gelinkt, of ze wist gewoon voor geen centimeter wie zijn broers en zussen waren.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 22:47

Wie zijn familie was. Ze moest toegeven dat ze niet erg veel verder was gekomen dan slechts namen. Maar toevallig wist ze over hem iets te vertellen. "Jij bent toch de zoon van Shrewstar?" En nog iets. "En Runningvole is je zusje," Die had ze lang geleden ontmoet, in de nursery, toen ze nog heel klein was. Runningvole leek best op haar, daar kwam het vooral door dat ze d'r naam wist. Families in de clan wist ze niet veel van, slechts een paar dingen. Zoals Swiftpaw die de dochter van Innerghost was, dat was haar zo bijgebleven. En na wat 'research' - ofwel gestalk - op haar mysterieuze mentor wist ze in ieder geval dat hij een broer had die Dawnpaw heette. Meer had ze niet uit kunnen winden.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 23:00

Wel wel, ze wist meer over hem dan de kater had gedacht, en een gemengd gevoel van weirdheid -hoe wist ze dat eigenlijk?- en goedkeuring was te zien op zijn gezicht. Vandaar dat hij knikte, en met een glimlach verder liep. Misschien was het nog niet helemaal verloren met de jeugd van tegenwoordig, maar er was sowieso nog genoeg tijd om dat uit te vinden. No way dat ze onder zijn supercoole interrogation skills uit zou komen. "Goedzo," Begon hij weer te spreken, haar grijnzend aankijkende. "En wie is dan de familie van ehm… Innerghost?" Makkelijk beginnen, dit had niets te maken met het feit dat Little's naam acuut opdook in zijn hoofd.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 23:04

Er sijpelde iets van goedkeuring zijn snuit over. Dit bevestigde hij door goedzo te zeggen, en vervolgens vroeg hij al grijnzend naar iets anders; de familie van Innerghost. Kijk, dat wist ze wel. Nou ja, één van de dochters van Innerghost dan. "Swiftpaw is Innerghosts dochter," zei ze prompt, iets te trots. Ze wilde maar al te graag bewijzen dat ze haar clan wel had leren kennen - hoewel misschien niet zo goed als ze zou willen, en als de kater duidelijk verwachtte.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 7:46

Door de grijns op haar gezicht maakte de kater zich klaar voor een stroom aan namen en woorden, tevergeefs. Een enkele naam kwam uit de mond van de ander, waardoor een niet onder de indruk zijnde blik op zijn gezicht verscheen. Serieus? "En..?" Vroeg hij, haar bemoedigend toeknikken, Inner had een gigantische familie, net als hij, ze moeste er echt wel meer kennen dan dit, want hier kon niemand wat mee.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:06

Niet genoeg? Ja, dat dacht ze al wel, maar veel wist ze er dan ook niet van. Haar gedachten scrollden langzaam door de namen uit haar clan. Eens denken... Ze herinnerde zich wel veel namen, maar aan wie zaten ze nu allemaal vast in bloed? Een andere naam schoot haar tebinnen; ze had hem nooit gesproken, maar hij had tegen haar gepiept en iemand had haar verteld wie hij was. "Leopard... paw," uitte ze bedenkelijk, niet goed wetend of hij nou apprentice was geworden of niet. En zijn zusje. "Lionpaw?" Meer kattenbeelden doemden op in haar hoofd, allemaal zwarte katten met blauwe ogen. Maar dan kon ze wel eeuwig gaan gokken, als die allemaal van Innerghost waren. Ééntje proberen. "Fawnstep?" Een queen in de nursery had zeker wel wat weg van de deputy. Als het goed was had ze best wat goed, toch?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 20:56

Tall schoot in de lach door haar aarzelende gezicht, want ja nu werd het wat lastiger! Toch gaf de poes niet op, en wist zelfs een paar namen te noemen die allemaal nog klopten ook. Vandaar dat ze nu wel een goedkeurende blik verdiende van de kater, voordat hij zou aanvullen in de familie. "Inderdaad," Beaamde Tall eerst, toen Echo de naam van Fawnstep zo voorzichtig had genoemd dat hij ervan uitging dat ze het niet zeker wist. "Dan heb je altijd nog Littlestream," Mauwde hij, al was het niet erg dat de poes deze familielink niet kende, want weinig katten deden dat. Little en Inner hadden lang gescheiden geleefd, maar nu kwamen ze eindelijk wat dichter bij elkaar. Hopelijk zou dat zo blijven, het zou het zoveel beter maken voor Little, en ook voor Tall om eerlijk te zijn.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 23:46

GELIJK. BAM. Een grote grijns sierde haar snuitje toen de kater bevestigde dat alle namen juist waren. Ze wist het wel! Ze wist heus wel wat over haar clan. Apprentices kende ze eigenlijk het best, en een aantal queens. Gee, wat een geluk. Toen noemde de kater de naam van de ex-medicine cat, en keek Echo wat verbaasd op. Littlestream. Kleine grijze poes, lichtgroene ogen. Innerghost. Grote zwarte poes, blauwe ogen. Juistem. "Serieus?" stootte ze uit. Ze snapte nog niet zoveel van dat soort dingen. Knap. Wie was de vader eigenlijk? "Lijkt ze op haar vader ofzo?" vroeg ze, onsubtiel als maar kon zijn.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 17:48

Tall moest grinniken toen de poes geschokt leek door dit nieuws, het was ook wel vreemd gezien de vachtkleuren. Grijs en Zwart was nog wel oke, maar de grijze ogen had ze echt van haar vader, die ook waarschijnlijk de vervaging van de kleur had meegegeven. Dit was echter niet duidelijk voor de poes naast hem, want die leek even na te denken, en vroeg toen of Little op haar vader leek, ofzo. "Ofzo?" Grinnikte de kater ongelovig, op wie zou ze anders moeten lijken? "En niet echt, haar vader is Flamepath, medium bouw, groene ogen, rode vacht," Samenvatting van de vader van Little, als hij de schoonzoon test niet zou kunnen halen zou niemand het kunnen.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 21:36

Flamepath. Haar brein begon een stamboompje te maken met vage beelden en namen van katten in haar kop. Die, die, die, allemaal familie. Hoppa. Littlestream leek dus niet op haar vader... Eerst begon ze nog te denken op wie de ex-medicine cat dan zou kunnen lijken, maar ze kwam er niet op. Well, okay. Haar was verteld dat ze op haar vader leek, en daar was ze volledig mee akkoord. Ze bedacht zich dat hij degene was van wie ze dat had opgevangen. "Jij kende mijn ouders toch?" vroeg ze bedenkelijk, terwijl ze opzij keek naar de kat. Hij had het ooit eens over de vader van haar en Panda gehad. Interrogation time.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 12:44

Hij liet haar in alle rust nadenken over het nieuwe nieuws, het was ook wel lastig, zoveel families en zoveel katten, maar de poes zou ze vanzelf allemaal leren kennen, daar was hij zeker van. Als Ace iedereen bij naam kende, dan zou deze apprentice, die hem niet dom leek, dat ook kunnen. En in de tijd dat ze dat nog niet kon zou hij haar wel helpen. "Jij kende mijn ouders toch?" Tall had die vraag kunnen verwachten, iedereen wilde informatie over zijn of haar familie, en hij had als het goed was ooit al een beetje info gegeven. Maar de kater wist niet of het aan hem was om dat verder uit te diepen. Vandaar dat hij zijn woorden zorgvuldig koos toen hij antwoord gaf. "Vaag ja," Klonk het, terwijl hij voor zich uit bleef kijken, ondertussen afwegende hoeveel hij kon zeggen.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 13:17

Hij leek zijn woorden goed na te gaan voor hij ze uitsprak. Terwijl de apprentice hoopte op een verhaal over hoe ze eruit zagen en hoe ze waren en waar ze op dat moment waren kreeg ze te horen dat hij ze 'vaag' kende. Een frons trok langzaam over haar snuit. "Maar... Ze zaten toch bij je in de clan? Hadden ze geen broers of zussen? Zijn ze dood? Hoe heetten ze überhaupt?" Deze vragen hadden haar langer nagejaagd. Nu kon ze ze eindelijk stellen. Hij had ze vaag gekend? Vaag was genoeg. Ze wilde alleen die dingetjes weten.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 13:40

Oh help. Natuurlijk ging de poes hierdoor meer vragen stellen, zijn antwoord was ook wel heel dramatisch geweest. "Maar... Ze zaten toch bij je in de clan? Hadden ze geen broers of zussen? Zijn ze dood? Hoe heetten ze überhaupt?" Veel vragen ineens, en op geen van allen wist hij of de kater antwoord mocht geven. Toch besloot hij zoveel te geven als dat hij kon, wat niet veel, maar misschien genoeg was. "Je moeder zat in onze clan, nee die had geen siblings, en sorry.." Hij viel even stil en slikte, "Alletwee je ouders zijn overleden bij jullie geboorte, hun namen waren Lakeside en Crimsoncry,"
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 14:18

Het was haar zeker duidelijk dat hij nog steeds voorzichtig was met zijn antwoorden. Helemaal toen hij zei dat haar moeder bij hem in de clan had gezeten begon ze te twijfelen. Tjee, haar vader niet dan? Maar ze besloot de kater met rust te laten toen hij in ieder geval de namen van haar ouders gaf. Lakeside, Crimsoncry. Prachtig. Daar kon ze wat mee. Ze haalde diep adem. "Bedankt Tallshadow," sprak ze met een grijnsje. Crimsoncry was dus doodgegaan, maar als Lakeside inderdaad niet bij hem in de clan had gezeten kon ze katten uit andere clans misschien ondervragen. Ze vond vast nog wel wat leuks. "Maar goed, wie is er allemaal nog meer familie van jou?" besloot ze maar, om van onderwerp te veranderen.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 14:36

Wacht, ze vond het genoeg? Ze was er tevreden mee? Het feit dat ze hem nu een vraag stelde maakte dat eigenlijk wel duidelijk, en toch had de kater moeite met het begrijpen, wilde ze dan niet nog meer weten? Wat nou als ze nu anderen zou gaan stalken? Oke, whatever, dat was vanaf nu hun probleem, de kater had zijn deel gedaan. "Ha!" Reageerde hij dan ook lachend op de vraag, "Teveel om op te noemen, en allemaal even irritant maar lief kan ik je verzekeren," Grinnikte hij erachteraan, niets was meer waar.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:00

Weer gaf hij een uiterst vrolijk antwoord. "Ha!" uitte hij, met een lach in zijn stem. "Teveel om op te noemen, en allemaal even irritant en lief kan ik je verzekeren," legde hij uit. Echo grijnsde licht en knikte. Ja, irritant en lief. Zo was Panda ook wel... Maar heel af en toe. Meestal was Panda gewoon awesome. "Zoveel broers en zussen?" vroeg ze verwonderd. "Hoeveel dan?" Op dat moment voelde ze hoe er een klein gewicht in haar vacht landde. Ze keerde haar snuitje naar de plek en zag dat het een redelijk grote kever was. Damn. Ze reikte met haar kop naar het blauwe schild om hem weg te jagen, en miste daarom even een boomwortel. Plof, daar lag ze, met haar snuit in de modder geschoven.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 18:54

Hij knikte toen de poes vroeg of het er echt zoveel waren, en wilde net hardop gaan tellen toen ze plots niet meer naast hem liep. Verbaast keek de kater achterom, om de poes op de grond te zien liggen met een kever op haar neus. Een grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij zich omdraaide en naar haar terugliep. "Van plan om kever te worden?" Vroeg hij plagend, het beestje van haar neus vegende met zijn grote fluffy poot. Het zou vast wel gaan, en het was te cliche om het te vragen.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimema 28 sep 2015 - 21:55

Lekker dan, dat was niet beschamend. "Getver," spuugde ze wat knorrig. Dat soort dingen flikte zij alleen. Hij veegde ondertussen de kever van haar snuit. Ja ja, hij vond het wel grappig, dat was duidelijk. Maar ze kon niet anders dan een beetje grinniken toen hij vroeg of ze misschien van plan was om kever te worden. "Tjee, is het zo duidelijk?" mompelde ze lichtelijk geamuseerd, terwijl ze overeind kwam en wat aarde uit haar borstvacht schudde. "Lekker dan," Ze vond het niet zo erg om haar vacht vies te hebben, maar om nou vol op d'r bek te gaan als ze toevallig met een warrior door het bos liep was nou niet bepaald haar grote droom.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 17:48

De poes reageerde niet al te erg, en kon ze er zelf ook nog wel een beetje om lachen. Gelukkig maar, want anders had ze de kater waarschijnlijk geliquideerd vanwege zijn domme grijns. "Tjee, is het zo duidelijk?" Antwoordde ze, waarop hij om zich heen keek, "Ik zal niets doorvertellen," Fluisterde hij toen, met een overdreven knipoog, waarna hij weer grinnikte en toekeek hoe ze het zand uit haar vacht klopte. "Zand staat je prima hoor," Merkte Tall uiteindelijk op, na de zoveelste zucht en het ge-lekker dan. Een beetje zand had niemand ooit kwaad gedaan… nog.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: ;; Come watch me explode | Tallshadow   ;; Come watch me explode | Tallshadow - Pagina 2 Icon_minitime

;; Come watch me explode | Tallshadow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: