| Wie wil er meedoen? [verhaallijn] | |
|
|
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:12 | |
| Van mij mag jij meedoen, en aangezien het mijn idee was voor deze verhaallijn, is iedereen het daarmee eens (nee, maar het is voor jullie toch geen probleem??) |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:13 | |
| Goed, voor vrienden van snow, wie maakt een topic aan? |
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:14 | |
| van lmij mag het zeker weten en ik ga wel aan meken wil aleen wetn de naam en plaats - Threads?:
( Goldenmoon ~ Redflower ~ Whiteschadow ~ Fightsoul ~ Blacksnow ~ Midnightfear ~ Moonshine)
Laatst aangepast door Goldenmoon op wo 29 jun 2011 - 19:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:15 | |
| |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:19 | |
| Mooi zo, goed goldy, maak jij maar aan, maakt niet uit waar. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:24 | |
| ok in thunderclan teritoria bij de hu ik zeg het nog wel je zut het zien noemt vrienden wat gaan we doen aleen willen jullie zeggen hoe je dat in het engels schrijft??? thanks - Threads?:
( Goldenmoon ~ Redflower ~ Whiteschadow ~ Fightsoul ~ Blacksnow ~ Midnightfear ~ Moonshine)
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 29 jun 2011 - 19:33 | |
| van mij mag je trouwens ook Shadow ik zei alleen dat je het even aan snow moest vragen ik zet je wel bij die meetings topic |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] do 30 jun 2011 - 11:02 | |
| okee ikke ook vragen? Mag ik (als ik Escada krijg) ook meedoen als Rogue en vriendin van je broer? want het karakter dat ik voor haar heb is niet echt lief dus ze zou niet echt passen als vriendin van Snow(dat lijkt me ook wel leuk ) |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] do 30 jun 2011 - 13:34 | |
| Euh, mag ik even zeggen dat Kyo al gek wordt van de aanwezigheid van één poes.. Laat staan 5... |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] do 30 jun 2011 - 13:36 | |
| anders word het schatje toch een vriendin van Snow xD Alleen ze is niet echt een liefje |
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] do 30 jun 2011 - 13:48 | |
| Ehm, ik weet niet. We zitten nu met een even aantal, dus sorry, ik wil het graag zo houden.
Bij deze zitten we vol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] vr 1 jul 2011 - 15:53 | |
| ik heb de topic aan gemaakt bij thunderclan teritorium bij hoog sparren het staad er bij dat het voor de verhalenlijn is het noemt So whate now. oke schrijf nu maar elk oms de beurt vrienden van snow dan antwoord ik wel weer eens
- Threads?:
|
|
| |
Julya 149
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] ma 18 jul 2011 - 21:30 | |
| Goed, als Shadowheart dan ook nog even in het topic reageerd, dan kunnen Kyo en Snow elkaar ff ontmoeten, snow rent heel bang terug, gaat haar vrienden halen, bla bla bla. Kyo ergerd zich rot en gaat ook vrienden halen ofzo. xd
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 17 aug 2011 - 11:02 | |
| Ja ik zou graag hebben dat Shadowheart antwoord op de topic ook. Misschien desnoot op de nieuwe topic in het rogue gebied..... - Threads?:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] wo 17 aug 2011 - 15:35 | |
| Ja de topics zijn een klijn beetje dood. en fireheart! Ik zal een topic maken bij de rens lijn rogue plaatsen. Waar ik Goldenmoon eens kijk op sporen misschien dat ik dan Snows broer zie of zo....
- Threads?:
|
|
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] zo 28 aug 2011 - 15:52 | |
| Ik ben het er mee eens. Trouwens het moet er ooit van komen.
- Threads?:
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] zo 28 aug 2011 - 17:34 | |
| Uhu, dus als de 'Bad ones' nu gaan samenspannen, kunnen de vrienden van Snow verder met spioneren ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Wie wil er meedoen? [verhaallijn] | |
| |
|
| |
|